דו"חות מערכתיים ינתנו למשתמשי המערכת אך ב-Kala CRM הדגש הוא על התאמה אישית לצרכים וניתן להגדיר מול צוות Kala כל דו"ח בכל חתך.
ניתן להגדיר דו"חות מעוצבים אישית ומורכבים ככל הניתן להגדרה, את הדו"חות ניתן לקבל באמצעות:
- תצוגה במערכת
- אימייל
- קובץ אקסל
- נתוני מערכת
- נתוני גוגל אנליטיקס וממשקי ניתוח אחרים
- נתונים המגיעים מנכסיי האינטרנט של החברה
- נתונים המתקבלים מממשק הטלפוניה
- נתונים ידניים - המוזנים ידנית על ידי משתמשי המערכת
- תובנות - נתונים ותוספות אישיות אשר ניתן לצרף אל הדו"חות תחת סעיפים שונים