תמיכה בקבלה ותגובה על הודעות פייסבוק מסנג'ר
קבלת הודעות שנשלחו לדף העסקי דרך הפייסבוק מסנג'ר לתוך מערכת קאלה, עם אפשרות תגובה חזרה בפייסבוק מבלי לצאת מקאלה. גם הודעות יוצאות אשר נשלחו דרך הפייסבוק ייתועדו בקאלה בצורה אוטומטית. אפשרות שליחת תגובה אוטומטית הכוללת את שם הפונה. (חשוב מאוד לשמירה על מהירות זמן תגובה בפייסבוק) דו"ח...
קראו עודניהול ספקים, סחורה ומלאי
ניהול קטלוג מוצרים שיוך מוצרים לספקים ריכוז הזמנות לספקים על בסיס הזמנות לקוחות ביצוע הזמנות מספקים + אישור קבלה אוטומטי קליטת הזמנות סחורה מספקים נעילת מלאי מוזמן בעבור הזמנות של לקוחות ניהול מלאי חופשי, מחסן בלאי ותצוגה ניהול מלאי - תעודות קליטה, יציאה, תעודת משלוח, החזרות ועוד תהליכי...
קראו עודשמירת פילוח לשימוש עתידי - 03/2019
אפשרות שמירת סינונים שבוצעו על פניות, לקוחות או הזמנות. שמירה של הסדר ובקרוב גם השדות המוצגים. אפשרות קביעת פילוח אישי / ציבורי. הצגת הפילוחים בתפריט לשם גישה מהירה ונוחה.
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 02/2020
כאשר נעמדים על סמל גלגל השיניים (ראש המסך משמאל) וניגשים בתפריט אל 'תהליכים אוטומטיים', ניתן כעת ליצור תהליכים חדשים על בסיס יותר פרטני. אוטומציה מבוססת זמן - (בבחירת פעולה מבוססת 'פעילות מתוזמנת') אפשרות לבסס את האוטומציה על שדות מותאמים אישית בדפים / מוצרים - יכול לשמש...
קראו עודשיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 07/2017
תוסף ריווחית אונליין - הנפקת תעודות משלוח, הזמנות, חשבוניות, קבלות וחשבוניות זיכוי דרך ריווחית אונליין (Rivhit) ישירות מתוך מערכת קאלה. טבלת תשלומים - הצגת צורת התשלום. התראה על מצבים מיוחדים כמו כרטיס אשראי שחוייב אך לא הונפקה בעבורו קבלה. אפשרות העתקה של פרטי אשראי מהזמנות דומות, ללא צורך...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 11/2018
המשך טיפול - אפשרות קביעת הצגה של סטטוס המשך טיפול לפי תנאים מבוססים שדות מותאמים אישית או לפי הרשאת משתמש. אפשרות קביעת סינונים של שדות מותאמים אישית אשר יוצגו מראש מעל הטבלה, ללא צורך בלחיצה מקדימה על אייקון משפך הסינונים. אוטומציה - פעולה חדשה - השלמת / ביטול משימות מסויימות. למשל ביטול משימה...
קראו עודשליחת דוחות תקופתיים אישיים באימייל
שילוב של מספר פיצ'רים שפיתחנו, מאפשר כיום מימוש של שליחת אימייל לישוייות השונות במערכת, המכיל תוכן דינאמי המותאם אישית לנמען. תבניות אימייל המבוססות על תוצאות של דו"ח. בעת שליחת אימייל המבוסס על טריגר של יישות מסויימת, ניתן לסנן את תוצאות הדו"ח לפי אותה כל יישות בנפרד (למשל...
קראו עודשיפורים ביומן אירועים - 07/2018
אפשרות סינון ישויות לפי סוג סטטוס. ניתן לשלוט על סוגי הסטטוסים שיוצגו בברירת המחדל דרך הגדרות תוסף היומן. אפשרות הגדרות סינון לפי שדות מותאמים אישית של יצירות הקשר או ההזמנות. אפשרות עדכון תאריך משימה או יישות על ידי גרירתה ליום אחר. אפשרות הצגת אירועים בפורמט מותאם אישית המבוסס על דו"ח....
קראו עודשיפורים ביומן אירועים - 01/2020
יומן - אפשרות תצוגת יומן בחלוקה לפי משאב. אפשרות הגדרת שדה מותאם אישית בתור משאב, כמו למשל חדר / מטפל / איש שטח / מתקין וכו. שופרה תצוגת היומן בדשבורד בעת גלישה דרך המובייל. (בהגדרות יומן ניתן לקבוע אם רוצים להציג את היומן בדשבורד) הגדרות יומן חדשות - שעת התחלה וסיום יום, הגדרת...
קראו עודשיפורים במערך ייבוא וייצוא הנתונים - 03/2020
ייבוא הזמנות - אפשרות ייבוא הזמנות, מוצרים מוזמנים ולקוחות משוייכים ע"י קובץ CSV. אפשרות ייצוא טבלאות בפורמט אקסל XLSX במקום CSV. ייבוא פניות/לקוחות/הזמנות - תמיכה בייבוא קבצים אשר ישוייכו ליישות תחת קבצים מקושרים. ייבוא פניות - אפשרות זיהוי פניות קיימות לפי תהליך. (למשל...
קראו עודשיפורים ביומן אירועים - 08/2018
סימון יותר ברור של היום הנוכחי אפשרות הזזת משימות ואירועים על ידי גרירתם אפשרות הארכת זמן אירועים על ידי גרירת הקצב במצב צפיה יומי אפשרות בחירת ימים להסתרה (שישי / שבת / ראשון) אפשרות יצירת אירוע על ידי לחיצה על יום מסויים. במצב צפיה יומי, ניתן ללחוץ גם על השעה הרצויה.
