כיצד להציג ביומן של מערכת קאלה יומן/ים של גוגל קלנדר?

שים לב!!
המדריךהזה עוזר לך להציג את היומן של גוגל בלבד!
ולא מסנכרן אותו לשום כיוון

על מנת למשוך מידע אודות אירועים מיומני גוגל, יש ליצור API Key דרך גוגל.

להלן הנחיות כיצד:

  • בטופס שמופיע יש לתת שם לפרוייקט שלכם. רצוי את שם העסק, וללחוץ על Create.


  • יש ללחוץ APIs & services בתפריט משמאל למעלה 

 
 
  • ללחוץ על "ENABLE APIS AND SERVICES".


 
  •  לחפש "Google calendar api", ללחוץ על התוצאה המתאימה ואז על כפתור ENABLE.

 
  • ללחוץ על כפתור "ENABLE"
  • לאחר מכן ללחוץ על הכפתור "Create credentials".

  • לאחר מכן יפתח החלון ויש למלא את הפרטים לפי התמונה
  • לאחר מכן ללחוץ על NEXT
  • ללחוץ על הכפתור 
  • ללחוץ שוב על הכפתור 
  • בחלון הבא
  • לבחור בסוג האפליקציה web application
  • בשם לרשום את שם העסק
  • ללחוץ על ו
  • ללחוץ שוב על הכפתור "Create credentials"

לאחר מכן יפתח החלון

יש להעתיק את המפתח שנוצר

   
  • עכשיו צריך להכניס את ה - key להגדרות היומן.
  • אם היומן עדיין לא קיים - הכנס למערכת הניהול של קאלה > תפריט הגדרות -> תוספים, אתר את התוסף "יומן" ולחץ על הקישור "לחץ להתחברות" שמופיע עליו.
  • אם יש יומן - בתחתית היומן ללחוץ על "הגדרות".
  • לסמן "הצגת יומנים מתוך גוגל".
  • להדביק את הערך של Your API Key שהועתק מעלה בשדה "API Key".
  • בשדה "הגדר יומני גוגל" יש להזין את הכתובת מייל של החשבון גוגל.

  • על מנת שניתן יהיה לצפות בנתונים מהגוגל קלנדר, חובה להגדיר אותו כמשותף באופן ציבורי > יש לחזור ליומן גוגל.
  • ללחוץ על אייקון השלוש נקודות ליד הקלנדר אותו מעוניינים להציג, ולבחור ב "הגדרות ושיתוף".

  •  לסמן אותו כמשותף באופן ציבורי.

  • לבדוק אם היומן גוגל מופיע ביומן קאלה.

עוד מתוך הגדרות מערכת

עריכת הגדרות משתמש/שינוי סיסמה

מנהל המערכת יכול לבצע שינוי סיסמה והגדרת הרשאות למשתמשי המערכת. באזור 'משתמשים' עמוד...

כיצד מוסיפים משתמש חדש למערכת

מנהל המערכת יכול להוסיף משתמשים חדשים: 1. ניגש לאזור 'הגדרות משתמש וחשבון' בעמידה על סמל...

הגדרת סוגי סטטוסים להצגה בדף הראשי ולסינון פניות ברירת מחדל

בשולחן העבודה (הדף הראשי של המערכת) מוצגות בין השאר רשימת פניות / הזמנות הדורשות טיפול. ניתן...

איך להגדיר חתימה לאימיילים יוצאים?

ניתן להגדיר במערכת תבנית חתימה כללית, וחתימה אישית לכל משתמש. כאשר שולחים אימייל מהמערכת, כברירת...

הנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר),...

הגדרת רשימת סיבות לשינוי סטטוס

במעבר לסטטוס המצריך רישום סיבה, יפתח שדה לבחירת הסיבה. שדה זה מכיל סיבות אפשריות שהוגדרו מראש, ניתן...

הגדרת סטטוסים שמצריכים רישום סיבה

ניתן להגדיר כך שבהעברת פניה/הזמנה לסטטוס מסויים, חובה יהיה לרשום הסבר לגבי מעבר לסטטוס זה.  

הוספת מקורות הגעה לאפשרויות הבחירה

בכרטיס פניה / הזמנה קיים שדה להזנת מקור ההגעה המאפשר לבחור מקור הגעה מתוך רשימה שהוגדרה מראש. ניתן...

הגדרת רשימת כותרות למשימה/תיעוד ידני

בהוספת משימה/תיעוד, יש לרשום כותרת או לבחור מתוך רשימה מוגדרת מראש כך שבמקום הזנה ידנית של...

פילוח/סינון קבוע

כאשר רוצים להגדיר פילוח/סינון קבוע יש להגדיר את הסינון הרצוי לאחר מכן ללחוץ על השלוש נקודות בצד...

הגדרת משתמש אחראי אוטומטית / שיבוץ לפי קבוצה

הגדרת משתמש "אחראי לטיפול" ביישות כלשהיא באופן אוטומטי מתבצעת באמצעות תהליך אוטומטי ובו...

כיצד מגדירים אוטומציה מבוססת על תאריך

בשדות מותאמים אישית של היישויות השונות (פניות, הזמנות וכו') ניתן להגדיר מאפיינים מסוג...

ניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)

במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם....