נסיון לבקשת משלוח מחברת שליחויות נכשל, מה עושים?

כאשר מערכת Kala שולחת אל חברת שליחויות בקשת משלוח חדשה עבור הזמנה מסויימת, לעיתים חוזרת שגיאה ולא נוצר מספר מעקב.
בכל מקרה ניתן לראות בהיסטוריית הפעילות בכרטיס ההזמנה את התשובה לבקשת המשלוח כדי להבין האם בוצעה או נכשלה.
במקרה שהפעולה נכשלה יש לפעול בהתאם לשגיאה המתקבלת.

במידה ולא התקבלה שום הודעת שגיאה:
כנראה לא בוצעה בקשת משלוח. אם זה המצב יש לוודא 2 דברים:
1. תוסף של חברת שליחויות קיים + הגדרת בקשת משלוחים אוטומית דלוקה.
2. בהזמנה מוגדרת שיטת משלוח תואמת לחברת השליחויות + סטטוס ההזמנה תואם להגדרה בתוסף.
3. לא קיים כבר מספר מעקב בהזמנה

במידה והתקבלה תשובת שגיאה Unauthorized (401) או  Forbidden (403):
- ניתן להיכנס לחשבון שלכם אצל ספק השליחויות ולבצע "הנפקת טוקן".
- במידה ואינכם יודעים כיצד לבצע זאת, יש לפנות אל חברת השליחויות ולבקש מהם טוקן (מפתח) חדש (או לבקש שיפעילו את הנוכחי).
- בפניה אליהם רשמו את מספר הלקוח שלכם. למשל ניתן לרשום להם: "עבור מספר הלקוח XXX, בנסיון ביצוע בקשת משלוח ב-API עם שימוש בטוקן מתקבלת תשובה של שגיאת הרשאה.
- לאחר קבלת טוקן חדש יש להעבירו אל צוות התמיכה של Kala.

במידה והתקבלה תשובת שגיאה 500:
- זה סימן שהשרת של חברת השליחויות אינו זמין ובדרך כלל מדובר בתקלה זמנית.
- אם לאחר מספר דקות התקלה עדיין קיימת יש לפנות אל חברת השליחויות בבקשה לעזרה (אך לרוב מדובר בבעיה זמנית שנפתרת).


דוגמא למסך הנפקת טוקן אצל הספק EPOST השייך לקבוצת HFD:


 

עוד מתוך שאלות נפוצות

האם ניתן לעגל סכום של חשבונית באופן אוטומטי?

ניתן להגדיר שסכום חשבונית יעוגל באופן אוטומטי: תחת הגדרות -> מסמכי הנהלת חשבונות ->...

ייצוא נתונים

להלן הסברים כיצד ניתן לייצא נתונים מתוך רשימות / דו"חות / תקשורת במערכת Kala אל קובץ אקסל /...

מסמך חשבונית עסקה בוטל ברוויחית, אך לא מסונכרן עם מערכת קאלה

מערכת Kala רק מביאה באופן אוטומטי מסמכים שנוצרו בריווחית ומהם יוצרת הזמנה / לקוח / פריטים, היא אינה...

לא ניתן להעלות קבצים למאגר? הסבר על מחיקת קבצים

במידה והגעתם למגבלה של שטח האחסון המוקצה לכם, תופיע לכם הודעה מתאימה בדף הניהול הראשי ובחלונית...

התראות דפדפן לא קופצות או לא ניתנות ללחיצה (ב-Windows)

לפני הכל - בדיקה אם אמורה להופיע התראה נסו לכבות את אישור הקפצת התראות הדפדפן עבור המערכת (על ידי...

חלונית הוספת משימה נפתחת לבד בעת כניסה לכרטיס לקוח

מדובר בתקלה שמגיעה בגלל גלישה בדפדפן אקספלורר. יש לעבוד על מערכת Kala בדפדפן גוגל כרום (Google...

בחלונית תקשורת ופעילות חסר מידע / מוצג מידע מכרטיסים אחרים

בכרטיס פניה / הזמנה / לקוח ישנה חלונית המציגה תקשורת ופעילות של אותו כרטיס (משימות / טלפונים /...

איך מחליפים סיסמא למשתמש מערכת?

על מנת לשנות את הסיסמא איתה אתם נכנסים למערכת הניהול, יש לגשת לרשימת המשתמשים דרך התפריט העליון...

איך מוחקים עוגיות (cookies) רק של דומיין ספציפי (בדפדפן כרום)

בכדי למחוק את העוגיות רק עבור דומיין מסויים בדפדפן גוגל כרום, יש להעתיק את הכתובת הבאה ולשים אותה...

הקישור בהודעת וואטסאפ לא לחיץ

כשמישהו מקבל הודעה בוואטסאפ בפעם הראשונה, כל עוד הוא לא שמר את המספר באנשי קשר או התחיל לרשום תגובה...

כיצד מפסיקים התראות באימייל על משימות

בהגדרות המערכת הכלליות קיימת הגדרה בשם "התראה למשתמש האחראי על משימות שעבר תאריך...

איך למנוע מאימיילים הנשלחים מהמערכת להגיע לתיבת "דואר זבל" (ספאם)?

במידה והתיבה הנוכחית היא תיבה של gmail או google workspace צריך: להכנס לחשבון ג'ימייל המדובר...

כיצד מפסיקים התראות על הודעות טקסט שקופצות בפופ-אפ בצד המסך?

כאשר הגדרת המערכת "הודעת טקסט נכנסת - הצג התראת מערכת" דלוקה, מופיעות התראות על כל הודעות...

לא ניתן לפתוח אפליקציית מצלמה לצורך העלאת קובץ למערכת (במכשירים ניידים)

בכדי להעלות קובץ אל מאגר הקבצים במערכת ממכשיר נייד על ידי שימוש באפליקציית המצלמה - יש צורך לאשר...

התקנת תוסף LOOM

LOOM הוא תוסף לדפדפן - Chrome המאפשר להקליט את המסך כולל אפשרות להקליט קול מהמיקרופון בקלות ובלחיצה...