שיפורים במערך הייבוא - 01/2020

  • ייבוא לקוחות - אפשרות זיהוי לקוחות קיימים לפי שדה מותאם אישית.
  • אפשרות ייבוא של קבצים אשר ישמרו בשדה מותאם אישית.
  • אפשרות ייבוא אנשי קשר המשוייכים ללקוחות קיימים. השיוך יכול להתבצע גם על ידי שדה מותאם אישית.
  • הצגת תוצאות ייבוא מפורטות + שליחת תוצאות ייבוא לאימייל של המשתמש שביצע את הייבוא.
  • ייבוא פניות
    • אפשרות שיוך אוטומטי לפי שדה מותאם אישית.
    • אפשרות ייבוא היסטוריה של תיעוד ידני.
    • אפשרות זיהוי פניות קיימות לפי סטטוס מסויים.

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 01/2020

שיפורים במערך הדו"חות - 01/2020

דו"ח מעקב פעילות מוקד המציג מידע אודות משימות ושיחות לפי תקופת זמן, בהשוואה לתקופה קודמת....

שיפורים ביומן אירועים - 01/2020

יומן - אפשרות תצוגת יומן בחלוקה לפי משאב. אפשרות הגדרת שדה מותאם אישית בתור משאב, כמו...