פעולות - תוצאות חיפוש

אינטגרציה עם צ'יטה משלוחים

עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...

קראו עוד  

ריכוז יכולות חדשות - 07/2018

מודול הנחות - הנחת לקוח, הנחת הזמנה, הנחת מוצרים מוזמנים. ניתן לקבוע הנחה במספר קבוע או באחוזים. ההנחה תבוא לידי ביטוי בתצוגת ההזמנה ובתבנית אימייל המכילה את פרטי ההזמנה. עדכון פרטי קמפיין ומקור של פניות - אוטומציה חדשה! מצויין לטיוב של נתונים בהתאם לפעולות או ערכים של פניות חדשות....

קראו עוד  

עדכונים בהנהלת חשבונות

אפשרות יצירת אוטומציה מתוזמנת על "מסמכי הנהלת חשבונות שלא שולמו" באוטומציה מסוג "פעילות מתוזמנת" אפשרות לרוץ על "מסמכי הנהלת חשבונות שלא שולמו" על פי תאריך הנפקה / תאריך לתשלום. אפשרות הגדרת "תנאי תשלום" להזמנה / לקוח (כמאפיין) לצורך הזנה אוטומטית בשדה "לתשלום עד" בעת הנפקת מסמכים עם תאריך...

קראו עוד  

היסטוריית שינויים כללית

דף חדש תחת תפריט סטטיסטיקות, המכיל פרוט של כל הפעולות שתועדו במערכת. אפשרות חיתוך פעולות לפי סוג פעולה, משתמש מבצע או חיפוש חופשי. מספק פתרון מושלם למעקב וניתוח היסטוריית פעילות.

קראו עוד  

שיפורים בממשק המשתמש - 05/2018

אפשרות סימון משימה כבוצעה או לא בוצעה מתוך מסך עריכת המשימה. שימוש בפאנל הצדדי בטופס הרשומה לשם זיהוי פניות דומות בעת מצב הוספה של יישות חדשה. דף מוצר - שינוי בסדר השדות של בחירת המוצר, הכמות והמחיר. שיפור תצוגת ההודעות מערכת - הצגת סליידר עד שנעלמות. מניעת הודעות כפולות, עיצוב יפה יותר. הצגה...

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2018

סינון פניות אוטומטי - אפשרות סינון אוטומטי של רשימת הפניות לפי סוגי הסטטוסים המוגדרים לסינון רשימת הפניות שבדף הראשי. פתיחת משימות סגורות - מנהלים יכולים לפתוח משימות סגורות על ידי עריכתם ולחיצה על "פתיחת משימה מחדש". כל שאר המשתמשים יכולים לפתוח מחדש משימות שהוגדרו עליהם....

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 04/2018

יומן - למנהלים: אפשרות סינון אירועים לפי אחראי. לסוכנים: אירועים ביומן מסוננים לפי אחראי = הסוכן הנוכחי. יומן - אפשרות הסתרת סוף שבוע. תורם משמעותית להגדלת רוחב שאר הימים. הצגת היסטוריית הזמנות לחברים רשומים באתר - אפשרות הצגת סטטוס לכל מוצר מוזמן. התממשקות עם 1com - אפשרות הגדרת נושא השיחה...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020

ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 03/2024

גירסה 10.3

הגדרות חדשות: - אפשר למשתמשים ספציפיים ליצור מסמכי זיכוי (ואפשרות לקבוע לכל משתמש אם הוא יכול). - אפשר למשתמשים ספציפיים לזכות כרטיסי אשראי (ואפשרות לקבוע לכל משתמש אם הוא יכול). - חובה לרשום מספר ת.ז / מספר העסק בעת הנפקת מסמך הנהל חשבונות. אפשרות להגדיר לסוג מוצר מסויים חבליה דינאמית של מוצרים על...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

גירסה 5.6

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר. לא הזנחנו שיפורים בדו"חות וביצענו הרבה שיפורים בממשק המשתמש.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

גירסה 4.7

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול מלאי, משימות מתוזמנות / חוזרות, יכולות סינון וגרירה ביומן ומעבר לכך, ביצענו שיפורים רוחביים בממשק המשתמש ובהגדרות השונות של המערכת. בנוסף ביצענו שיפורים משמעותיים מאוד בתשתית הדו"חות, על מנת...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

