מהו מבנה תוכן האימייל המומלץ לצורך הזנת פניה עם פרטים מתוך התוכן (ניתוח)?

בקאלה ניתן ליצור מתוך אימיילים נכנסים, פניות עם נתונים מתוך תוכן האימייל בשדות המתאימים בפניה (אנחנו קוראים לזה "ניתוח תוכן אימייל").
לצורך כך האימייל שמתקבל חייב להיות במבנה קבוע ולהישלח אל או מאת כתובת קבועה.
השירות ניתן בתשלום לפי מורכבות הנתונים בתוכן האימייל שמתקבל במערכת.
שימוש בתבנית ברורה להעברת המידע תעזור להבטיח ניתוח התוכן באופן יעיל וקל לתחזוקה.
דוגמא לתבנית ברורה:
<table>
<tr><td>שם הפונה:</td><td>משה לוי</td></tr>
<tr><td>כתובת אימייל:</td><td>moshe@moshe.com</td></tr>
<tr><td>תוכן ההודעה:</td><td>תחזרו אלי בבקשה</td></tr>
</table>
דוגמא נוספת לתבנית ברורה:
שם הפונה: משה לוי
כתובת אימייל: moshe@moshe.com
תוכן ההודעה: תחזרו אלי בבקשה
שימו לב! לא כדאי להכניס עיצובים לתבנית (style, width וכו') על מנת לשמור על מבנה נתונים ברור וקל לתחזוקה שאינו משתנה עם הזמן.

עוד מתוך איסוף פניות לתוך המערכת

ייבוא נתונים למערכת מקובץ

למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון...

איך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?

ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף...

כיצד לחסום קבלת פניות לפי טלפון/אימייל

בדף ההגדרות הראשי תחת "ניהול פניות", ניתן לקבוע מספרי טלפון, כתובות אימיילים וכתובות IP...