נתב שיחות חכם - External IVR
התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה מספקת שירות נתב שיחות חכם, אשר יודע להפנות שיחות נכנסות ישירות לשלוחה של הסוכן המטפל האחרון אשר זמין כעת. התנהגות נתב זו, מאפשרת טיפול רציף ואישי ובכך תורמת למתן שירות ללקוחות ברמה גבוהה.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 03/2017
גירסה 3.3
בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב שיחות חכם, ניתוח אימיילים נכנסים ותהליכים אוטומטיים חדשים. עם הפיצ'רים האחרונים שנוספו ניתן להטמיע תהליכים מורכבים בארגון, ולהקטין את הסיכוי לטעויות אנוש.
קראו עוד