גירסה 2.8

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

גירסה 2.6

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע בצורה אוטומטית ברגע שיש יותר מ-2 תווים בתיבת החיפוש התוצאות מכילות מידע אודות בהזמנות, יצירות קשר, חברים (ובהמשך גם מוצרים ודפי תוכן) ניתן לגשת לחיפוש המהיר...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

גירסה 2.4

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי השולח. אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש המחובר בנוכחי (מנהל/סוכן מכירות). אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש האחראי על אותה יצירת קשר / לקוח. אפשרות צפייה מקדימה באימייל שישלח.   ייבוא יצירות קשר קיימות...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2016

גירסה 2.1

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + צד ניהול אפשרות הגדרת טפסים INLINE (בשורה אחת) אפשרות זום בגלריות תמונות   ווידג'ט יצירת קשר - אפשרות הרשמה אוטמטית לרשימה מסויימת במיילצ'ימפ  (שדה חדש בהגדרות "פעולות מתקדמות" בעת עריכת ווידג'ט מסוג יצירת קשר)   ייבוא...

קראו עוד  

כיצד מגדירים שליחת אימייל / SMS / וואטסאפ באופן אוטומטי

על מנת לבצע פעולה אוטומטית של שליחת אימייל או הודעת טקסט, נגדיר תהליך אוטומטי. 1. בתפריט העליון משמאל למעלה נעמוד על 'הגדרות' ונבחר 'תהליכים אוטומטיים' מהתפריט שנפתח. 2. בדף שנפתח (רשימת תהליכים אוטומטיים) יש ללחוץ על כפתור "הוספה" (ירוק משמאל למעלה) 3. בחלון שנפתח ראשית...

קראו עוד  

טיפול בפניות (לידים)

בדף הניהול הראשי באזור של רשימת יצירת הקשר ניתן לראות את הפניות האחרונות שהתקבלו במערכת. כל משתמש רואה את הפניות עליהן הוא אחראי. על מנת לצפות ולערוך פרטים, נלחץ על שורת הפניה: בדף "פניות" ניתן לצפות ברשימת כל הפניות במערכת, כולל אפשרויות סינון, סידור, ייצוא, ארכיון ועוד: הפרטים על כל...

קראו עוד  

ייצוא נתונים

להלן הסברים כיצד ניתן לייצא נתונים מתוך רשימות / דו"חות / תקשורת במערכת Kala אל קובץ אקסל / CSV, וכיצד ניתן להוריד קבצים השמורים במערכת.

קראו עוד  

הודעות וואטסאפ לא נשלחות/מגיעות למערכת - מה עושים?

שימו לב! במידה וניתן לשלוח אבל לא ניתן לקבל, פנו מיידית לצוות התמיכה של Kala. רק במידה ואינכם מצליחים לשלוח וגם לקבל, המשיכו בקריאת המדריך ובצעו את הפעולות לפי הסדר.   אחרי כל סעיף, נסו לשלוח / לקבל הודעה מהמערכת. במידה ועדיין יש בעיה, המשיכו לסעיף הבא. לאחר שסידרתם את...

קראו עוד  

הנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר), ולעיתים במוצרים בהזמנה. ההסבר הרשום כאן הוא עבור פניות אך נכון גם לגבי הזמנות ומוצרים בהזמנה.

קראו עוד  

כיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה

בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...

קראו עוד  

התראות דפדפן לא קופצות או לא ניתנות ללחיצה (ב-Windows)

לפני הכל - בדיקה אם אמורה להופיע התראה נסו לכבות את אישור הקפצת התראות הדפדפן עבור המערכת (על ידי לחיצה על האייקון ליד שורת הכתובת) וככה תוכלו לראות במערכת קאלה את ההתראות ה"רגילות" המופיעות רק במערכת עצמה (ולא מופיעות אם אתם למשל צופים באתר אחר), ולהבין אם בכלל מתקבלות ההתראות שאתם מצפים...

קראו עוד  

איך מבצעים עדכון גורף?

עדכון גורף מאפשר לנו לבחור מספר רשומות רלוונטיות, להגדיר ערכים רצויים ולעדכן את כולן בבת אחת.

קראו עוד  

הטמעת פיקסלים בטופס

במערכת ניתן ליצור קטעי קוד של פקסלים ואותם לשייך לטפסים. לחיצה על הפתור שלח בטופס יפעיל את הפקסל, אין צורך במעבר לדף חדש.

קראו עוד