מערכת הצעות מחיר
מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר. בעזרת המערכת ניתן להנפיק, לשלוח ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בלקוח והתקשרות איתו בצורה מהירה, פשוטה ויעילה. פניות / הזמנות מרוכזות במערכת ממגוון מקורות, וניתן ליצור עבורן הצעת מחיר בקלות מתוך תבניות אימייל דינאמיות, ולשלוח...
קראו עודמערכת ניהול פרויקטים
מערכת Kala לניהול פרויקטים נותנת פתרונות מותאמים אישית לבתי עסק וארגונים מכל הסוגים. המערכת מעניקה פתרון מקיף עבור כל שלבי העבודה על הפרויקט, ונותנת מענה גם לביצוע ותיעוד תקשורת בין בעלי התפקידים בשילוב עם אפשרויות אוטומציה מגוונות: הגדרת שירותים המרכיבים פרוייקט. כולל שדות מותאמים אישית. הגדרת...
קראו עודאיסוף וניהול פניות לעסק
מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...
קראו עודמערכת ניהול הזמנות ותהליכי מכירה
באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...
קראו עודניהול משימות ומעקב ביצוע
ארגון וניהול משימות יעיל, כולל תצוגה על גבי יומן מאפשר לכם להיות במעקב אחרי כל משימה, לדעת עבור מי היא, מי צריך לבצע אותה ומתי. באמצעות המערכת, כל עובד עם הרשאה מתאימה יכול ליצור משימה ולהגדיר כאחראי את עצמו או עובד אחר. לכל עובד מופיעה רשימה של משימות לביצוע עליהן הוא אחראי וכשמגיע זמן ביצוע...
קראו עודחיבור אתר חנות Wordpress למערכת Kala
תוסף Kala לאתרי וורדפרס (Wordpress) לצורך העברת פרטי הזמנות ופניות מטפסים. כולל: העברת פניות מטפסים באתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (טפסי אלמנטור / contact form 7 בלבד). העברת הזמנות מהאתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (באתרים המבוססים על מערכת חנויות וירטואליות ווקומרס -...
קראו עודקבלת אימיילים לתוך המערכת
מערכת Kala תומכת בקבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת, באמצעות תיבת אימייל וירטואלית מיוחדת, המנוהלת בשרת דואר של קאלה ומשתמשת בסאב דומיין שלכם. התיבה הוירטואלית משמשת את כל האימיילים היוצאים מהמערכת, וכאשר הלקוח או כל נמען אחר מגיב לאימייל, התשובה מתועדת במערכת בכרטיס ממנו נשלח האימייל שעליו הגיבו....
קראו עודשיפורים במערך המשימות - 10/2017
אפשרות הגדרה של תוכן מעוצב במשימות + אפשרות שליטה על גובה ההגבלה של מספר התוים. (ללקוחות עם שרת ייעודי בלבד.) אפשרות צירוף של קבצים למשימות / תיעוד היסטוריה ידני אפשרות עדכון באימייל / או בסמס בעת ביצוע משימה. ניתן להגדיר כך שפרטי הלקוח בעבורו נעשית המשימה ימשכו אוטומטית או יוצר המשימה. בכל מקרה...
קראו עודשיפורים במערך המשימות - 08/2017
אפשרות יצירת משימה בעבור אימיילים נכנסים. (לא תיווצר משימה במידה וזה פעם ראשונה שאותה כתובת אימייל פונה ובעבור אותה פניה נוצרה יצירת קשר.) מניעת שליחת התראה לאחראי על משימה על יצירתה, במידה ותאריך היעד מוגדר ל-30 דקות הקרובות ולכן הוא יקבל התראה שהגיע הזמן לביצוע ואין טעם לשלוח הודעה גם על היצירה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2017
גירסה 3.12
לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את דוחות המאזן הכספיים ואת האוטומציות הקשורות לתהליך נעילת המלאי. עוד 2 פיצ'רים קטנים אך שימושיים ביותר שנוספו, הינם אפשרות הטמעת סימון ביצעתי / לא ביצעתי למשימות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2016
גירסה 2.12
החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2024
גירסה 10.11
אפשרות הוספת מוצרים מהירה בטופס יצירה / עדכון הזמנה: ניתן להוסיף מספר מוצרים בבת אחת להזמנה חדשה / קיימת במקום להוסיף אחד אחד באמצעות חלונית הוספת מוצר. ברשימת הקבצים: הוספנו אפשרות לסנן קבצים לפי תאריך יצירה - מתאריך / עד תאריך בדוח ניהול חברים / לקוחות: אפשרות הצגת עמודה עם כמות פניות ללקוח כולל...
קראו עודשיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 02/2018
רישום היסטוריית פעילות בעת הנפקת מסמך חשבונאי / מסמך מלאי. מסמכים חשבונאיים חדשים: "דרישת תשלום מספק" ו-"תשלום לספק" אפשרות צירוף קבצים למסמכים. (למשל חשבונית הוצאה סרוקה) אפשרות הגדרת צורות תשלום וסוגי מסמכים שנוצרו בהתאמה אישית בממשק ריווחית. דו"ח מערכתי חדש - מאזן...
