מאפיני פניה - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

גירסה 3.12

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את דוחות המאזן הכספיים ואת האוטומציות הקשורות לתהליך נעילת המלאי. עוד 2 פיצ'רים קטנים אך שימושיים ביותר שנוספו, הינם אפשרות הטמעת סימון ביצעתי / לא ביצעתי למשימות...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

גירסה 2.9

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

קראו עוד  

שיפורים במערך האוטומציה - 10/2019

פעולת אוטומציה חדשה - העברה של פניה לארכיון בעת שימוש בפעולת אוטומציה העוברת על יישות מסוג משתמשי מערכת, ניתן כעת להגדיר שליחה של הודעת טקסט לכל משתמש. (למשל דו"ח יומי לסוכנים) בפעולת אוטומציה של שליחת הודעת טקסט לטלפון מסויים - אפשרות הגדרה של שליחת ההודעה גם אם היא נשלחת מחוץ למסגרת הזמן....

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 11/2024

גירסה 10.11

אפשרות הוספת מוצרים מהירה בטופס יצירה / עדכון הזמנה: ניתן להוסיף מספר מוצרים בבת אחת להזמנה חדשה / קיימת במקום להוסיף אחד אחד באמצעות חלונית הוספת מוצר. ברשימת הקבצים: הוספנו אפשרות לסנן קבצים לפי תאריך יצירה - מתאריך / עד תאריך בדוח ניהול חברים / לקוחות: אפשרות הצגת עמודה עם כמות פניות ללקוח כולל...

קראו עוד  

שיפורים במערך השדות מותאמים אישית - 03/2020

אפשרות הגדרת שדות חובה / קריאה בלבד לפי סטטוס.​ אפשרות הגדרת חיפוש הזמנות בחיפוש הכללי לפי שדה מותאם אישית ברמת הזמנה. אפשרות שימוש במאפייני פניה בתור מאפייני מוצר מוזמן בעת המרת פניה להזמנה. רשימת פניות - אפשרות הצגת שדות של החבר/לקוח המשוייך לפניה. אפשרות הגדרת המרה אוטומטית של PDF לתמונה...

קראו עוד  

אפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי הצלחת פעולות הפרסום והשיווק. אפשרות...

קראו עוד  

תמיכה בקבלה ותגובה על הודעות פייסבוק מסנג'ר

קבלת הודעות שנשלחו לדף העסקי דרך הפייסבוק מסנג'ר לתוך מערכת קאלה, עם אפשרות תגובה חזרה בפייסבוק מבלי לצאת מקאלה. גם הודעות יוצאות אשר נשלחו דרך הפייסבוק ייתועדו בקאלה בצורה אוטומטית. אפשרות שליחת תגובה אוטומטית הכוללת את שם הפונה. (חשוב מאוד לשמירה על מהירות זמן תגובה בפייסבוק) דו"ח...

קראו עוד  

זיהוי מקור פניות טלפוניות

במערכת קאלה ניתן לנהל מיפוי מספרים וירטואלים המאפשר הגדרה של קמפיין פרסומי, מקור ומדיום תקשורתי. בעבור כל שיחה נכנסת, תיווצר יצירת קשר עם קמפיין, מקור ומדיום לפי מספר הטלפון אליו התקשרו, בהתאם למיפוי המוגדר. החלפת מספרים דינאמית - אפשרות לשתילת סקריפט אשר מציג מספר טלפון אשר מתחלף בצורה...

קראו עוד  

שיפורים בממשק המשתמש - 06/2018

עדכון סטטוס מהיר - אפשרות עדכון סטטוס פניה ישירות מתוך רשימת הפניות. רשימת דפים שנצפו לאחרונה עם קישור מהיר. מופיעה בעת מעבר העכבר על אייקון החיפוש בתפריט הראשי משמאל. שליחת אימייל מהירה -  על ידי לחיצה על אייקון האימייל ברשימת הפניות. עדכון מהיר - אפשרות עדכון מהיר על ידי לחיצה על נושא...

קראו עוד  

הוספת תמיכה בשירות Howazit לטיוב לידים

שליחה של פרטי ליד שמתקבל ל Howazit על מנת שהם ישלחו לו סמס עם קישור שמתחיל צ'טבוט אישי לטיוב פרטים. בסיום הצ'ט או 15 דקות לאחר קבלת העדכון האחרון, הפרטים יועברו למערכת ה-CRM. סטטוס הפניה ישתנה לסטטוס שתבחר בהגדרות התוסף החדש.

קראו עוד  

עדכונים בניהול תקשורת עם לקוחות

בהגדרות המשך טיפול לסטטוסים - ניתן להגדיר קיצור לפתיחת חלונית שליחת הודעת SMS / Whatsapp עם תבנית ספציפית.   זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים הגדרה בשם :"זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים" כאשר נוצרת פניה חדשה מהאימייל בנוסף לזיהוי לפי כתובת...

קראו עוד  

ריכוז יכולות חדשות - 07/2018

מודול הנחות - הנחת לקוח, הנחת הזמנה, הנחת מוצרים מוזמנים. ניתן לקבוע הנחה במספר קבוע או באחוזים. ההנחה תבוא לידי ביטוי בתצוגת ההזמנה ובתבנית אימייל המכילה את פרטי ההזמנה. עדכון פרטי קמפיין ומקור של פניות - אוטומציה חדשה! מצויין לטיוב של נתונים בהתאם לפעולות או ערכים של פניות חדשות....

