ביט - תוצאות חיפוש

כיצד מפסיקים התראות באימייל על משימות

בהגדרות המערכת הכלליות קיימת הגדרה בשם "התראה למשתמש האחראי על משימות שעבר תאריך ביצוען". כאשר היא דלוקה, משתמשי המערכת יקבלו כברירת מחדל אימייל + התראת מערכת על מנת ליידע אותם שהגיע הזמן שהוגדר לביצוע המשימה (קורה רק בשעות עגולות וחצאי שעות). כל משתמש יכול להגדיר אם התראה זו...

קראו עוד  

איך למנוע מאימיילים הנשלחים מהמערכת להגיע לתיבת "דואר זבל" (ספאם)?

במידה והתיבה הנוכחית היא תיבה של gmail או google workspace צריך: להכנס לחשבון ג'ימייל המדובר לרשום בחיפוש @*.kala-crm.co.il ללחוץ על כפתור של הסינון (שלושה פסים) לבחור "מסנן חדש"  לסמן "Never send it to Spam" ללחוץ שוב על "מסנן חדש"

קראו עוד  

כיצד מפסיקים התראות על הודעות טקסט שקופצות בפופ-אפ בצד המסך?

כאשר הגדרת המערכת "הודעת טקסט נכנסת - הצג התראת מערכת" דלוקה, מופיעות התראות על כל הודעות הטקסט הנכנסות. ההתראה מפיעה בצד המסך כהתראת דפדפן במידה אם המשתמש אישר התראות, או כהתראה כחולה בתוך המערכת בצבע כחול במידה והמשתמש לא אישר הצגת התראות (ניתן לאשר על ידי לחיצה על המנעול בשורת הכתובת...

קראו עוד  

כיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים

10 שאלות שצריך לשאול כדי לוודא שאתם בוחרים נכון

כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או הכישלון) של יישום והטמעת פתרון ה-CRM שלכם. שוק תוכנות ה-CRM הוא שוק בוגר, כך שאם אתם שוקלים להשתמש באחד המתחרים שלנו, כמו Salesforce.com או Microsoft Dynamics, תגלו כי רוב הפתרונות מציעים סט תכונות...

קראו עוד  

איך משתמשים בתיבת הסינון?

תיבת הסינון היא כלי לאיתור יצירות הקשר בהם אנו רוצים לצפות או לייצא לקובץ. ניתן לבצע סינון מתקדם של מספר פרמטרים בו זמנית ובכך למקד את תוצאות הסינון. תיבת הסינון נמצאת בדפים המציגים רשימה, בראש הדף מתחת לכותרת. לתיבת הסינון יש שני מצבים, מצומצם (ברירת המחדל) ומורחב המכיל מגוון רחב יותר של מאפייני...

קראו עוד  

מסמך חשבונית עסקה בוטל ברוויחית, אך לא מסונכרן עם מערכת קאלה

מערכת Kala רק מביאה באופן אוטומטי מסמכים שנוצרו בריווחית ומהם יוצרת הזמנה / לקוח / פריטים, היא אינה מוחקת או מעדכנת נתונים בהתאם לשינויים בריווחית. במערכת Kala ניתן להסיר את שורת התיעוד עבור מסמכי חשבונית עסקה גם לאחר שהונפקו, עם זאת הסרת התיעוד לא תבצע שום פעולה בריווחית ואין לה שום ביטוי שם....

קראו עוד  

התגברות על התנגדויות במהלך שיחות "קרות" (טלמרקטינג)

"אני לא צריך את זה",  "אין לי את הבעיה הזו" ואמירות דומות, מצטמצמות לאותו כוונה: "אני לא מעוניין". בעת ביצוע שיחות "קרות" (טלמרקטינג), אתם תחוו התנגדויות. רבים מן האנשים שתתקשרו אליהם יאמרו לכם שהם אינם מעוניינים, בלי קשר למילים אשר...

קראו עוד  

התראות דפדפן לא קופצות או לא ניתנות ללחיצה (ב-Windows)

לפני הכל - בדיקה אם אמורה להופיע התראה נסו לכבות את אישור הקפצת התראות הדפדפן עבור המערכת (על ידי לחיצה על האייקון ליד שורת הכתובת) וככה תוכלו לראות במערכת קאלה את ההתראות ה"רגילות" המופיעות רק במערכת עצמה (ולא מופיעות אם אתם למשל צופים באתר אחר), ולהבין אם בכלל מתקבלות ההתראות שאתם מצפים...

קראו עוד  

הגדרת רשימת סיבות לשינוי סטטוס

במעבר לסטטוס המצריך רישום סיבה, יפתח שדה לבחירת הסיבה. שדה זה מכיל סיבות אפשריות שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את סיבות אלו.

קראו עוד  

הנחיות למשתמשים התוסף חיוב מחזורי אוטומטי

שירות "חיוב מחזורי אוטומטי" ניתן בתשלום ובאמצעות הוספת תוסף במערכת קאלה. יש לכוון את ההגדרות לפי הצרכים שלכם. למשל: יום להנפקת מסמכים / ביצוע הנפקת מסמכים בכל יום בהתאם לצורך. ביצוע גביה עד סוף החודש הקודם / עד סוף החודש הנוכחי. שעה ביום שבה יונפקו המסמכים האוטומטים. האם להנפיק את...

קראו עוד