ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות וספקים
Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת עם הלקוחות והספקים מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול ומתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח / פניה / הזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטים.
קראו עודמערכת אישורי הגעה לאירועים
מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...
קראו עודמערכת השמה - גיוס עובדים לעסק
מערך ההשמה / ניהול גיוס עובדים לעסק של קאלה, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך איכותי, יעיל ומסודר. את תהליכי הגיוס המוצגים בדף זה, ניתן לשלב במערכת קאלה קיימת או חדשה, בתור פתרון מובנה.
קראו עודאיסוף וניהול פניות לעסק
מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...
קראו עודמערכת ניהול הזמנות ותהליכי מכירה
באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...
קראו עודסליקה וחיוב כרטיסי אשראי וארנקים דיגיטליים
מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי סליקת כרטיס אשראי ואפליקציות - ביט, גוגל פאי (Google pay), אפל פאי (Apple pay) וכדומה. החיבור יאפשר הזנת פרטי אשראי, חיוב מיידי / עתידי ואפשרות קבלת תשלום מאתר חנות וירטואלית או דף נחיתה במערכת Kala או בדף לתשלום עבור...
קראו עודיומן משימות ואירועים / פגישות / תורים
צפייה בפגישות ואירועים / תורים שנקבעו ומשימות לביצוע, בהתאמה אישית על גבי יומן. להלן עיקרי האפשרויות: סינון האירועים המוצגים ביומן לפי תאריכים ושדות מותאמים אישית. הגדרת "סוכנים" שיראו רק את האירועים והמשימות שבאחריותם לביצוע. הגדרת "מנהלים" שיכולים לסנן...
קראו עודזיהוי אוטומטי של לקוחות חוזרים
בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת, מוצגת למשתמש רשימה של פניות והזמנות דומות לפי מספרי טלפון / אימייל. בעת קבלת שיחת טלפון / אימייל / הודעת טקסט, מופיעה התראה על המסך יחד עם קישור לכרטיס שזוהה. הפניות / הזמנות דומות מופיעות בכרטיס הלקוח/פניה/הזמנה. בהתאם להגדרות, המערכת...
קראו עודמכירת מוצרים באינטרנט
מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים. עיצוב האתרים נעשה על פי דרישה באמצעות ספקי עיצוב חיצוניים, או על גבי תבניות מקצועיות מוכנות. עם Kala תוכלו למכור שרותים ומוצרים באתר, לנהל הזמנות, לקבל תשלומים, להנפיק חשבוניות ועוד, וכל זה במערכת אחת שבה גם מנוהל...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 11/2017
הצפנת נתונים ב-SSL - הנפקת תעודת אבטחה בעבור כל מערכות ה-CRM. אוטומציה - פעולות מתוזמנות - אפשרות קביעת תאריך סיום לפי שדה מותאם אישית. (דוגמא לשימוש: שליחת דוח שבועי ללקוח כל עוד לא הגיע תאריך האירוע) אוטומציה - טריגר חדש - חבר / לקוח נוצר. (דוגמא לשימוש: יצירת משימות בעבור לקוח חדש לפי סוגו)...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2017
גירסה 3.12
לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את דוחות המאזן הכספיים ואת האוטומציות הקשורות לתהליך נעילת המלאי. עוד 2 פיצ'רים קטנים אך שימושיים ביותר שנוספו, הינם אפשרות הטמעת סימון ביצעתי / לא ביצעתי למשימות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2017
גירסה 3.1
בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו! ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2016
גירסה 2.12
החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2016
גירסה 2.9
הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...
קראו עודשיפורים במערך הודעות הסמס - 05/2018
אפשרות ביצוע תפוצה על ידי סימון נמענים ושליחת תבנית הודעת SMS. אפשרות הגדרת טווח שעות פעילות. הודעות שישלחו מחוץ לטווח יעוקבו עד טווח הזמינות הבא. כפתור "הגב" חדש בעבור כל הודעת סמס נכנסת בהיסטורית התקשרות / משימות בעבור סמס נכנס. לחיצה עליו תפתח את חלונית שליחת ה-SMS ללא תבנית טעונה...
