' UNION ALL SELECT NULL-- OvDr - תוצאות חיפוש

עדכונים אודות שינויים ותוספות במערכת Kala

Kala מתפתחת ומשתפרת על בסיס קבוע. לקוחותינו נהנים מעדכונים המביאים איתם אפשרויות והגדרות חדשות ושיפור בחווית המשתמש ולא פחות חשוב באבטחת המידע ויציבות המערכת. אנו קשובים ללקוחותינו ומעניקים שירותי פיתוח של יכולות והגדרות חדשות לפי דרישה. תכונות חדשות הנוספות בעדכונים השוטפים, זמינות לשימוש מיידי של...

קראו עוד  

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח ללקוח מקור והעתק בכל עת. המסמכים החשבונאים נשמרים ומתועדים בכרטיס ההזמנה / לקוח, יחד עם כל המידע הדרוש לתפעול ההזמנה מבחינת הנהלת חשבונות - פרטי הלקוח, המוצרים שהוזמנו, הצעות המחיר, הזמנות עבודה, היסטוריית התקשרות וכו'....

קראו עוד  

חיבור למרכזייה טלפונית VOIP

הקפצת התראה בעת שיחה נכנסת, שיחה שהסתיימה או שלא נענתה, למשתמש המוגדר לשלוחה. חיוג ישירות מהמערכת בלחיצת כפתור. תיעוד של שיחות נכנסות ויוצאות בהיסטוריית ההתקשרות של כל לקוח. אפשרות השמעת שיחות מוקלטות מתוך ממשק ה-CRM. אפשרות הגדרת משימה אוטומטית עבור שיחות שלא נענו / הודעה בתא קולי. מענה...

קראו עוד  

שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ

שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה תיעוד מלא של היסטוריית התקשורת עם כל נמען בכרטיס המתאים ניהול תבניות הודעות עם תכנים המשלבים את פרטי הלקוח אפשרות ניתוח תגובות ושימוש בתוכן לעדכון פרטי הלקוח (מאפשר יצירת בוטים חכמים!) אפשרות הסרה מרשימה / הבעת התעניינות אפשרות מענה אוטומטי...

קראו עוד  

קבלת הודעות מפייסבוק למערכת ואפשרות מענה

להגיב להודעות בפייסבוק בלי להתחבר לפייסבוק? רק עם קאלה.

כיום, כשהרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הפכו לפלטפורמה המרכזית בשיווק העסק ולאינטראקציה עם הלקוחות, אין מנוס מלהתחבר אליו. מצד שני, למי יש זמן לזפזפ בין ערוצי המדיה החברתית? שירות בלעדי מבית קאלה: תגובות ללקוחות ומתעניינים בפייסבוק ללא צורך בהתחברות אונליין לפייסבוק.

קראו עוד  

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת "לידים" מאימיילים המתקבלים, תוך ניתוח תוכן האימייל והזנת הנתונים בשדות המתאימים בפרטי ה"ליד".​ תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי...

קראו עוד  

חיבור המערכת לחברת שליחויות

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון סטטוס המשלוח בכרטיס ההזמנה בזמן אמת ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת. עיקריי האפשרויות: הגשת בקשה לאיסוף...

קראו עוד  

חיבור צ'אט בוט למערכת Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור צ'אט בוטים - התכתבויות אוטומטיות באתרי אינטרנט או בהודעות טקסט (סמס / וואטסאפ) - שיעבדו בשבילך 24/7 ללא צורך במפעיל אנושי. בהתאם לבחיתכם ובהתאם לצרכים שתעלו בפנינו השירות של יצירת הבוט יכול להיות כחלק ממערכת קאלה או שיתבצע על ידכם או מי מטעמכם באמצעות ספק...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

גירסה 3.5

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות נכנסות לתוך הדו"חות ביצועי קמפיינים פרסומיים ואפשר סוף כל סוף לקבל תמונה מלאה. שיפרנו את מנגנוני הטלפוניה והוספנו אפשרויות כגון יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו, משיבון או סמסים נכנסים. שיפורים...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

גירסה 4.1

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

גירסה 3.12

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את דוחות המאזן הכספיים ואת האוטומציות הקשורות לתהליך נעילת המלאי. עוד 2 פיצ'רים קטנים אך שימושיים ביותר שנוספו, הינם אפשרות הטמעת סימון ביצעתי / לא ביצעתי למשימות...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

גירסה 3.11

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח סחורה, הנהלת חשבונות אדוקה יותר, אפשרות הגדרת קופונים ומבצעים לאתר האינטרנט וניתוח תגובות הגולשים על האימיילים אשר נשלחו אליהם מהמערכת. שיפרנו דו"חות מערכתיים והוספנו כמה חדשים ודאגנו לרענן קלות את...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

גירסה 3.10

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול ומעקב אחר תהליכים רבים כגון הזמנות מספקים, קליטת סחורה, ניהול מלאי, בלאי, תצוגה, תעודות משלוח, החזרה, מאזן ועוד.  

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

גירסה 3.9

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן במערכת. כמו כן, הוספנו התראה במידה ומישהו נוסף צופה באותו כרטיס. פיצ'ר שקיבלנו עליו הרבה תגובות חמות! תודה.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

גירסה 3.7

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות השימוש בכל כיוון. הוספנו תמיכה ביצירת מסמכני הנהלת חשבונות דרך ריווחית. הוספנו יכולת שילוב התוסף ביחד עם תוספי סליקה על מנת לחייב את הלקוחות מיד בעת הנפקת מסמך קבלה. הוספנו אפשרות שתילת דוחות בחלקי...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

גירסה 3.6

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי מימוש הנפקת תעודות משלוח, חשבוניות זיכוי וביצוע זיכוי בפועל, מבלי לצאת ממערכת קאלה. בנוסף, שיפרנו את מערכת האוטומציה עם דגש על טריגרים מבוססי זמן, עם יכולות מתקדמות המאפשרות מימוש של פעולות מתוזמנות...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

גירסה 3.4

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי. בימים הקרובים נשלים פיתוח גרסה ראשונה של חייגן אוטומטי אשר בא לעזור ולחסוך רבות למוקדי טלפון יוצא. לאלו מביניכם שמנהלים את אתר האינטרנט או דפי הנחיתה במערכת קאלה, פיצ'ר חדש מאפשר תרגום של דפי...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

גירסה 3.3

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב שיחות חכם, ניתוח אימיילים נכנסים ותהליכים אוטומטיים חדשים. עם הפיצ'רים האחרונים שנוספו ניתן להטמיע תהליכים מורכבים בארגון, ולהקטין את הסיכוי לטעויות אנוש.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

גירסה 3.2

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

גירסה 2.12

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

גירסה 2.11

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

גירסה 2.10

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

גירסה 2.9

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

קראו עוד