חיבור למרכזייה טלפונית VOIP
הקפצת התראה בעת שיחה נכנסת, שיחה שהסתיימה או שלא נענתה, למשתמש המוגדר לשלוחה. חיוג ישירות מהמערכת בלחיצת כפתור. תיעוד של שיחות נכנסות ויוצאות בהיסטוריית ההתקשרות של כל לקוח. אפשרות השמעת שיחות מוקלטות מתוך ממשק ה-CRM. אפשרות הגדרת משימה אוטומטית עבור שיחות שלא נענו / הודעה בתא קולי. מענה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2019
גירסה 5.9
בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל מערכתיים.
קראו עודחיבור למרכזייה טלפונית
הטמעת מערך טלפוני היא צורך בסיסי בעסקים גדולים ובינוניים, ושילוב המרכזיה הטלפונית במערכת ה-CRM של העסק היא כבר הכרח. באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל את כלל השיחות בעסק באופן כזה שיתאים לצורכי השעה ותוכלו להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה הייחודיים שלכם.
קראו עוד