- אפשרות יצירת אוטומציה מתוזמנת על "מסמכי הנהלת חשבונות שלא שולמו"
באוטומציה מסוג "פעילות מתוזמנת" אפשרות לרוץ על "מסמכי הנהלת חשבונות שלא שולמו" על פי תאריך הנפקה / תאריך לתשלום.
- אפשרות הגדרת "תנאי תשלום" להזמנה / לקוח (כמאפיין) לצורך הזנה אוטומטית בשדה "לתשלום עד" בעת הנפקת מסמכים עם תאריך לביצוע (גם באופן ידני וגם בהנפקת המסמכים המחזורית האוטומטית)
- אפשרות הגדרת ברירת מחדל כללית של התנאי תשלום.
- כולל אפשרויות מגוונות לתנאי תשלום, למשל: יום תשלום ספציפי בחודש / תוך שבוע / תוך חודש / שוטף 30+ / מיידי ועוד.
- כפתור לביצוע החיוב בהזמנות עם מוצרים בחיוב מחזורי
- כולל חלונית תצוגה מקדימה עם פרטי המסמך והשירותים.
- כולל חלונית תצוגה מקדימה עם פרטי המסמך והשירותים.
- פעולות אפשריות לסטטוסים (המשך טיפול) - אפשרות הוספת פעולה של יצירת מסמך הנה"ח (מונפק בפועל או לא)
- טופס הנפקת מסמך הנה"ח - כאשר מנפיקים עבור איש קשר או הזמנה של איש קשר
- אפשרות להגדיר שפרטי התשלום ילקחו מלקוח האב
- אפשרות להגדיר שפרטי התשלום ילקחו מלקוח האב
- אפשרות לייבא טוקן לחיוב אשראי בעת ייבוא הזמנות
- במידה ואין טוקן ניתן לייבא את פרטי האשראי בייבוא וקאלה תייצר טוקן בעת הייבוא ותשמור את הטוקן ללא פרטי האשראי לשם הגנת המידע ועמידה בסטנדרט PCI