כיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה
בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...
קראו עודבהפקת קבלה איך מגדירים צורת תשלום?
קביעת צורת התשלום מתאפשרת רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.
קראו עודאיך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?
ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף וורדפרס Kala CRM התוסף מעביר באופן אוטומטי פניות (וגם הזמנות מחנויות "ווקומרס") אל מערכת Kala. 2. שימוש בשירות קבלת אימיילים לתוך המערכת ("mail2lead"). השירות מתאים לאתרי...
קראו עודזיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים
זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. ובסוף תהליך...
קראו עודאיך מחייבים כרטיס אשראי במערכת Kala?
חיוב כרטיסי אשראי מתאפשר בעת הנפקת מסמכי קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה ופרטים נוספים כמו מחיר המשלוח והנחות. במידה ורוצים לשנות את אמצעי התשלום לכ. אשראי - על מנת להזין פרטי אשראי להזמנה, בשדה של 'תשלום באמצעות', יש לסמן את...
קראו עודאיך שולחים אימייל?
ניתן לשלוח אימייל לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הרשימה באמצעות לחיצה על פעולת "שליחת אימייל", או דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת האימייל מוצגת רק כאשר קיימת כתובת אימייל באותו כרטיס.
קראו עודחיוב אשראי (סליקה) והנפקת מסמכי הנה"ח
בכדי לבצע חיוב של כרטיס אשראי במערכת Kala יש לודא קודם כל שהינכם מחוברים לספק מתאים וגם לספק של הנפקת מסמכי הנהל חשבונות. חיוב כרטיס אשראי מתבצע במעמד הנפקת מסמך מסוג "קבלה" או "חשבונית + קבלה". יש לגשת אל כרטיס הזמנה שבו נרצה לבצע את החיוב ולהנפיק את המסמך. ניתן גם לחייב...
קראו עודאיך להנפיק מסמך המבוסס על חשבונית עסקה?
ברשימת המסמכים נעמוד על החץ שורה החשבונית עסקה. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על "חשבונית" תפתח חלונית הנפקת מסמך מסוג חשבונית, כאשר כל פרטי המסמך יתמלאו לפי החשבונית עסקה. כברירת מחדל סוג המסמך שיבחר הוא "חשבונית" אך ניתן לשנות את סוג המסמך לפי הצורך, למשל...
קראו עודאיך מנפיקים מסמך זיכוי עם/בלי זיכוי בפועל?
נעמוד על החץ מימין לחשבונית קבלה שאותה נרצה לזכות. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על נפתחה חלונית "זיכוי חש' + קבלה". בשדה "זיכוי ב-" נבחר את צורת הזיכוי. (במידה ובוחרים כרטיס אשראי ולא מסמנים למטה "כבר זוכה", אזי יבוצע זיכוי בפועל של כרטיס האשראי!) במידה...
קראו עודכיצד ניתן לחבר / להוסיף מספר וואטסאפ נוסף לשליחת / קבלת הודעות?
יש לחבר תוסף wabox במחשב נפרד (לא ניתן לחבר שני מכשירים באותו מחשב). להורדת התוסף לחץ כאן. יש לוודא שתוסף Wabox בדפדפן פעיל. בדרך כלל ניתן לראות אותו בשורה של הכתובת בצד שמאל או ימין (אם לא, הוא יופיע בלחיצה על הכפתור בצורה של חתיכת פאזל ליד התפריט האפשרויות של שורת הכתובת)....
קראו עודאיך מוציאים דוח סוף חודש למנהל/ת חשבונות?
ניתן להוציא פרוט של מסמכי הנהלת חשבונות שהונפקו בטווח תאריכים מסויים. יש ללכת בתפריט ללקוחות ומתחת לבחור ב "מסמכי הנה"ח"
קראו עודהנחיות למשתמשים התוסף חיוב מחזורי אוטומטי
שירות "חיוב מחזורי אוטומטי" ניתן בתשלום ובאמצעות הוספת תוסף במערכת קאלה. יש לכוון את ההגדרות לפי הצרכים שלכם. למשל: יום להנפקת מסמכים / ביצוע הנפקת מסמכים בכל יום בהתאם לצורך. ביצוע גביה עד סוף החודש הקודם / עד סוף החודש הנוכחי. שעה ביום שבה יונפקו המסמכים האוטומטים. האם להנפיק את...
קראו עודנסיון לבקשת משלוח מחברת שליחויות נכשל, מה עושים?
כאשר מערכת Kala שולחת אל חברת שליחויות בקשת משלוח חדשה עבור הזמנה מסויימת, לעיתים חוזרת שגיאה ולא נוצר מספר מעקב. בכל מקרה ניתן לראות בהיסטוריית הפעילות בכרטיס ההזמנה את התשובה לבקשת המשלוח כדי להבין האם בוצעה או נכשלה. במקרה שהפעולה נכשלה יש לפעול בהתאם לשגיאה המתקבלת. במידה ולא התקבלה שום הודעת...
קראו עוד