קראו עודיומן משימות ואירועים בהתאמה אישית
יומן בסגנון גוגל קלנדר, המציג משימות לביצוע ואירועים בהתאמה אישית. סוכנים הצופים ביומן יוכלו לראות על גבי היומן את המשימות הפתוחות המוגדרות עליהם לביצוע. לחיצה על משימה תאפשר צפיה ועדכון פרטיה. לכל משימה יופיע קישור ליישות אליה היא מקושרת. ניתן להציג שילוב של יומני גוגל קלנדר לצפיה בלבד. לחיצה...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 07/2018
השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.) אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל,...
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 06/2019
אפשרות יצירת קובץ מסמך לפי תבנית אימייל ושמירתו בשדה מותאם אישית מסוג קובץ. (HTML או PDF) אפשרות שליחת תבנית אימייל בצרוף קובץ משדה מותאם אישית. אפשרות הגדרת קישור בעת הצגת התראה פנים מערכתית למשתמשים. אפשרות ביצוע קריאות API מסוג PUT המשמשות לעדכון נתונים במערכות חיצוניות. טריגר הודעת טקסט...
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 05/2019
אוטומציה חדשה המאפשרת לעדכן ערכים של שדות מותאמים אישית בכרטיס לקוח/חבר בנעילת מוצרים מהמלאי עבור הזמנות ניתן מעתה להגדיר שיחרור מיידי של המוצרים שננעלים. באוטומציות של שליחת אימייל / הודעות טקסט הוספנו קישור מהיר לעריכה של התבנית שנבחרה.
קראו עודשיפורים בממשק המשתמש - 06/2018
עדכון סטטוס מהיר - אפשרות עדכון סטטוס פניה ישירות מתוך רשימת הפניות. רשימת דפים שנצפו לאחרונה עם קישור מהיר. מופיעה בעת מעבר העכבר על אייקון החיפוש בתפריט הראשי משמאל. שליחת אימייל מהירה - על ידי לחיצה על אייקון האימייל ברשימת הפניות. עדכון מהיר - אפשרות עדכון מהיר על ידי לחיצה על נושא...
קראו עודאינטגרציה עם צ'יטה משלוחים
עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...
קראו עודהוספת תמיכה בשירות Howazit לטיוב לידים
שליחה של פרטי ליד שמתקבל ל Howazit על מנת שהם ישלחו לו סמס עם קישור שמתחיל צ'טבוט אישי לטיוב פרטים. בסיום הצ'ט או 15 דקות לאחר קבלת העדכון האחרון, הפרטים יועברו למערכת ה-CRM. סטטוס הפניה ישתנה לסטטוס שתבחר בהגדרות התוסף החדש.
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 09/2018
סנכרון סטטוסים מול חברות שילוח - תמיכה בסטטוס "חזר למחסן". אפשרות סינון חדשה בדוחות - לפי סטטוס. דו"ח תקשורת - הוספת אפשרות צפיה בהודעות ווצאפ יוצאות / נכנסות. הוספת אפשרות צפיה בגרף לידים / הזמנות בדשבורד. אוטומציות - פניה חדשה נוצרה - אפשרות סינון לפי מקור. תיעוד היסטורייה של...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 08/2018
אפשרות הגדרת הערה ברירת מחדל שתופיע על כל אחד מסוגי המסמכי הנהלת חשבונות. שליחת מסמכי הנהלת חשבונות ישירות מתוך קאלה במקום דרך iCount או ריווחית. האימייל היוצא מכיל פרוט של המסמך עצמו + קישור להורדת המקור. האימייל היוצא מתועד בתקשורת במערכת ה-CRM. אפשרות שליחה של מסמך בודד מסויים....
קראו עוד