התקנת תוסף LOOM

LOOM הוא תוסף לדפדפן - Chrome המאפשר להקליט את המסך כולל אפשרות להקליט קול מהמיקרופון בקלות ובלחיצה אחת.
1. על מנת להשתמש בתוסף, ראשית יש לפתוח משתמש באתר LOOM (בחינם).

2. יש להתקין את תוסף ה-LOOM ל-Chrome - להיכנס לתוסף בחנות Google Play בלינק הבא - וללחוץ "התקן".
לאחר מכן יופיע אייקון זה  (בסרגל הכלים).
במידה והאייקון לא מופיע - יש ללחוץ על סימן הפאזל    בסרגל הכלים. 
לאחר מכן יש ללחוץ  על הסיכה  
 
  • בפעם הראשונה שתלחצו על הכפתור - תידרשו להזין את שם המשתמש והסיסמה איתם נרשמתם באתר LOOM.

שימו לב שישנן מספר אופציות שניתן להשתמש בהן.
 
  • ניתן לבחור להקליט גם את המסך וגם את מצלמת המחשב - יש לבחור"screen and camera".
  • ניתן לבחור להקליט רק את מסך המחשב - יש לבחור "screen only".
  • ניתן לבחור להקליט דרך מצלמה בלבד.
  • אפשר לבחור האם להשתמש גם במיקרופון על מנת להקליט הסבר קולי לבעיה שילווה את הסרטון.
  • בנוסף אפשר לבחור את המיקרופון והמצלמה שיצלמו ויקליטו את הסרטון והקול.



על מנת להתחיל להקליט יש ללחוץ על   
שימו לב שבגירסה החינמית יש הגבלה של 5 דקות.


לאחר שביצעתם את כל השלבים -  תוכלו להקליט את המסך על ידי לחיצה על הכפתור  בסרגל הכלים.

בסיום ההקלטה תקבלו קישור לסרטון.
  • את בקשת התמיכה  יש לפתוח דרך סימן השאלה המופיע בצד שמאל למטה במערכת קאלה, על ידי לחיצה על "בקשת תמיכה".
  • יש לצרף לשדה "קישור לסרטון" את הקישור (לינק שקיבלתם).



צירוף סרטון המפרט את תקלה יזרז את קבלת הפיתרון.
בעזרת הסרטון נוכל להבין את הבעיה וכך יחסכו אי הבנות.



______________________________________________________________________


על מנת להתקין את גרסת ה-Desktop:

1. ראשית  יש ללחוץ על הקישור הזה.

2. לאחר הלחיצה יקפוץ בצד שמאל או ימין למטה החלון הזה      לחצו עליו כדי להמשיך את ההתקנה והמתינו שתסתיים.

3. לאחר מכן יש להתחבר (להירשם אם עוד לא פתחתם חשבון) על ידי אחת מהאפשרויות המוצגות בריבוע:



לדוגמה, Google  - על ידי לחיצה על הכפתור:
  

4. לאחר הלחיצה יפתח החלון הבא :

יש לבחור את החשבון אותו רוצים לחבר ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור באמצע המסך למטה.

5. יש יש לגשת לשולחן העבודה ומשם לפתוח את התוכנה על ידי לחיצה על האייקון (סמליל) .

כעת יפתח החלון הבא:




6. בחלון זה יש לבחור בהגדרות הרצויות:
- על מנת שיצלם את המסך שלכם בלבד יש לבחור באפשרות "Screen only" בהגדרה הראשונה.
- אם יש לכם יותר ממסך אחד ניתן לבחור איזה מסך לצלם בהגדרה השניה.
- האפשרות השלישית היא של הדלקת המצלמה של המחשב שאינה רלוונטית אלינו.
- האפשרות הרביעית היא למיקרופון, אם ברצונכם להסביר לנו את התקלה במילים שלכם.

7. לאחר שהגדרנו את הכל אפשר להתחיל להקליט בכפתור 
תופיע על המסך ספירה לאחור של שלוש שניות , לאחר מכןתחל הקלטץ המסך. שימו לב כי בגירסה החינמית יש הגבלה של עד 5 דקות הקלטה.

