ניהול מאגר נמעניםs5w8yic1w1 - תוצאות חיפוש

תקשורת נכנסת בקאלה

מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.

קראו עוד  

טיפול בפניות (לידים)

בדף הניהול הראשי באזור של רשימת יצירת הקשר ניתן לראות את הפניות האחרונות שהתקבלו במערכת. כל משתמש רואה את הפניות עליהן הוא אחראי. על מנת לצפות ולערוך פרטים, נלחץ על שורת הפניה: בדף "פניות" ניתן לצפות ברשימת כל הפניות במערכת, כולל אפשרויות סינון, סידור, ייצוא, ארכיון ועוד: הפרטים על כל...

קראו עוד  

כיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים

10 שאלות שצריך לשאול כדי לוודא שאתם בוחרים נכון

כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או הכישלון) של יישום והטמעת פתרון ה-CRM שלכם. שוק תוכנות ה-CRM הוא שוק בוגר, כך שאם אתם שוקלים להשתמש באחד המתחרים שלנו, כמו Salesforce.com או Microsoft Dynamics, תגלו כי רוב הפתרונות מציעים סט תכונות...

קראו עוד  

שליחה חוזרת של הודעות טקסט (sms / whatsapp) שנכשלו

כאשר שולחים ממערכת Kala הודעות טקסט - SMS / WHATSAPP, הן יכולות להיכשל ממגוון סיבות כגון: קרדיט נגמר, מספר לא מאושר ועוד. בעת הכישלון נוצרת משימה (ניתן להגדיר שלא תיווצר - בהגדרות הכלליות). רק לאחר שטיפלתם בתקלה -  ניתן לבצע שליחה חוזרת של הודעה על ידי כניסה לכרטיס היישות הרלוונטי ובו ללחוץ על...

קראו עוד