קראו עודשיפורים בצד אתר - 02/2018
אפשרות הפעלת תוסף Nagishli - סרגל נגישות. אפשרות גלישה למוצר לפי המקט שלו, למשל http://www.domain.com/sku/BGT-34 (במידה ולא קיים מוצר עם מק"ט שכזה, הגולש יועבר לדף תוצאות חיפוש המק"ט) תוסף AOS להטמעת אנימציות בצד אתר. תוסף Lazy load לטעינת תמונות תוך כדי גלילה. (מאיץ את מהירות טעינת...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 10/2019
דו"ח התכתבויות אשר מציג שיחות בסמס, וואטסאפ ופייסבוק בצורה ויזואלית הדומה לצ'אט של וואטסאפ. שיפור דו"ח שימוש במקטעי סמס. (ממוצע שימוש יומי) דו"ח תקשורת - אפשרות סימון "קראתי" על אימיילים, הודעות טקסט ושיחות שלא נענו. דו"ח תקשורת - אפשרות סינון לפי סטטוס התקשרות...
קראו עודתמיכה בהוראות קבע - מס"ב
אפשרות הגדרת צורת תשלום מסוג מס"ב (מרכז סליקה בנקאי) שילוב עם תוסף החיובים האוטומטי אשר מחשב סכומים לחיוב לפי תקופות שימוש ומייצר טיוטות של חשבוניות/קבלה לחיוב ממשק המציג את רשימת המסמכים שנוצרו עם אפשרות ייצוא לקובץ מס"ב אפשרות הנפקה של כל החשבוניות/קבלה בבת אחת (ושליחתם לכל לקוח...
קראו עודאינטגרציה עם צ'יטה משלוחים
עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...
קראו עודהוספת תמיכה בשירות Howazit לטיוב לידים
שליחה של פרטי ליד שמתקבל ל Howazit על מנת שהם ישלחו לו סמס עם קישור שמתחיל צ'טבוט אישי לטיוב פרטים. בסיום הצ'ט או 15 דקות לאחר קבלת העדכון האחרון, הפרטים יועברו למערכת ה-CRM. סטטוס הפניה ישתנה לסטטוס שתבחר בהגדרות התוסף החדש.
קראו עודנתב שיחות חכם - External IVR
התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת. התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.
קראו עודעדכונים בניהול תקשורת עם לקוחות
בהגדרות המשך טיפול לסטטוסים - ניתן להגדיר קיצור לפתיחת חלונית שליחת הודעת SMS / Whatsapp עם תבנית ספציפית. זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים הגדרה בשם :"זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים" כאשר נוצרת פניה חדשה מהאימייל בנוסף לזיהוי לפי כתובת...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 10/2017
משימות - הצגת שם יוצר המשימה או "אוטומטית" במידה והמשימה נוצרה בצורה אוטומטית. חיפוש כללי - מעתה בדסקטופ כמו במובייל, לחיצה על אחת התוצאות תסגור אוטומטית את פאנל תוצאות החיפוש. טופס הזמנה - אפשרות קביעת שדה הטלפון נייד בתור שדה חובה. (חשוב באתרים בהם ישנם תהליכים במוססים על הודעות סמס...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 08-09/2024
גירסה 10.8
בתבניות הודעות וואטסאפ מסוג תמונה / קובץ: ניתן להגדיר שהתמונה / הקובץ ילקחו באופן דינאמי מתוך מאפיין בכרטיס שאליו שולחים את ההודעה. זה שימושי מאוד לצורך יצירת תבנית ששולחת קובץ הסכם השמור במאפיין. ברשימת מסמכי הנהלת חשבונות: הוספנו אפשרות להציג מאפיינים של הזמנות. ברשימת הפניות: ניתן להציג עמודה...
קראו עודשיפורים בצד אתר - 11/2018
אפשרות הצגה של תת מוצרים / קטגוריות (למשל הצגה של כל המוצרים מהקטגוריה והתת קטגוריות שלה בדף של הקטגוריה הראשית). עריכת דף - טאב חדש להגדרה של שיוכים לדפים וירטואלים. אפשרות סרגל סינון תוצאות חיפוש לפי טווח מחירים ו/או שדות מותאמים אישית כגול גודל, צבע וכו...
קראו עודשיפורים במערך הסליקה והנהלת החשבונות - 01/2019
סליקה דרך פלאכארד - תמיכה באפשרות סגירת מסגרת לשם ביצוע חיוב עתידי. אפשרות ביצוע חיוב דרך מערכת ה-CRM ללא שימוש בטוקן. (חיוב מיידי) בעת ביצוע חיוב המצריך אישור של חברת האשראי, ניתן מעתה להזין בצורה ידנית את מספר האישור. טופס פרטי אשראי - שדה תאריך תוקף - מניעת אפשרות הזנת תווים שאינן מספרים...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 09/2018
בעת יצירת מסמך תשלום - אפשרות עיגול סכום לתשלום בצורה אוטומטית. (למעט בהנפקת קבלה או חשבונית/קבלה) אפשרות הגדרת חתימה דיגיטלית על מסמכי הנהלת חשבונות המונפקים דרך ריווחית. (יש להזין את סיסמת החתימה הדיגטלית בהגדרות התוסף) יצירת מסמך תשלום - במערכות המנהלות מלאי - הצגה של המלאי הקיים בחלוקה...
קראו עודשיפור משמעותי בהתממשקות עם טלפונייה של iPracticom
ביצוע שיחות click2call ישירות מתוך המערכת התראות על שיחות נכנסות (כולל זיהוי שם, נושא פניה אחרון ואחראי) תיעוד משך זמן שיחה ושלוחה שביצעה את השיחה השמעת הקלטות מתוך תיעוד היסטוריית ההתקשרות
קראו עוד