ניהול משימות ומעקב ביצוע
ארגון וניהול משימות יעיל, כולל תצוגה על גבי יומן מאפשר לכם להיות במעקב אחרי כל משימה, לדעת עבור מי היא, מי צריך לבצע אותה ומתי.
באמצעות המערכת, כל עובד עם הרשאה מתאימה יכול ליצור משימה ולהגדיר כאחראי את עצמו או עובד אחר.
לכל עובד מופיעה רשימה של משימות לביצוע עליהן הוא אחראי וכשמגיע זמן ביצוע המשימה, מתקבלת התראה פנימית במערכת + אימייל התראה לעובד האחראי לביצוע המשימה.
- אפשרות יצירת משימות כלליות / לביצוע עבור פניות, לקוחות והזמנות.
- הגדרת "אחראי לטיפול" במשימה
- אפשרות הגדרת משימה כדורשת תגובה מהאחראי (שליחת תגובה תיצור משימה למבקש התגובה)
- הגדרת תאריך ושעת יעד (אופציונלי)
- אפשרות צירוף קבצים ותוכן עשיר למשימה.
- התראות ביצוע.
- דף ריכוז משימות לביצוע (משתמשים מסוג סוכן יראו רק את המשימות שלהם).
- יומן משימות / פגישות / אירועים
- רשימת משימות לביצוע בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה עם אפשרות סימון "בוצע" / "לא בוצע".
- יצירת משימות אוטומטיות - למשל בעת שינוי סטטוס / שליחת אימייל / כאשר סטטוס לא עודכן X זמן ועוד.
- אפשרות יצירת משימות מחזורים קבועים.
- אימייל התראה והודעת מערכת ישלחו לסוכן כאשר הוא מוגדר כאחראי לטיפול במשימה או ביישות כלשהיא.