פיצ'רים ועדכונים - 04/2017
גירסה 3.4
בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי. בימים הקרובים נשלים פיתוח גרסה ראשונה של חייגן אוטומטי אשר בא לעזור ולחסוך רבות למוקדי טלפון יוצא. לאלו מביניכם שמנהלים את אתר האינטרנט או דפי הנחיתה במערכת קאלה, פיצ'ר חדש מאפשר תרגום של דפי...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 03/2017
גירסה 3.3
בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב שיחות חכם, ניתוח אימיילים נכנסים ותהליכים אוטומטיים חדשים. עם הפיצ'רים האחרונים שנוספו ניתן להטמיע תהליכים מורכבים בארגון, ולהקטין את הסיכוי לטעויות אנוש.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2017
גירסה 3.1
בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו! ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2016
גירסה 2.12
החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2016
גירסה 2.11
זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2016
גירסה 2.9
הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...
קראו עודתרגום דפים אוטומטי בעזרת Google Translate
אפשרות תרגום תוכן של דפי נחיתה / דפי תוכן באתר אינטרנט בלחיצת כפתור. באתרים התומכים במספר שפות, ניתן להגדיר את השפות דרך תפריט ההגדרות. בעת עריכת דף, יופיעו דגלים של כל השפות הנתמכות. לחיצה על שפה תוביל לעריכת הדף בשפה זו. במידה והדף בשפה שלחצה אינו קיים, יוצג טופס הוספת דף בשפה זו, כאשר כל...
קראו עודשיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 02/2018
רישום היסטוריית פעילות בעת הנפקת מסמך חשבונאי / מסמך מלאי. מסמכים חשבונאיים חדשים: "דרישת תשלום מספק" ו-"תשלום לספק" אפשרות צירוף קבצים למסמכים. (למשל חשבונית הוצאה סרוקה) אפשרות הגדרת צורות תשלום וסוגי מסמכים שנוצרו בהתאמה אישית בממשק ריווחית. דו"ח מערכתי חדש - מאזן...
קראו עודניהול ספקים, סחורה ומלאי
ניהול קטלוג מוצרים שיוך מוצרים לספקים ריכוז הזמנות לספקים על בסיס הזמנות לקוחות ביצוע הזמנות מספקים + אישור קבלה אוטומטי קליטת הזמנות סחורה מספקים נעילת מלאי מוזמן בעבור הזמנות של לקוחות ניהול מלאי חופשי, מחסן בלאי ותצוגה ניהול מלאי - תעודות קליטה, יציאה, תעודת משלוח, החזרות ועוד תהליכי...
קראו עודשיפורים במערך הודעות הסמס - 05/2018
אפשרות ביצוע תפוצה על ידי סימון נמענים ושליחת תבנית הודעת SMS. אפשרות הגדרת טווח שעות פעילות. הודעות שישלחו מחוץ לטווח יעוקבו עד טווח הזמינות הבא. כפתור "הגב" חדש בעבור כל הודעת סמס נכנסת בהיסטורית התקשרות / משימות בעבור סמס נכנס. לחיצה עליו תפתח את חלונית שליחת ה-SMS ללא תבנית טעונה...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 07/2018
השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.) אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל,...
קראו עודשיפורים במערך השדות מותאמים אישית - 03/2020
אפשרות הגדרת שדות חובה / קריאה בלבד לפי סטטוס. אפשרות הגדרת חיפוש הזמנות בחיפוש הכללי לפי שדה מותאם אישית ברמת הזמנה. אפשרות שימוש במאפייני פניה בתור מאפייני מוצר מוזמן בעת המרת פניה להזמנה. רשימת פניות - אפשרות הצגת שדות של החבר/לקוח המשוייך לפניה. אפשרות הגדרת המרה אוטומטית של PDF לתמונה...
קראו עודריכוז יכולות חדשות - 08/2018
הוספנו תמיכה בצ'יטה משלוחים - בקשת איסוף חבילות לשילוח ומעקב אחר סטטוס השילוח בזמן אמת. אפשרות הגדרה של "זמן סביר לטיפול" לכל סטטוס. ברשימת הפניות מוצגת עמודה חדשה של זמן לטיפול המבוסס על הזמן הסביר המוגדר. ניטור סטטוס אימיילים יוצאים: נשלח / נכשל / נפתח / סומן כספאם / ביקש הסרה...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 04/2018
אפשרות הנפקת מסמכים בעבור לקוח (ולא רק בעבור הזמנות של הלקוח). אפשרות הנפקת מסמכי דרישת תשלום מספק ותשלום לספק על מנת לתעד הוצאות. אפשרות שימוש בכל סוגי המסמכים למערכות שאינן מחוברות לספק הנהלת חשבונות מסויים. מעתה מסמכים שנוספו ידנית ניתנים יהיו לעריכה ללא הגבלות. תמיכה במסמכים במטבעות חוץ. ב...
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 02/2020
כאשר נעמדים על סמל גלגל השיניים (ראש המסך משמאל) וניגשים בתפריט אל 'תהליכים אוטומטיים', ניתן כעת ליצור תהליכים חדשים על בסיס יותר פרטני. אוטומציה מבוססת זמן - (בבחירת פעולה מבוססת 'פעילות מתוזמנת') אפשרות לבסס את האוטומציה על שדות מותאמים אישית בדפים / מוצרים - יכול לשמש...
