מערכת הצעות מחיר
מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר. בעזרת המערכת ניתן להנפיק, לשלוח ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בלקוח והתקשרות איתו בצורה מהירה, פשוטה ויעילה. פניות / הזמנות מרוכזות במערכת ממגוון מקורות, וניתן ליצור עבורן הצעת מחיר בקלות מתוך תבניות אימייל דינאמיות, ולשלוח...
קראו עודביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות וספקים
Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת עם הלקוחות והספקים מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול ומתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח / פניה / הזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטים.
קראו עודמערכת ניהול מוקד שיחות
Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת מעניקה פתרון מלא ומקיף מרגע קליטת הלידים ועד סגירת העסקה וחיוב הלקוח. Kala תותאם לצרכי המוקד בצורה מושלמת תוך תהליך הטמעה יעיל וברור, כך שבמהירות רבה מאוד תוכלו להתחיל לעבוד ולהפוך פניות למכירות.
קראו עודמערכת לתיאום פגישות / טיפולים
מטפלים או מאמנים בקליניקה? מקבלים לקוחות לפגישות ייעוץ במשרד? מוזמנים לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה: לחסוך שעות של התעסקות בתיאומים ועדכונים. לשמור על קשר אישי עם הלקוחות, בהרבה פחות מאמץ ולייעל את תהליכי העבודה כך שיישאר לכם הרבה יותר זמן להתמקד בעיקר ולתת את הערך האמיתי שיש לכם להציע.
קראו עודמערכת אישורי הגעה לאירועים
מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...
קראו עודמערכת השמה - גיוס עובדים לעסק
מערך ההשמה / ניהול גיוס עובדים לעסק של קאלה, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך איכותי, יעיל ומסודר. את תהליכי הגיוס המוצגים בדף זה, ניתן לשלב במערכת קאלה קיימת או חדשה, בתור פתרון מובנה.
קראו עודשליחת אימיילים
אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול תבניות קבועות הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. אפשרות שליחת אימייל ידנית תוך בחירת תבנית מהמאגר. תצוגה מקדימה, העתקים, צירוף מסמכים ועריכת האימייל לפני שליחתו. תיעוד היסטוריית שליחת...
קראו עודאיסוף וניהול פניות לעסק
מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...
קראו עודניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...
קראו עודמערכת ניהול הזמנות ותהליכי מכירה
באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...
קראו עודשליחה וקבלת הודעות וואטסאפ
שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה תיעוד מלא של היסטוריית התקשורת עם כל נמען בכרטיס המתאים ניהול תבניות הודעות עם תכנים המשלבים את פרטי הלקוח אפשרות ניתוח תגובות ושימוש בתוכן לעדכון פרטי הלקוח (מאפשר יצירת בוטים חכמים!) אפשרות הסרה מרשימה / הבעת התעניינות אפשרות מענה אוטומטי...
קראו עודשליחת הודעות SMS מהמערכת
שליחת הודעות SMS ליחידים ולמספר נמענים בו-זמנית. השירות כולל ניהול תבניות SMS הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. שליחת הודעות SMS ידנית מתוך תבנית קיימת / הודעה חדשה. שליחת הודעות SMS כחלק מתהליכים אוטומטים (כמו שינוי סטטוס, יותר...
קראו עודניהול קטלוג מוצרים
פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות מתקדמות של הגדרת מאפיינים, ניהול מלאי ומחסנים, ניהול ספקים, סנכרון מול אתר, דף נחיתה מכירתי עם תשלום ועוד..
קראו עודמכירת מוצרים באינטרנט
מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים. עיצוב האתרים נעשה על פי דרישה באמצעות ספקי עיצוב חיצוניים, או על גבי תבניות מקצועיות מוכנות. עם Kala תוכלו למכור שרותים ומוצרים באתר, לנהל הזמנות, לקבל תשלומים, להנפיק חשבוניות ועוד, וכל זה במערכת אחת שבה גם מנוהל...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 08/2017
אפשרות יצירת תבניות SMS אשר מבוססות על ערכים מתוך דו"חות. הדו"ח עצמו יכול להכיל נתונים שונים לפי הפניה / הזמנה / לקוח אליו שולחים את ה-SMS. דו"חות מערכת מוכנים חדשים (ניתן להוסיף את הדו"חות בעצמכם דרך סטטיסטיקות -> דו"חות -> הוסף דו"ח): מוצרים מוזמנים יצירות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 07/2017
גירסה 3.7
החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות השימוש בכל כיוון. הוספנו תמיכה ביצירת מסמכני הנהלת חשבונות דרך ריווחית. הוספנו יכולת שילוב התוסף ביחד עם תוספי סליקה על מנת לחייב את הלקוחות מיד בעת הנפקת מסמך קבלה. הוספנו אפשרות שתילת דוחות בחלקי...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 02/2020
דו"חות - אפשרות הגדרת רענון נתונים אוטומטי כל X שניות. מצויין לדוחות שמעוניינים להציג על מסך קבוע. בעת עריכת דו"ח, בחלקו התחתון של המסך יוצגו תבניות אימייל וטקסט אשר עושות שימוש בדו"ח. דו"ח מערכתי חדש למעקב אחר צ'קים להפקדה.