קראו עוד  

שיפורים באתרים / דפי נחיתה / חנויות וירטואלית - 09/2019

עץ דפים - אפשרות הצגת מק"טים במקום כותרות של המוצרים. טופס לידים באתר/דפי נחיתה - אפשרות יצירה של חבר/לקוח משוייך לפניה בצורה אוטומטית. (במידה ובטופס הלידים ישנו שדה עם id = password הוא ישמש בתור הסיסמא של החבר שנוצר אוטומטית. אפשרות שיוך דף נחיתה לחבר ובמידה ויש טופס בדף, לידים שיתווספו...

קראו עוד  

שיפור משמעותי בהתממשקות עם טלפונייה של iPracticom

ביצוע שיחות click2call ישירות מתוך המערכת התראות על שיחות נכנסות (כולל זיהוי שם, נושא פניה אחרון ואחראי) תיעוד משך זמן שיחה ושלוחה שביצעה את השיחה השמעת הקלטות מתוך תיעוד היסטוריית ההתקשרות

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2019

מימוש אפליקציה המבוססת על קאלה. (חשיפה של יכולות API, הכוונה וליווי צוותי פיתוח) אוטומציה של עדכון סטטוס מוצר מוזמן - אפשרות הגבלה למוצר אב של המוצר שהפעיל את הטריגר, או הגבלה לבנים של אותו מוצר. דו"ח תקשורת משופר - מציג גם תקשורת על יישויות בארכיון, נתונים על תקשורת מעוקבת ויכולת לבצע...

קראו עוד  

עדכונים בתהליכים אוטומטיים

באוטומציות מתוזמנות / הוספת יישות - אפשרות סינון לפי אחראי קיים או לא   בתהליך אוטומטי המופעל כאשר "פניה נוצרה" - ניתן לסנן לפי סטטוס הפניה   פעולה חדשה של "יצירת תיעוד ידני" אפשרות לתת לתיעוד תאריך / שיוך למשתמש משמש לתצוגה טקסטואלית וגם לצורך הצגת...

קראו עוד  

שיפורים במערך האוטומציה - 12/2018

שליחת אימייל - אפשרות הגדרה של כתובת אימייל מסויימת אליה יישלח האימייל. סטטוס פניה השתנה - אפשרות הגדרת תנאי על בסיס שדה תאריך מותאם אישית. (למשל זיהוי פניות שמגיעות עם תאריך אירוע שמתקיים ב-3 ימים הקרובים לשם סימונן בתור "ברגע האחרון" והעלאת עדיפותן).

קראו עוד  

טריגר אוטומציה חדש: כל המשימות בוצעו

כחלק מתהליכים רבים, מקובל להגדיר אוטומציות אשר מייצרות משימות לביצוע. בשביל לגרום לזרימה של התהליך, הוספנו טריגר אוטומציה חדש אשר פועל ברגע שכל המשימות בוצעו. את הטריגר ניתן לכוון לפעולה רק בסטטוסים מסויימים ורק עבור מוצרים מסוג מסויים. דוגמא לשימוש: אוטומציה 1: בעת שינוי פניה לסטטוס "יש...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 09/2018

סנכרון סטטוסים מול חברות שילוח - תמיכה בסטטוס "חזר למחסן". אפשרות סינון חדשה בדוחות - לפי סטטוס. דו"ח תקשורת - הוספת אפשרות צפיה בהודעות ווצאפ יוצאות / נכנסות. הוספת אפשרות צפיה בגרף לידים / הזמנות בדשבורד. אוטומציות - פניה חדשה נוצרה - אפשרות סינון לפי מקור. תיעוד היסטורייה של...

קראו עוד  

שיפורים במערך ניתוח האימיילים - 10/2018

אפשרות ניתוח תוכן מתוך שורת הנושא. אפשרות זיהוי ושיוך לפניה קיימת לפי שדה מותאם אישית. אפשרות שמירת הפניה שנותחה בתור משימה או תיעוד בלבד. אפשרות ניתוח המבוסס על תנאים מורכבים. (למשל ניתוח ערך של שדה מסויים רק אם נמצא ערך אחר באותו ניתוח) אפשרות הגדרת עיכוב ביצוע של ניתוח. (למקרים בהן הפניה...

קראו עוד  

שיפורים במערך הטלפוניה - 02/2020

אפשרות מיפוי הודעות טקסט נכנסות לפי מספר אליו נשלחה ההודעה (ניתן למשל להחזיק 2 מספרי וואטסאפ, לתמיכה ומכירות ובעת קבלת פניה בוואטסאפ, לדעת אם פנו למספר תמיכה או למכירות). חיפוש טוב יותר לפי טלפון - התעלמות ממקפים, רווחים, סוגריים, קידומת מדינה וכו. פאנל תקשורת בדף הבית - אפשרות להגיב להודעות...

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2018

סינון פניות אוטומטי - אפשרות סינון אוטומטי של רשימת הפניות לפי סוגי הסטטוסים המוגדרים לסינון רשימת הפניות שבדף הראשי. פתיחת משימות סגורות - מנהלים יכולים לפתוח משימות סגורות על ידי עריכתם ולחיצה על "פתיחת משימה מחדש". כל שאר המשתמשים יכולים לפתוח מחדש משימות שהוגדרו עליהם....

קראו עוד  

שיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020

ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו. אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם. אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו...

קראו עוד