איך משתמשים בתיבת הסינון?

תיבת הסינון היא כלי לאיתור יצירות הקשר בהם אנו רוצים לצפות או לייצא לקובץ.
ניתן לבצע סינון מתקדם של מספר פרמטרים בו זמנית ובכך למקד את תוצאות הסינון.

תיבת הסינון נמצאת בדפים המציגים רשימה, בראש הדף מתחת לכותרת.
לתיבת הסינון יש שני מצבים, מצומצם (ברירת המחדל) ומורחב המכיל מגוון רחב יותר של מאפייני סינון.
  1. במצב המצומצם תיבת הסינון מציגה את מאפייני הסינון השימושיים ביותר, כמו לדוגמה:
    1. תיבת חיפוש חופשי
    2. סינון על פי סטטוס
    3. סינון על פי אחראי לטיפול
    4. סינון על פי מקור
    5. וכו'
  2. לצפייה באפשרויות סינון נוספות נלחץ על
  3. כעת תיבת הסינון תפתח למצב המורחב ויוצגו אפשרויות  סינון  נוספות,  כמו לדוגמה: 
    1. הצגת רשומות שנוצרו מתאריך מסוים
    2. הצגת רשומות שנוצרו עד תאריך מסוים
    3. הצגת רשומות הנמצאות בארכיון
    4. סינון לפי מאפיינים מותאמים אישית
  4. לסינון הרשומות, נגדיר בתיבה הסינון את המאפיינים הרצויים והסינון יבוצע באופן אוטומטי.
  5. לביטול הסינון, נלחץ על .

דוגמה לסינון על פי הפרמטרים:
  • סטטוס - יצירת קשר חדשה
  • מתאריך - 10-03-2017
  • לתאריך - 23-3-2017



    ברשימה מסוננת, כותרות של השדות המשתתפים בסינון מופיעות עם רקע כתום.

עוד מתוך ניהול פניות (לידים) ולקוחות

טיפול בפניות (לידים)

בדף הניהול הראשי באזור של רשימת יצירת הקשר ניתן לראות את הפניות האחרונות שהתקבלו במערכת. כל משתמש...

ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה

במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" /...

איך מוסיפים פניה ידנית?

ההסבר מדגים הוספת פניה חדשה באופן ידני במערכת Kala. באופן דומה ניתן להוסיף גם הזמנות ולקוחות.  

איך יוצרים משימה?

ניתן ליצור משימה עבור יצירת קשר / הזמנה / לקוח.

איך מתעדים?

לכרטיס יצירת קשר / הזמנה / לקוח ניתן להוסיף תיעוד בנוגע לכל פרט חשוב / רלוונטי. תוכן התיעוד יוצג...

איך מבצעים עדכון גורף?

עדכון גורף מאפשר לנו לבחור מספר רשומות רלוונטיות, להגדיר ערכים רצויים ולעדכן את כולן בבת אחת.

איך מעבירים לארכיון?

מה ניתן להעביר לארכיון? יצירות קשר / הזמנות / לקוחות. בכל עת תוכלו לשחזר את המידע שעבר לארכיון....

איך משחזרים מהארכיון?

ההסבר מדגים שיחזור מהארכיון של יצירות קשר. באותה צורה בדיוק ניתן לשחזר גם ישוייות אחרות. יש ללחוץ...

איך משייכים פניה / הזמנה ללקוח קיים?

נלחץ על הכפתור "שיוך ללקוח" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. בשדה "שיוך ללקוח"...

איך ממירים פניה ללקוח?

1. בטופס פניה נלחץ על הכפתור "המרה לחבר" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. 2....

איך יוצרים הזמנה מתוך פניה?

נלחץ על הכפתור הזמנה שנמצא בראש המסך מצד שמאל. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר...

איך ליצור משימה כללית שאינה מבוססת על לקוח/הזמנה/פניה?

בתפריט הראשי נלחץ על משימות. בדף ריכוז משימות נלחץ על הכפתור . בחלונית "הוספת...

שימוש ב- Zapier ליצירת איש קשר בגוגל, בעת המרת יצירת קשר ללקוח בקאלה

בעזרת Zapier, ניתן לחבר את קאלה למעל 1000 אפליקציות. בשביל לעשות זאת, צריך חשבון Zapier פעיל. לאחר...

העברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier

בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר...