איך יוצרים תבנית להודעת טקסט / אימייל?
בתפריט העליון נעמוד על "הגדרות" (אייקון של גלגל שיניים בצד שמאל למעלה) ובתפריט שנפתח נבחר ב"תבניות הודעות טקסט" או "תבניות אימייל" בהתאם למה שנרצה לבצע. הוספת תבנית הודעת טקסט (וואטסאפ / סמס) ברשימה של התבניות, נלחץ על הכפתור הוספת תבנית הערך בשדה כותרת משמש לצרכים פנימיים בלבד (לשם...
קראו עודתקשורת נכנסת בקאלה
מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.
קראו עודשליחה חוזרת של הודעות טקסט (sms / whatsapp) שנכשלו
כאשר שולחים ממערכת Kala הודעות טקסט - SMS / WHATSAPP, הן יכולות להיכשל ממגוון סיבות כגון: קרדיט נגמר, מספר לא מאושר ועוד. בעת הכישלון נוצרת משימה (ניתן להגדיר שלא תיווצר - בהגדרות הכלליות). רק לאחר שטיפלתם בתקלה - ניתן לבצע שליחה חוזרת של הודעה על ידי כניסה לכרטיס היישות הרלוונטי ובו ללחוץ על...
קראו עודאיך מחייבים כרטיס אשראי במערכת Kala?
חיוב כרטיסי אשראי מתאפשר בעת הנפקת מסמכי קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה ופרטים נוספים כמו מחיר המשלוח והנחות. במידה ורוצים לשנות את אמצעי התשלום לכ. אשראי - על מנת להזין פרטי אשראי להזמנה, בשדה של 'תשלום באמצעות', יש לסמן את...
קראו עוד