ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה
במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" / "חדש". השאיפה של משתמשי המערכת היא לטפל בכל הפניות וההזמנות המסומנות שם, כיוון שמדובר בפניות/הזמנות חדשות שעדיין לא טופלו. הדרך ליידע את המערכת שפניות/הזמנות אלו טופלו היא שינוי של הסטטוס שלהן לסטטוס...
קראו עודבאזור התקשורת ופעילות מופיעים תיעודים על פניות / לקוחות / הזמנות אחרות
בחלונית התקשורת בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה מופיעים נתונים גם מיישויות דומות - לקוחות / פניות / הזמנות עם פרטי התקשרות דומים. ניתן לראות רשימה של היישויות הדומות מתחת לאיזור של שדות פרטי ההתקשרות. אפשר לסנן את חלונית "תקשורת ופעילות" שתציג רק מידע עבור היישות (פניה / לקוח / הזמנה)...
קראו עודהגדרת "תנאי תשלום" לצורך הזנה אוטומטית של תאריך לתשלום במסמך הנה"ח
במערכת קאלה קיימת אפשרות להגדיר "תנאי תשלום" לצורך הזנה של תאריך לתשלום תואם בעת הנפקת מסמך הנהלת חשבונות הדורש תאריך לביצוע. ניתן להגדיר ברירת מחדל (בהגדרות הכלליות - "הנפקת מסמך - תנאי תשלום ברירת מחדל"). ניתן להגדיר תנאי תשלום שונים ללקוחות / הזמנות, באמצעות מאפיין...
קראו עודהגדרת מאפיינים מותאמים אישית
בטפסים של היישויות המרכזיות במערכת קאלה - פניות / חברים (לקוחות) / הזמנות / מוצרים בהזמנות / דפים ומוצרים בקטלוג / משתמשים - ניתן להגדיר "מאפיינים בהתאמה אישית" מסוגים שונים המסודרים בקבוצות מאפיינים. זה מאפשר לכם לשמור מידע בנוסף ל"שדות המערכתיים" הקיימים בכל...
קראו עוד