מאפיינים - תוצאות חיפוש

הגדרת תנאי הצגה של מאפיין לפי ערכים של מאפיין אחר

בהגדרות מאפיינים מותאמים אישית של היישויות ניתן להגדיר תנאים להצגה של מאפיין או קבוצה שלמה, בהתאם לערכים של מאפיינים אחרים. האפשרות הזאת פתוחה רק למשתמשי מערכת עם הרשאת "מתקדם". עריכת התנאים נעשית דרך טופס הגדרת מאפיין ובאמצעות שפה הנקראת JSON. תנאי ההצגה מוגדרים באמצעות 3 אפשרויות...

קראו עוד  

כיצד ניתן להוסיף חבילת מוצרים

1. חבילה דינאמית - אפשרות בחירה מבין מוצרים כאשר מוספים מוצר מסויים / מסוג מסויים. ישנה הגדרת מערכת בשם "אפשרות שימוש בחבילת מוצרים דינאמית", וכאשר היא דלוקה, בעת הוספת מוצר בהזמנה, במידה והוגדר עבור המוצר תתי מוצרים (מוצרים המשוייכים אליו בשיוך היררכי או וירטואלי), ניתן יהיה...

קראו עוד  

הגדרת סטטוסים שמצריכים רישום סיבה

ניתן להגדיר כך שבהעברת פניה/הזמנה לסטטוס מסויים, חובה יהיה לרשום הסבר לגבי מעבר לסטטוס זה.  

קראו עוד  

הוספת מקורות הגעה לאפשרויות הבחירה

בכרטיס פניה / הזמנה קיים שדה להזנת מקור ההגעה המאפשר לבחור מקור הגעה מתוך רשימה שהוגדרה מראש. ניתן לשים מקור מותאם אישית על ידי בחירת "אחר" וכתיבתו. על מנת לערוך / לשנות את האפשרויות המופיעות בבחירת המקור יש לשנות את ההגדרה המתאימה:

קראו עוד  

הגדרת רשימת כותרות למשימה/תיעוד ידני

בהוספת משימה/תיעוד, יש לרשום כותרת או לבחור מתוך רשימה מוגדרת מראש כך שבמקום הזנה ידנית של הכותרת תופיע תיבת בחירה עם האפשרויות הרצויות (ואפשרות בחירת "אחר" במידת הצורך).

קראו עוד  

איך ממירים פניה ללקוח?

יצירת לקוח עם פרטי הפניה

1. בטופס פניה נלחץ על הכפתור "המרה לחבר" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. 2. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס הלקוח שנוצר.  3. לידיעה: כעת בפניה יוצג מתחת לשם קישור לכרטיס לקוח.   ניתן להגדיר עבור קבוצות מאפיינים של פנייה שבעת ביצוע...

קראו עוד  

הנחיות למשתמשים התוסף חיוב מחזורי אוטומטי

שירות "חיוב מחזורי אוטומטי" ניתן בתשלום ובאמצעות הוספת תוסף במערכת קאלה. יש לכוון את ההגדרות לפי הצרכים שלכם. למשל: יום להנפקת מסמכים / ביצוע הנפקת מסמכים בכל יום בהתאם לצורך. ביצוע גביה עד סוף החודש הקודם / עד סוף החודש הנוכחי. שעה ביום שבה יונפקו המסמכים האוטומטים. האם להנפיק את...

קראו עוד