כיצד מגדירים אוטומציה מבוססת על תאריך

במערכת Kala ניתן ליצור אוטומציות מתוזמנות, כלומר מבוססות על תאריך מסויים.
למשל אוטומציה הפועלת כאשר פניה / הזמנה נמצאים בסטטוס מסויים מעל X זמן, או לחילופין X זמן מתאריך כלשהו (מתוך מאפיין מותאם אישית או למשל תאריך היצירה).


להלן הסבר איך להגדיר שדה תאריך, ואוטומציה שמבוססת עליו:
1. בשלב הראשון יש להגדיר במאפייני היישות הרלוונטית שדה מותאם אישית מסוג "תאריך" או "תאריך ושעה".
לאחר מכן יש לשמור את הערך מהשדה ID שלו (זה המזהה הייחודי של המאפיין).

    

2. יש לעמוד על סמל גלגל השיניים, ללחוץ על 'תהליכים אוטומטיים' ושם ללחוץ על "+הוספה" (הכפתור הירוק משמאל למעלה)

3. בחלונית שנפתחת יש ליצור אוטומציה שמבוססת על "פעילות מתוזמנת". 
במידה ורוצים להוסיף אוטומציה שפועלת באופן מחזורי החל מתאריך מסויים - בשדה "מבוסס על תאריך" יש לבחור באפשרות של "תאריך ושעה מסויימים" ולקבוע אותם.
אם רוצים להשתמש בתאריך מתוך פרטי היישות יש להגדיר בשדה "מבוסס על תאריך" - "לפי שדה מותאם אישית" ואז ב"שדה תאריך" לרשום את מזהה השדה.
אם מדובר במאפיין יש לרשום attributes.XXXX כאשר XXXX זה המזהה הייחודי של המאפיין. לצורך שימוש בתאריך היצירה של היישות יש לרשום created בלבד.

להלן דוגמא לביצוע פעולה אוטומטית 24 שעות לאחר התאריך שמופיע בשדה meeting_date במאפייני יישות מסוג 'פניות' ותפעל רק על פניות בסטטוסים "פולו-אפ" או "פגישה נקבעה":

    הגדרת פעילות מתוזמנת 24 שעות לאחר שדה מותאם אישית

4. ובסוף להגדיר את הפעולה שתתרחש מהרשימה בהמשך אותו חלון
    (שליחת מייל, שינוי סטטוס וכו') ולשמור כמובן.



דוגמא לשליחת הודעת מזל טוב ללקוחות ביום הולדת, פעם בשנה:



 

עוד מתוך הגדרות מערכת

עריכת הגדרות משתמש/שינוי סיסמה

מנהל המערכת יכול לבצע שינוי סיסמה והגדרת הרשאות למשתמשי המערכת. באזור 'משתמשים' עמוד...

כיצד מוסיפים משתמש חדש למערכת

משתמשים עם הרשאת "מנהל מערכת" יכולים להוסיף משתמשים חדשים. להלן תהליך ההוספה: 1. בתפריט...

הגדרת סוגי סטטוסים להצגה בדף הראשי ולסינון פניות ברירת מחדל

בשולחן העבודה (הדף הראשי של המערכת) מוצגות בין השאר רשימת פניות / הזמנות הדורשות טיפול. ניתן...

איך להגדיר חתימה לאימיילים יוצאים?

ניתן להגדיר במערכת תבנית חתימה כללית, וחתימה אישית לכל משתמש. כאשר שולחים אימייל מהמערכת, כברירת...

הנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר),...

הגדרת רשימת סיבות לשינוי סטטוס

במעבר לסטטוס המצריך רישום סיבה, יפתח שדה לבחירת הסיבה. שדה זה מכיל סיבות אפשריות שהוגדרו מראש, ניתן...

הגדרת סטטוסים שמצריכים רישום סיבה

ניתן להגדיר כך שבהעברת פניה/הזמנה לסטטוס מסויים, חובה יהיה לרשום הסבר לגבי מעבר לסטטוס זה.  

הוספת מקורות הגעה לאפשרויות הבחירה

בכרטיס פניה / הזמנה קיים שדה להזנת מקור ההגעה המאפשר לבחור מקור הגעה מתוך רשימה שהוגדרה מראש. ניתן...

הגדרת רשימת כותרות למשימה/תיעוד ידני

בהוספת משימה/תיעוד, יש לרשום כותרת או לבחור מתוך רשימה מוגדרת מראש כך שבמקום הזנה ידנית של...

כיצד להציג ביומן של מערכת קאלה יומן/ים של גוגל קלנדר?

שים לב!! המדריךהזה עוזר לך להציג את היומן של גוגל בלבד! ולא מסנכרן אותו לשום כיוון

פילוח/סינון קבוע

כאשר רוצים להגדיר פילוח/סינון קבוע יש להגדיר את הסינון הרצוי לאחר מכן ללחוץ על השלוש נקודות בצד...

הגדרת משתמש אחראי אוטומטית / שיבוץ לפי קבוצה

הגדרת משתמש "אחראי לטיפול" ביישות כלשהיא באופן אוטומטי מתבצעת באמצעות תהליך אוטומטי ובו...

ניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)

במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם....