שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 06/2018
נעילת מלאי אוטומטית - אפשרות הגדרה של המחסנים אשר ישמשו לנעילה באוטומציה של נעילת מוצרים במלאי. מסמכי הנה"ח - אפשרות מחיקה של מסמכי הצעת מחיר / חשבוניות עסקה, גם אם כבר הונפקו. דף ריכוז מסמכי הנהלת חשבונות - דף חדש המרכז את כל המסמכים ומאפשר סינונים מתקדמים. (לקוחות ->...
קראו עודשיפורים במערך המשימות - 04/2018
דף הבית - חלונית משימות. צ'קבוקס חדש "אני יצרתי" אשר מאפשר צפיה במשימות שאני יצרתי על אחרים ועדיין לא בוצעו. דף משימות - אפשרות סינון לפי יוצר המשימה. סוכנים יוכלו לראות רק משימות שנוצרו עליהם ומנהלים יוכלו לראות הכל. הצגת תאריך היצירה בפורמט "זמן שעבר" על משימות שמוצגות...
קראו עודשליחת דוחות תקופתיים אישיים באימייל
שילוב של מספר פיצ'רים שפיתחנו, מאפשר כיום מימוש של שליחת אימייל לישוייות השונות במערכת, המכיל תוכן דינאמי המותאם אישית לנמען. תבניות אימייל המבוססות על תוצאות של דו"ח. בעת שליחת אימייל המבוסס על טריגר של יישות מסויימת, ניתן לסנן את תוצאות הדו"ח לפי אותה כל יישות בנפרד (למשל...
קראו עודשליחת אימיילים למספר נמענים במקביל
ביצוע שליחה של אימייל למספר נמענים אשר נאספו מהמקורות השונים, המבוסס על פילוחים הבנויים משילוב סינונים. שליחה של תבניות אימייל המכילות תכנים דינאמים המשתנים לפי הנמען. כל שליחה מתועדת אוטומטית בהיסטוריית התקשורת של אותו נמען. שליחת אימיילים למספר נמענים מאפשרת לבצע פעולות שיווק ממוקד לאנשים...
קראו עודנתב שיחות חכם - External IVR
התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת. התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.
קראו עודשיפורים במערך השילוח בעזרת Epost
אפשרות צירוף פרוט המוצרים המוזמנים לתוכן ההערות המופיעות על המדבקת משלוח. אפשרות הדבקת מדבקות ברקוד להדבקה על חבילות המיועדות לאיסוף שליח Epost אפשרות בקשת משלוח EPOST ללוקר, על ידי צירוף של כתובת ובקשה לזיהוי הלוקר הקרוב בצורה אוטומטית. אפשרות לחייב לקוחות המזמינים באתר לבחור לוקר מבין הרשימה,...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2024
גירסה 10.10
למשתמשי שירות מיתוג: בדף הראשי של מערכת הניהול תוצג אפשרות סינון הנתונים לפי המיתוג המוגדר (למשל סניף / מחלקה). בתוסף הנפקת מסמכי הנהלת חשבונות דרך ריווחית: הוספנו אפשרות להגדיר "מספר מחסן בריווחית" עבור מוצרים בקטלוג בקאלה כך שהוא ישלח אל ריווחית בעת הנפקת מסמכים. בהיסטוריית הפעילות של...
קראו עודשיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 07/2017
תוסף ריווחית אונליין - הנפקת תעודות משלוח, הזמנות, חשבוניות, קבלות וחשבוניות זיכוי דרך ריווחית אונליין (Rivhit) ישירות מתוך מערכת קאלה. טבלת תשלומים - הצגת צורת התשלום. התראה על מצבים מיוחדים כמו כרטיס אשראי שחוייב אך לא הונפקה בעבורו קבלה. אפשרות העתקה של פרטי אשראי מהזמנות דומות, ללא צורך...
קראו עודאינטגרציה עם צ'יטה משלוחים
עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 02/2020
אפשרות הגבלת סוכנים להנפקה של מסמכים מסויימים. אפשרות הגדרת המשך טיפול מסוג יצירת מסמך מסויים. טופס הנפקת מסמך - כפתור חדש המאפשר הסרה של כל השורות מוצרים מהטופס בבת אחת. הנהלת חשבונות - בעת הנפקת קבלה או חשבונית/קבלה עם צורת תשלום = צ'ק. פרטי החשבון בנק ילקחו אוטומטית מכרטיס הלקוח. סנכרון...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 08-09/2024
גירסה 10.8
בתבניות הודעות וואטסאפ מסוג תמונה / קובץ: ניתן להגדיר שהתמונה / הקובץ ילקחו באופן דינאמי מתוך מאפיין בכרטיס שאליו שולחים את ההודעה. זה שימושי מאוד לצורך יצירת תבנית ששולחת קובץ הסכם השמור במאפיין. ברשימת מסמכי הנהלת חשבונות: הוספנו אפשרות להציג מאפיינים של הזמנות. ברשימת הפניות: ניתן להציג עמודה...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 03/2018
חסימת אפשרות הנפקת מסמכים עם תאריך עתידי ישן יותר מהתאריך בו הונפק המסמך האחרון מאותו סוג. רשימת תשלומים בהזמנה - הצגת שדה מנפיק המסמך. הערה אוטומטית בעת הנפקת מסמך המבוסס על מסמך אחר. אפשרות הגדרת סוג המסמך ליצירה בברירת המחדל. טעינת המוצרים למסמכים לפי סדר הזה לסדר המופיע בהזמנה. אפשרות...