8. שימו לב שבצד המסך אמור להופיע כפתור עצירה והזמן הנותר להקלטה -
  

בלחיצה על כפתור העצירה יפתח חלון עם הסרטון, בו ניתן לראות את הסרטון ולבדוק אם הוא מסביר את התקלה בצורה טובה ואם לא, ניתן להקליט סרטון אחר.
בכדי לשלוח לצוות התמיכה של קאלה את הסרטון שהקלטתם דרך בקשת התמיכה, יש ללחוץ על הסימן שאלה  המופיע בצד שמאל למטה של מערכת קאלה,
ב-"קישור לסרטון" - יש להדביק את כתובת הסרטון (link). שימו לב - כתובת הסרטון שהוקלט מועתק באופן אוטומטיורק צריך ללחוץ בחלון "הדבקה".

עוד מתוך שאלות נפוצות

האם ניתן לעגל סכום של חשבונית באופן אוטומטי?

ניתן להגדיר שסכום חשבונית יעוגל באופן אוטומטי: תחת הגדרות -> מסמכי הנהלת חשבונות ->...

ייצוא נתונים

להלן הסברים כיצד ניתן לייצא נתונים מתוך רשימות / דו"חות / תקשורת במערכת Kala אל קובץ אקסל /...

מסמך חשבונית עסקה בוטל ברוויחית, אך לא מסונכרן עם מערכת קאלה

מערכת Kala רק מביאה באופן אוטומטי מסמכים שנוצרו בריווחית ומהם יוצרת הזמנה / לקוח / פריטים, היא אינה...

לא ניתן להעלות קבצים למאגר? הסבר על מחיקת קבצים

במידה והגעתם למגבלה של שטח האחסון המוקצה לכם, תופיע לכם הודעה מתאימה בדף הניהול הראשי ובחלונית...

התראות דפדפן לא קופצות או לא ניתנות ללחיצה (ב-Windows)

לפני הכל - בדיקה אם אמורה להופיע התראה נסו לכבות את אישור הקפצת התראות הדפדפן עבור המערכת (על ידי...

חלונית הוספת משימה נפתחת לבד בעת כניסה לכרטיס לקוח

מדובר בתקלה שמגיעה בגלל גלישה בדפדפן אקספלורר. יש לעבוד על מערכת Kala בדפדפן גוגל כרום (Google...

בחלונית תקשורת ופעילות חסר מידע / מוצג מידע מכרטיסים אחרים

בכרטיס פניה / הזמנה / לקוח ישנה חלונית המציגה תקשורת ופעילות של אותו כרטיס (משימות / טלפונים /...

איך מחליפים סיסמא למשתמש מערכת?

על מנת לשנות את הסיסמא איתה אתם נכנסים למערכת הניהול, יש לגשת לרשימת המשתמשים דרך התפריט העליון...

איך מוחקים עוגיות (cookies) רק של דומיין ספציפי (בדפדפן כרום)

בכדי למחוק את העוגיות רק עבור דומיין מסויים בדפדפן גוגל כרום, יש להעתיק את הכתובת הבאה ולשים אותה...

הקישור בהודעת וואטסאפ לא לחיץ

כשמישהו מקבל הודעה בוואטסאפ בפעם הראשונה, כל עוד הוא לא שמר את המספר באנשי קשר או התחיל לרשום תגובה...

כיצד מפסיקים התראות באימייל על משימות

בהגדרות המערכת הכלליות קיימת הגדרה בשם "התראה למשתמש האחראי על משימות שעבר תאריך...

איך למנוע מאימיילים הנשלחים מהמערכת להגיע לתיבת "דואר זבל" (ספאם)?

במידה והתיבה הנוכחית היא תיבה של gmail או google workspace צריך: להכנס לחשבון ג'ימייל המדובר...

כיצד מפסיקים התראות על הודעות טקסט שקופצות בפופ-אפ בצד המסך?

כאשר הגדרת המערכת "הודעת טקסט נכנסת - הצג התראת מערכת" דלוקה, מופיעות התראות על כל הודעות...

לא ניתן לפתוח אפליקציית מצלמה לצורך העלאת קובץ למערכת (במכשירים ניידים)

בכדי להעלות קובץ אל מאגר הקבצים במערכת ממכשיר נייד על ידי שימוש באפליקציית המצלמה - יש צורך לאשר...

נסיון לבקשת משלוח מחברת שליחויות נכשל, מה עושים?

כאשר מערכת Kala שולחת אל חברת שליחויות בקשת משלוח חדשה עבור הזמנה מסויימת, לעיתים חוזרת שגיאה ולא...