קראו עודשליחת דוחות תקופתיים אישיים באימייל
שילוב של מספר פיצ'רים שפיתחנו, מאפשר כיום מימוש של שליחת אימייל לישוייות השונות במערכת, המכיל תוכן דינאמי המותאם אישית לנמען. תבניות אימייל המבוססות על תוצאות של דו"ח. בעת שליחת אימייל המבוסס על טריגר של יישות מסויימת, ניתן לסנן את תוצאות הדו"ח לפי אותה כל יישות בנפרד (למשל...
קראו עודשליחת אימיילים למספר נמענים במקביל
ביצוע שליחה של אימייל למספר נמענים אשר נאספו מהמקורות השונים, המבוסס על פילוחים הבנויים משילוב סינונים. שליחה של תבניות אימייל המכילות תכנים דינאמים המשתנים לפי הנמען. כל שליחה מתועדת אוטומטית בהיסטוריית התקשורת של אותו נמען. שליחת אימיילים למספר נמענים מאפשרת לבצע פעולות שיווק ממוקד לאנשים...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 08-09/2024
גירסה 10.8
בתבניות הודעות וואטסאפ מסוג תמונה / קובץ: ניתן להגדיר שהתמונה / הקובץ ילקחו באופן דינאמי מתוך מאפיין בכרטיס שאליו שולחים את ההודעה. זה שימושי מאוד לצורך יצירת תבנית ששולחת קובץ הסכם השמור במאפיין. ברשימת מסמכי הנהלת חשבונות: הוספנו אפשרות להציג מאפיינים של הזמנות. ברשימת הפניות: ניתן להציג עמודה...
קראו עודשיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 06/2018
מבצעים באתר על בסיס מוצרים שנרשכו בהזמנות קודמות - אפשרות הגבלה של תקופת הזמן אחורה שתלקח בחשבון. במידה והמבצע הוא על בסיס חברות במועדון, הזמנות מלפני תאריך ההרשמה למועדון לא ילקחו בחשבון. רשימת פניות של לקוחות - אפשרות ייצוא של רשימת הפניות על ידי הגולשים רכישה במספר שפות - תמיכה...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 03/2018
חלונית שליחת אימייל - הוספת כפתור עריכת תבנית + רענון תוכן, למנהלים בלבד. תצוגת דוחות עם חיתוכים לפי תאריך - זכירת התאריך שסונן אחרון לכל דוח. סינון דוחות לפי טווחי תאריכים מוגדרים מראש - נוספו עוד חתכים. ייבוא לידים למערכת - אפשרות קביעת צורת הפעולה בעבור נתונים הקיימים כבר במערכת. (הוסף...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 05/2024
גירסה 10.5
1. למשתמשי שרות "מיתוג" - אפשרות הגדרת "מיתוג" לתבניות טקסט (כפי שכבר קיים עבור תבניות אימייל). - ניתן להגדיר מיתוג לתבניות הודעות טקסט. - ישנה הגדרה המאפשרת להציג למשתמש עם מיתוג רק תבניות במיתוג הזה (או ללא מיתוג) בחלונית שליחת אימייל. - אם מגדירים להשתמש במיתוג כשולח...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 10/2018
טופס יצירת הזמנה - צ'קבוקס ליצירת לקוח חדש אוטומטית (מסומן בברירת מחדל) אפשרות הגדרת מנהלי צוותים אשר יש להם גישה לצפיה בכרטיסים ובמשימות המשוייכים לסוכנים הנמצאים תחתם. ריווחית - אפשרות סגירת מסמך חשבונית על ידי הנפקה של קבלה המבוססת על החשבונית. מאגר קבצים - אפשרות הגדרת רשימה שחורה של...
קראו עוד