קראו עודשיפורים במערך הקבצים - 04/2018
אפשרות שיוך של קבצים ליישות: בכל יישות תופיע רשימה של קבצים. בדף הלקוח ניתן יהיה לראות את הקבצים המשוייכים גם להזמנות / לפניות של אותו לקוח. קבצים המצורפים לאימיילים נכנסים יתווספו אוטומטית לרשימת הקבצים של היישות.
קראו עודשיפורים במערך הטלפוניה - 06/2018
שיפורים בדו"חות - דו"ח פרוט השיחות המערכתי ובדו"ח הסנכרון מול Voicenter. טלפוניית Voicenter - אפשרות ביצוע שיחות מוקלטות ומתועדות במערכת דרך כל טלפון אשר מוגדר למשתמש הנוכחי. יעבוד רק במידה ואין הגדרות של שלוחה לאותו משתמש. טלפוניות Bluebenet + 1Com - זיהוי התראות...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 09/2018
בעת יצירת מסמך תשלום - אפשרות עיגול סכום לתשלום בצורה אוטומטית. (למעט בהנפקת קבלה או חשבונית/קבלה) אפשרות הגדרת חתימה דיגיטלית על מסמכי הנהלת חשבונות המונפקים דרך ריווחית. (יש להזין את סיסמת החתימה הדיגטלית בהגדרות התוסף) יצירת מסמך תשלום - במערכות המנהלות מלאי - הצגה של המלאי הקיים בחלוקה...
קראו עודשיפורים במערך הסליקה והנהלת החשבונות - 01/2019
סליקה דרך פלאכארד - תמיכה באפשרות סגירת מסגרת לשם ביצוע חיוב עתידי. אפשרות ביצוע חיוב דרך מערכת ה-CRM ללא שימוש בטוקן. (חיוב מיידי) בעת ביצוע חיוב המצריך אישור של חברת האשראי, ניתן מעתה להזין בצורה ידנית את מספר האישור. טופס פרטי אשראי - שדה תאריך תוקף - מניעת אפשרות הזנת תווים שאינן מספרים...
קראו עודשיפור משמעותי בהתממשקות עם טלפונייה של iPracticom
ביצוע שיחות click2call ישירות מתוך המערכת התראות על שיחות נכנסות (כולל זיהוי שם, נושא פניה אחרון ואחראי) תיעוד משך זמן שיחה ושלוחה שביצעה את השיחה השמעת הקלטות מתוך תיעוד היסטוריית ההתקשרות
קראו עודשיפורים במערך ה-API - 04/2018
תמיכה בעדכון פרטי ליד לפי שדה מותאם אישית. (למשל עדכון סטטוס ליד במערכת לפי פעולה חיצונית באתרכם) תמיכה בקריאה מקוצרת אשר יוצרת לקוח, הזמנה, מוצרים ותשלום בבת אחת. תמיכה ב Restful API בעבור יצירת לידים ממקורות חיצוניים. אנו מספקים דוגמאות ב-Postman לשם מימוש קל ומהיר בצד שלכם.
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 08/2018
טריגר סטטוס הזמנה השתנה - אפשרות סינון לפי סוג המשלוח של ההזמנה. טריגר סטטוס יצירת קשר השתנה - אפשרות הגדרת טריגר הפועל בעת שינוי מסוג סטטוס לסוג סטטוס במקום רק לפי סטטוסים ספציפים. פעולה חדשה - עדכון ערכים בשדות מותאמים אישית של הזמנה.
קראו עודשיפורים במערך הטלפוניה - 02/2020
אפשרות מיפוי הודעות טקסט נכנסות לפי מספר אליו נשלחה ההודעה (ניתן למשל להחזיק 2 מספרי וואטסאפ, לתמיכה ומכירות ובעת קבלת פניה בוואטסאפ, לדעת אם פנו למספר תמיכה או למכירות). חיפוש טוב יותר לפי טלפון - התעלמות ממקפים, רווחים, סוגריים, קידומת מדינה וכו. פאנל תקשורת בדף הבית - אפשרות להגיב להודעות...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 09/2018
סנכרון סטטוסים מול חברות שילוח - תמיכה בסטטוס "חזר למחסן". אפשרות סינון חדשה בדוחות - לפי סטטוס. דו"ח תקשורת - הוספת אפשרות צפיה בהודעות ווצאפ יוצאות / נכנסות. הוספת אפשרות צפיה בגרף לידים / הזמנות בדשבורד. אוטומציות - פניה חדשה נוצרה - אפשרות סינון לפי מקור. תיעוד היסטורייה של...
קראו עודשיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 06/2018
מבצעים באתר על בסיס מוצרים שנרשכו בהזמנות קודמות - אפשרות הגבלה של תקופת הזמן אחורה שתלקח בחשבון. במידה והמבצע הוא על בסיס חברות במועדון, הזמנות מלפני תאריך ההרשמה למועדון לא ילקחו בחשבון. רשימת פניות של לקוחות - אפשרות ייצוא של רשימת הפניות על ידי הגולשים רכישה במספר שפות - תמיכה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 06/2024
גירסה 10.6
1. בהגדרה של שולחן עבודה -> "גובה הקופסאות", הוספנו אפשרות חדשה של "אוטומטי". בחירתה תגרום למלבנים בשולחן העבודה לקבל גובה בהתאם לגובה המסך של המשתמש. 2. בעריכת מאפיינים מותאמים אישית, ניתן להגדיר לקבוצה מסויימת הקטנה/הגדלה של הנתונים המופיעים בתוכה (על ידי הגדרת מספר...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020
ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...
קראו עוד