שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 06/2017
תוסף חדש לסליקת אשראי דרך iCredit - כולל: סליקה מיידית / מאוחרת, הטמעה בתהליך הזמנה באתר, שמירת פרטי אשראי בצורה מאובטחת, חיוב מאוחר/חוזר של הזמנות קיימות/עתידיות. תמיכה ביצירת "תעודת משלוח" דרך iCount תמיכה בביצוע זיכוי דרך Pelecard מבלי לצאת ממערכת ה-CRM. ניתן לשילוב גם עם תוסף...
קראו עודשיפורים במערך הטלפוניה - 07/2017
אפשרות הגדרת ששיחות שלא נענו תמיד יכנסו למערכת בתור יצירת קשר חדשה. (אפשרות זו באה בתור תחליף לאפשרות של יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו.) בתוסף טלפוניה בלובינט (BlueBeNet) אפשרות הגדרת קבוצת צלצול לכל משתמש ובעת קבלת שיחה לאותה קבוצת צילצול תופיע התראה על שיחה נכנסת לכל השלוחות בקבוצת...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 11/2017
הצפנת נתונים ב-SSL - הנפקת תעודת אבטחה בעבור כל מערכות ה-CRM. אוטומציה - פעולות מתוזמנות - אפשרות קביעת תאריך סיום לפי שדה מותאם אישית. (דוגמא לשימוש: שליחת דוח שבועי ללקוח כל עוד לא הגיע תאריך האירוע) אוטומציה - טריגר חדש - חבר / לקוח נוצר. (דוגמא לשימוש: יצירת משימות בעבור לקוח חדש לפי סוגו)...
קראו עודשיפורים במערך ההזמנות - 08/2017
טופס הזמנת מוצר - אפשרות בחירת מוצר מהירה לפי מק"ט מוצר. אפשרות שיכפול הזמנה קיימת. כל המוצרים המוזמנים ישוכפלו גם כן. (הכפתור שיכפול הזמנה החדש מופיע בתחתית דף ההזמנה) בעת יצירת הזמנה בעבור לקוח אשר מוגדר לו אחראי, ההזמנה שנוצרת תשוייך לאחראי על הלקוח המשוייך להזמנה. הוספת מוצר מוזמן - בעת...
קראו עודשיפורים במערך המשימות - 08/2017
אפשרות יצירת משימה בעבור אימיילים נכנסים. (לא תיווצר משימה במידה וזה פעם ראשונה שאותה כתובת אימייל פונה ובעבור אותה פניה נוצרה יצירת קשר.) מניעת שליחת התראה לאחראי על משימה על יצירתה, במידה ותאריך היעד מוגדר ל-30 דקות הקרובות ולכן הוא יקבל התראה שהגיע הזמן לביצוע ואין טעם לשלוח הודעה גם על היצירה...
קראו עודשיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 11/2017
הוספת תמיכה למסמכים מסוג "תעודת יציאה מהמלאי" ו-"תעודת החזרה" אשר משפיעים על המלאי בהתאם. משמש מערכות בהם מופעל מודול ניהול מלאי וספקים. שמירת תיעוד של יוצר המסמך בעבור כל מסמך שנוצר. המשתמש אשר הנפיק את המסמך בפועל ישמר בשדה זה. לאו דווקא מי שהכין את הטיוטא של התשלום...
קראו עודשיפורים במערך המשימות - 10/2017
אפשרות הגדרה של תוכן מעוצב במשימות + אפשרות שליטה על גובה ההגבלה של מספר התוים. (ללקוחות עם שרת ייעודי בלבד.) אפשרות צירוף של קבצים למשימות / תיעוד היסטוריה ידני אפשרות עדכון באימייל / או בסמס בעת ביצוע משימה. ניתן להגדיר כך שפרטי הלקוח בעבורו נעשית המשימה ימשכו אוטומטית או יוצר המשימה. בכל מקרה...
קראו עודשיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 08/2017
תמיכה בתשלום במספר תשלומים. חישוב אוטומטי של סכום התשלום הראשון. הוספה / הסרה מהמלאי של יחידות המופיעות במסמכים מסויימים כמו תעודת משלוח נכנסת / יוצאת. דו"ח פרוט מסמכי הנהלת חשבונות הפך למפורט יותר וכולל מעתה גם התראות על מסמכים או מצבים בעיתיים כמו חיוב ללא הנפקת מסמך. תמיכה בהנפקת קבלה או...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2018
גירסה 4.1
בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2017
גירסה 3.11
החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח סחורה, הנהלת חשבונות אדוקה יותר, אפשרות הגדרת קופונים ומבצעים לאתר האינטרנט וניתוח תגובות הגולשים על האימיילים אשר נשלחו אליהם מהמערכת. שיפרנו דו"חות מערכתיים והוספנו כמה חדשים ודאגנו לרענן קלות את...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2017
גירסה 3.10
בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול ומעקב אחר תהליכים רבים כגון הזמנות מספקים, קליטת סחורה, ניהול מלאי, בלאי, תצוגה, תעודות משלוח, החזרה, מאזן ועוד.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2017
גירסה 3.9
בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן במערכת. כמו כן, הוספנו התראה במידה ומישהו נוסף צופה באותו כרטיס. פיצ'ר שקיבלנו עליו הרבה תגובות חמות! תודה.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 06/2017
גירסה 3.6
החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי מימוש הנפקת תעודות משלוח, חשבוניות זיכוי וביצוע זיכוי בפועל, מבלי לצאת ממערכת קאלה. בנוסף, שיפרנו את מערכת האוטומציה עם דגש על טריגרים מבוססי זמן, עם יכולות מתקדמות המאפשרות מימוש של פעולות מתוזמנות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2016
גירסה 2.10
ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2016
גירסה 2.9
הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...