קראו עודעדכונים כלליים
תוסף יומן סינון לפי אחראי - אפשרות לסנן לפי מספר משתמשים. הגדרה חדשה בשם "הצג תיעודים עם תאריך" (תיעודים כאלו יכולים להיווצר רק באמצעות תהליך אוטומטי) "תאריך עדכון אחרון" של היישויות (פניות / לקוחות / הזמנות) - יעודכן מעכשיו גם בעת הוספת תיעוד...
קראו עודניתוח הודעות סמס נכנסות / SMS BOT
אפשרות הגדרות אוטומציות אשר מנתחות את תוכן הודעות הסמס הנכנסות ופועלות בהתאם. ניתן לממש בעזרת אוטומציות אלו בוט סמס חכם אשר יודע לענות מידע מותאם אישית לכל פונה בנפרד ולשמור פרטים מתוך התשובות בכרטיס הפונה. אפשרות משיכת ערך מספרי מתוך התגובה. אפשרות הגבלת ערך מקסימלי. אפשרות החלפת ערכים לפי הגדרת...
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 10/2019
פעולת אוטומציה חדשה - העברה של פניה לארכיון בעת שימוש בפעולת אוטומציה העוברת על יישות מסוג משתמשי מערכת, ניתן כעת להגדיר שליחה של הודעת טקסט לכל משתמש. (למשל דו"ח יומי לסוכנים) בפעולת אוטומציה של שליחת הודעת טקסט לטלפון מסויים - אפשרות הגדרה של שליחת ההודעה גם אם היא נשלחת מחוץ למסגרת הזמן....
קראו עודאינטגרציה עם תפוז משלוחים
Kala-CRM חוסכת לכם זמן יקר והתעסקות מיותרת עם זימון משלוחים והמעקב אחריהם, הכל דרך KALA בפשטות וביעילות. בתוסף החדש, תפוז משלוחים, מגדירים את הסטטוס הרצוי ליצירת קריאת משלוח. כאשר סטטוס ההזמנה ישונה לסטטוס זה ישלח באופן אוטומטי לתפוז משלוחים קריאה עם פרטי המשלוח ובהזמנה יעודכן מספר...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 06/2018
נעילת מלאי אוטומטית - אפשרות הגדרה של המחסנים אשר ישמשו לנעילה באוטומציה של נעילת מוצרים במלאי. מסמכי הנה"ח - אפשרות מחיקה של מסמכי הצעת מחיר / חשבוניות עסקה, גם אם כבר הונפקו. דף ריכוז מסמכי הנהלת חשבונות - דף חדש המרכז את כל המסמכים ומאפשר סינונים מתקדמים. (לקוחות ->...
קראו עודניתוח תוכן תגובות סמס
ניתוח ערכים מספריים מתוך תשובות הסמס ושמירתם בשדות יעודיים כמו כמות המגיעים / לא מגיעים. אפשרות שילוב של מענה אוטומטי בזיהוי מוצלח. תוכן ההודעה תוכל להכיל את התשובה שזוהתה ופרטים נוספים. אפשרות הגבלה על הערך המקסימלי האפשרי אפשרות החלפת ערכים ידנית (שלישייה => 3) ביטול זיהוי במידה של אי...
קראו עודשיפורים ביומן אירועים - 11/2018
אפשרות קביעה של תוכן דינאמי לאירועים, המכיל ערכים מהיישות המוצגת. אפשרות שימוש ביומן בתור כפתור לבחירת תאריך ושעה מסויימים. בעת לחיצה על הכפתור, יופיע היומן בחלונית מרחפת, וניתן יהיה ללחוץ על יום מסויים או על מספרו כדי לבחור שעה מסויימת ביום. לאחר הבחירה התאריך והשעה שנבחרו יתמלאו בשדות יעודיים....
קראו עודזיהוי מקור פניות טלפוניות
במערכת קאלה ניתן לנהל מיפוי מספרים וירטואלים המאפשר הגדרה של קמפיין פרסומי, מקור ומדיום תקשורתי. בעבור כל שיחה נכנסת, תיווצר יצירת קשר עם קמפיין, מקור ומדיום לפי מספר הטלפון אליו התקשרו, בהתאם למיפוי המוגדר. החלפת מספרים דינאמית - אפשרות לשתילת סקריפט אשר מציג מספר טלפון אשר מתחלף בצורה...
קראו עודיומן משימות ואירועים בהתאמה אישית
יומן בסגנון גוגל קלנדר, המציג משימות לביצוע ואירועים בהתאמה אישית. סוכנים הצופים ביומן יוכלו לראות על גבי היומן את המשימות הפתוחות המוגדרות עליהם לביצוע. לחיצה על משימה תאפשר צפיה ועדכון פרטיה. לכל משימה יופיע קישור ליישות אליה היא מקושרת. ניתן להציג שילוב של יומני גוגל קלנדר לצפיה בלבד. לחיצה...
קראו עוד