קראו עודעדכונים כלליים
תוסף יומן סינון לפי אחראי - אפשרות לסנן לפי מספר משתמשים. הגדרה חדשה בשם "הצג תיעודים עם תאריך" (תיעודים כאלו יכולים להיווצר רק באמצעות תהליך אוטומטי) "תאריך עדכון אחרון" של היישויות (פניות / לקוחות / הזמנות) - יעודכן מעכשיו גם בעת הוספת תיעוד...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2024
גירסה 10.10
למשתמשי שירות מיתוג: בדף הראשי של מערכת הניהול תוצג אפשרות סינון הנתונים לפי המיתוג המוגדר (למשל סניף / מחלקה). בתוסף הנפקת מסמכי הנהלת חשבונות דרך ריווחית: הוספנו אפשרות להגדיר "מספר מחסן בריווחית" עבור מוצרים בקטלוג בקאלה כך שהוא ישלח אל ריווחית בעת הנפקת מסמכים. בהיסטוריית הפעילות של...
קראו עודשיפורים במערך הייבוא - 01/2020
ייבוא לקוחות - אפשרות זיהוי לקוחות קיימים לפי שדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא של קבצים אשר ישמרו בשדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא אנשי קשר המשוייכים ללקוחות קיימים. השיוך יכול להתבצע גם על ידי שדה מותאם אישית. הצגת תוצאות ייבוא מפורטות + שליחת תוצאות ייבוא לאימייל של המשתמש שביצע את...
קראו עודשיפורים במערך ייבוא וייצוא הנתונים - 03/2020
ייבוא הזמנות - אפשרות ייבוא הזמנות, מוצרים מוזמנים ולקוחות משוייכים ע"י קובץ CSV. אפשרות ייצוא טבלאות בפורמט אקסל XLSX במקום CSV. ייבוא פניות/לקוחות/הזמנות - תמיכה בייבוא קבצים אשר ישוייכו ליישות תחת קבצים מקושרים. ייבוא פניות - אפשרות זיהוי פניות קיימות לפי תהליך. (למשל...
קראו עודשיפורים במערך הקבצים - 04/2018
אפשרות שיוך של קבצים ליישות: בכל יישות תופיע רשימה של קבצים. בדף הלקוח ניתן יהיה לראות את הקבצים המשוייכים גם להזמנות / לפניות של אותו לקוח. קבצים המצורפים לאימיילים נכנסים יתווספו אוטומטית לרשימת הקבצים של היישות.
קראו עודשיפורים בממשק המשתמש - 05/2018
אפשרות סימון משימה כבוצעה או לא בוצעה מתוך מסך עריכת המשימה. שימוש בפאנל הצדדי בטופס הרשומה לשם זיהוי פניות דומות בעת מצב הוספה של יישות חדשה. דף מוצר - שינוי בסדר השדות של בחירת המוצר, הכמות והמחיר. שיפור תצוגת ההודעות מערכת - הצגת סליידר עד שנעלמות. מניעת הודעות כפולות, עיצוב יפה יותר. הצגה...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2018
עדכון גורף - העלאת כמות הרשומות בעדכון גורף מ-500 ל-2000. שליחה / קבלת אימייל עם קבצים מצורפים - שמות הקבצים ישמרו בשמם המקורי. סידור טבלאות לפי עמודות של שדות מותאמים אישית - תמיכה בסידור לפי שדות תאריך או מספר. עדכון סטטוס יגרום מעתה לעדכון הסטטוס בכל הטאבים הפתוחים של כל...
קראו עודשיפורים במערך ניתוח האימיילים - 10/2018
אפשרות ניתוח תוכן מתוך שורת הנושא. אפשרות זיהוי ושיוך לפניה קיימת לפי שדה מותאם אישית. אפשרות שמירת הפניה שנותחה בתור משימה או תיעוד בלבד. אפשרות ניתוח המבוסס על תנאים מורכבים. (למשל ניתוח ערך של שדה מסויים רק אם נמצא ערך אחר באותו ניתוח) אפשרות הגדרת עיכוב ביצוע של ניתוח. (למקרים בהן הפניה...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020
ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...
קראו עודאימיילים נכנסים
תמיכה בקבלת אימיילים למערכת המכילים קבצים מצורפים. (Attachments) הקבצים המצורפים יתווספו בצורה אוטומטית למאגר הקבצים. הקבצים יוצגו בהיסטוריית ההתקשרות של הכרטיס המתאים. קבצי תמונה יכילו תצוגה מקדימה.
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 10/2018
טופס יצירת הזמנה - צ'קבוקס ליצירת לקוח חדש אוטומטית (מסומן בברירת מחדל) אפשרות הגדרת מנהלי צוותים אשר יש להם גישה לצפיה בכרטיסים ובמשימות המשוייכים לסוכנים הנמצאים תחתם. ריווחית - אפשרות סגירת מסמך חשבונית על ידי הנפקה של קבלה המבוססת על החשבונית. מאגר קבצים - אפשרות הגדרת רשימה שחורה של...
קראו עוד