קראו עודעדכונים כלליים
תוסף יומן סינון לפי אחראי - אפשרות לסנן לפי מספר משתמשים. הגדרה חדשה בשם "הצג תיעודים עם תאריך" (תיעודים כאלו יכולים להיווצר רק באמצעות תהליך אוטומטי) "תאריך עדכון אחרון" של היישויות (פניות / לקוחות / הזמנות) - יעודכן מעכשיו גם בעת הוספת תיעוד...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 04/2018
אפשרות הנפקת מסמכים בעבור לקוח (ולא רק בעבור הזמנות של הלקוח). אפשרות הנפקת מסמכי דרישת תשלום מספק ותשלום לספק על מנת לתעד הוצאות. אפשרות שימוש בכל סוגי המסמכים למערכות שאינן מחוברות לספק הנהלת חשבונות מסויים. מעתה מסמכים שנוספו ידנית ניתנים יהיו לעריכה ללא הגבלות. תמיכה במסמכים במטבעות חוץ. ב...
קראו עודתמיכה בהנהלת חשבונות דרך חשבונית ירוקה
הוספנו תמיכה מלאה בהנפקה של מסמכי הנהלת חשבונות בקאלה דרך חשבונית ירוקה. הנפקת מגוון סוגי מסמכים, לדוגמא: חשבונית / חשב'+קבלה / קבלה / חשבונית זיכוי / תעודת משלוח / חשבונית עסקה / הצעת מחיר/ חיוב אשראי והנפקת מסמך בפעולה אחת. אפשרות למתן הנחה על סכום כללי ו/או על פריטים מסויימים. אפשרות...
קראו עודשיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 02/2018
רישום היסטוריית פעילות בעת הנפקת מסמך חשבונאי / מסמך מלאי. מסמכים חשבונאיים חדשים: "דרישת תשלום מספק" ו-"תשלום לספק" אפשרות צירוף קבצים למסמכים. (למשל חשבונית הוצאה סרוקה) אפשרות הגדרת צורות תשלום וסוגי מסמכים שנוצרו בהתאמה אישית בממשק ריווחית. דו"ח מערכתי חדש - מאזן...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 06/2018
נעילת מלאי אוטומטית - אפשרות הגדרה של המחסנים אשר ישמשו לנעילה באוטומציה של נעילת מוצרים במלאי. מסמכי הנה"ח - אפשרות מחיקה של מסמכי הצעת מחיר / חשבוניות עסקה, גם אם כבר הונפקו. דף ריכוז מסמכי הנהלת חשבונות - דף חדש המרכז את כל המסמכים ומאפשר סינונים מתקדמים. (לקוחות ->...
קראו עודאינטגרציה עם תפוז משלוחים
Kala-CRM חוסכת לכם זמן יקר והתעסקות מיותרת עם זימון משלוחים והמעקב אחריהם, הכל דרך KALA בפשטות וביעילות. בתוסף החדש, תפוז משלוחים, מגדירים את הסטטוס הרצוי ליצירת קריאת משלוח. כאשר סטטוס ההזמנה ישונה לסטטוס זה ישלח באופן אוטומטי לתפוז משלוחים קריאה עם פרטי המשלוח ובהזמנה יעודכן מספר...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 07/2018
השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.) אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל,...
קראו עודריכוז יכולות חדשות - 08/2018
הוספנו תמיכה בצ'יטה משלוחים - בקשת איסוף חבילות לשילוח ומעקב אחר סטטוס השילוח בזמן אמת. אפשרות הגדרה של "זמן סביר לטיפול" לכל סטטוס. ברשימת הפניות מוצגת עמודה חדשה של זמן לטיפול המבוסס על הזמן הסביר המוגדר. ניטור סטטוס אימיילים יוצאים: נשלח / נכשל / נפתח / סומן כספאם / ביקש הסרה...
קראו עודניהול ספקים, סחורה ומלאי
ניהול קטלוג מוצרים שיוך מוצרים לספקים ריכוז הזמנות לספקים על בסיס הזמנות לקוחות ביצוע הזמנות מספקים + אישור קבלה אוטומטי קליטת הזמנות סחורה מספקים נעילת מלאי מוזמן בעבור הזמנות של לקוחות ניהול מלאי חופשי, מחסן בלאי ותצוגה ניהול מלאי - תעודות קליטה, יציאה, תעודת משלוח, החזרות ועוד תהליכי...
קראו עוד