יצירת סטטוס חדש
- בתפריט העליון נעמוד על "פניות" (אייקון של פעמון) או "הזמנות" (אייקון של דגל) ובתפריט שנפתח נלחץ על "סטטוסים" כדי לעבור לרשימת הסטטוסים. בדף שנפתח, בצד שמאל למעלה, נלחץ על הכפתורהסבר על השדות בטופס
- "כותרת" - השם הרצוי לסטטוס החדש.
- "צבע" - הרקע של הסטטוס.
- "סוג" - מאפשר לתת לסטטוס משמעות מערכתית המשמשת למגוון סינונים, הגדרות ודו"חות סוגי הסטטוסים האפשריים הם:
- טיוטה
- חדש - כל הסטטוסים של פניות/הזמנות חדשות שלא התחיל בהן תהליך טיפול
- בטיפול - כל הסטטוסים של הפניות /הזמנות שצריך שהתהחילו תהליך טיפול
- בהמתנה - כל הסטטוסים שממתינים לטיפול כמו "מחכה למענה מהלקוח"
- לטפח - כל הסטטוסים של פניות/הזמנות שנכון לרגע זה השירות לא רלוונטי ויכול להיות רלוונטי בהמשך
- לא רלוונטי - כל הסטטוסים שלקוח חיפש שירות שלא מספקים
- הועבר הלאה - כל הסטטוסים של הפניות /הזמנות שהועברו לגורם חיצוני
- משוכפל - כל הסטטוסים של הפניות /הזמנות שהם שכפול של פניה/ הזמנה קיימת
- סגור - כל הסטטוסים של פניות/הזמנות שנסגרו ללא קשר לשירות שמספקים
- נסגר בהצלחה - כל הסטטוסים של פניות/הזמנות שהלקוח היה מעוניין בשירות/מוצרים
- נסגר ללא הצלחה - כל הסטטוסים של פניות/הזמנות שהלקוח לא היה מעוניין בשירות/מוצרים
לדגומא רשימת פניות / הזמנות בדף הבית של מערכת הניהול מציגה רק פניות / הזמנות בסטטוס מסוג "טיוטה", "חדש" ו"בטיפול".
- "תהליך" מאפשר לקבץ מספר סטטוסים ולהתייחס בסינונים, תהליכים אוטומטים והגדרות. התהליכים ניתנים להגדרה בהתאמה אישית.
- "מיקום" קובע את סדר הרשימה.
(כברירת מחדל, יופיע מס' עוקב והסטטוס ייתווסף לסוף הרשימה) - "הנחיות" מאפשרות לשים תוכן שיוצג למשתמשים כאשר הפניה נמצאת בסטטוס התואם.
- "קבוצות מאפיינים" הן הקבוצות מתוך מאפייני היישות, אשר רוצים שיוצגו בעת מעבר אל הסטטוס הזה / כאשר הפניה נמצאת בסטטוס זה בלבד (תלוי אם הקבוצה מוגדרת כ"מוצגת תמיד" או לא).
- "פעולות אפשריות (המשך טיפול)" ניתן להגדיר פעולות אפשריות לביצוע (למשל מעבר לסטטוס / שליחת אימיל ועוד) כאשר היישות נמצאת בסטטוס שעורכים, ויופיעו ככפתורים מתחת לשדה הסטטוס בכרטיס היישות:
- יש ללחוץ על הכפתור "+שינוי סטטוס" או "פעולות נוספות" (שליחת מייל / הודעה, יצירת משימה / הזמנה / מסמך הנה"ח).
- בשדה "כותרת הפעולה" ניתן ליצור כותרת חלופית שתופיע במקום הכותרת הכללית של הפעולה, וגם להוסיף הערות לגביה.
- ניתן גם לשנות את סדר ההצגה או למחוק את הפעולה, בלחיצה וגרירה של הסימן הימני או בלחיצה על סמל הפח משמאל
טופס הוספת סטטוס חדש ל"פניות":
הגדרת תהליך אוטומטי שיופעל בעת שינוי סטטוס
1. בתפריט הראשי נעמוד על גלגל השיניים, ונלחץ על "תהליכים אוטומטייים"2. בחלונית שנפתחת, בשדה "בצע פעולות כאשר" יש לבחור בפעולה הרצויה (סטטוס פניה/הזמנה/מוצר השתנה)
3. באפשרויות הסינון יש לבחור לפחות סטטוס / סוג סטטוס אחד
4. ניתן להגדיר שהתהליך יעבוד בהתאם לסטטוס / סוג סטטוס שהיה לפני השינוי.
5. יש להגדיר את הפעולות הרצויות לכם.