- בהגדרות המשך טיפול לסטטוסים - ניתן להגדיר קיצור לפתיחת חלונית שליחת הודעת SMS / Whatsapp עם תבנית ספציפית.
- זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים
- הגדרה בשם :"זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים"
- כאשר נוצרת פניה חדשה מהאימייל בנוסף לזיהוי לפי כתובת האימייל אפשר להגדיר שבכל פניה שנוצרת מאימייל ולא זוהה לקוח/איש קשר שיבדוק לפי מאפיין (related_email_domains) בלקוח אם קיים לקוח עם אותו דומיין ואם כן ישייך את הפניה ללקוח,
- ישנה הגדרה נוספת שבמידה ונמצא לקוח - יווצר לו איש קשר והפניה תקושר לאיש הקשר שנוצר.
* שימו לב את הדומיין של הלקוח יש להכניס ידנית למאפיין related_email_domains ניתן לעשות אותו גם כ"רשימת כותרות"(אפשרות בחירה מרובה)
- מיתוג אימיילים יוצאים והודעות טקסט
- אפשרות להגדיר תקשורת יוצאת (אימיילים והודעות טקסט) ממחלקות מסוימות לפי מאפיין ביישות
- שירות כרוך בתשלום נפרד
- מייל לספק
- כאשר שולחים מייל לספק דרך הזמנה של לקוח - מעכשיו הוא יתועד גם בכרטיס הספק.
- כאשר שולחים מייל לספק דרך הזמנה של לקוח - מעכשיו הוא יתועד גם בכרטיס הספק.
- מניעת יצירת משימה על שיחה לא נענתה / הודעה בתא קולי לפי מספרי טלפון מסויימים.
- הגדרה בשם "שיחות נכנסות - מנע יצירת משימות בשיחות אל טלפונים מסויימים"
- לא ישלחו התראות של "הגיע הזמן לביצוע המשימה" (אל האחראי) עבור משימות של "שיחה לא נענתה"
- "תאריך עדכון אחרון" של היישויות (פניות / לקוחות / הזמנות) - יעודכן מעכשיו גם בעת תיעוד תקשורת (שיחות, הודעות, מיילים)
- אלא אם הוגדר אחרת ("מניעת עדכון שדה "תאריך עדכון אחרון" של ישוייות בעת תיעוד תקשורת שבוצעה").
- אלא אם הוגדר אחרת ("מניעת עדכון שדה "תאריך עדכון אחרון" של ישוייות בעת תיעוד תקשורת שבוצעה").
- אפשרות הגדרת מסגרות זמן לשליחת אימיילים (כמו להודעת טקסט).
- בחלונית שליחת מייל ללקוח / פניה / הזמנה - במידה וללקוח יש אנשי קשר - ניתן יהיה לבחור אותם כנמענים לאימייל.
- תוסף מיפוי שיחות והודעות - אפשרות הגדרת סטטוס לפניות שנוצרות