איך מחליפים סיסמא למשתמש מערכת?
על מנת לשנות את הסיסמא איתה אתם נכנסים למערכת הניהול, יש לגשת לרשימת המשתמשים דרך התפריט העליון -> יש לעמוד על האייקון של המשתמש מצד שמאל -> וללחוץ על "משתמשים". ברשימה המופיעה יש ללחוץ על השם של המשתמש עבורו רוצים להחליף סיסמא. בטופס עריכת המשתמש יש ללחוץ על "קבע סיסמא...
קראו עודאיך להנפיק מסמכי הנהלת חשבונות?
הנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסכומן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה. לאחר הנפקת המסמך, המקור ישלח אוטומטית לכתובת האימייל שהוזנה בהזמנה.
קראו עודהגדרת רשימת כותרות למשימה/תיעוד ידני
בהוספת משימה/תיעוד, יש לרשום כותרת או לבחור מתוך רשימה מוגדרת מראש כך שבמקום הזנה ידנית של הכותרת תופיע תיבת בחירה עם האפשרויות הרצויות (ואפשרות בחירת "אחר" במידת הצורך).
קראו עודאיך ממירים פניה ללקוח?
יצירת לקוח עם פרטי הפניה
1. בטופס פניה נלחץ על הכפתור "המרה לחבר" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. 2. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס הלקוח שנוצר. 3. לידיעה: כעת בפניה יוצג מתחת לשם קישור לכרטיס לקוח. ניתן להגדיר עבור קבוצות מאפיינים של פנייה שבעת ביצוע...
קראו עוד