Members - לקוחות / חברים / אנשי קשר
שם השדה סוג תאור id integer מזהה הלקוח בקאלה creator_id integer מזהה המשתמש שיצר את הלקוח parent_id integer מזהה לקוח ראשילקוח שיש לו parent_id נחשב כאיש קשר של לקוח האב created integer (timestamp) תאריך יצירה...
קראו עודאיך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?
ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף וורדפרס Kala CRM התוסף מעביר באופן אוטומטי פניות (וגם הזמנות מחנויות "ווקומרס") אל מערכת Kala. 2. שימוש בשירות קבלת אימיילים לתוך המערכת ("mail2lead"). השירות מתאים לאתרי...
קראו עודניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה
במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" / "חדש". השאיפה של משתמשי המערכת היא לטפל בכל הפניות וההזמנות המסומנות שם, כיוון שמדובר בפניות/הזמנות חדשות שעדיין לא טופלו. הדרך ליידע את המערכת שפניות/הזמנות אלו טופלו היא שינוי של הסטטוס שלהן לסטטוס...
קראו עודאיך שולחים אימייל?
ניתן לשלוח אימייל לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הרשימה באמצעות לחיצה על פעולת "שליחת אימייל", או דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת האימייל מוצגת רק כאשר קיימת כתובת אימייל באותו כרטיס.
קראו עודייצוא נתונים
להלן הסברים כיצד ניתן לייצא נתונים מתוך רשימות / דו"חות / תקשורת במערכת Kala אל קובץ אקסל / CSV, וכיצד ניתן להוריד קבצים השמורים במערכת.
קראו עודאיך להגדיר חתימה לאימיילים יוצאים?
ניתן להגדיר במערכת תבנית חתימה כללית, וחתימה אישית לכל משתמש. כאשר שולחים אימייל מהמערכת, כברירת מחדל המערכת תבצע שליחה מכתובת המערכת הראשית ובמידה ומופיעה חתימה בתבנית הנבחרת, תוצג החתימה הכללית. 1. ניתן להגדיר ששליחת אימיילים תתבצע מהמשתמש המחובר. אם בתבנית המייל ישנה חתימה, ולמשתמש המחובר...
קראו עודאיך מוסיפים פניה ידנית?
ההסבר מדגים הוספת פניה חדשה באופן ידני במערכת Kala. באופן דומה ניתן להוסיף גם הזמנות ולקוחות.
קראו עודהוספה והחסרה של פריטים במלאי
הוספת פריטים למלאי מוצר נוסף למלאי באמצעות שימוש באחת מהאפשרויות הבאות: ידנית על ידי שימוש בכפתור "הוספת פריט למלאי" מרשימת המלאי ידנית על ידי עדכון כמות בשורה קיימת של מלאי אוטומטית בעת הנפקת מסמכי "תעודת החזרה" או "תעודת כניסה למלאי" הגדרת תהליך אוטומטי עם פעולה...
קראו עודכיצד מוסיפים מוצרים להזמנה?
בדף המציג את פרטי ההזמנה / הצעת מחיר, מופיעה רשימה של מוצרים המשוייכים אליה. במידה ולא קיים אף מוצר, חלונית "הוספת מוצר להזמנה" תיפתח באופן אוטומטי. ניתן לבטל אפשרות זו בדף "הגדרות" -> "ניהול מכירת מוצרים" -> "טופס הזמנה" -> "מנע פתיחה אוטומטית...
קראו עודבהפקת קבלה איך מגדירים צורת תשלום?
קביעת צורת התשלום מתאפשרת רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.
קראו עודהנחיות עיצוב למעצב אתר אינטרנט / דף נחיתה
תהליך הטמעת עיצוב בדף נחיתה או אתר הינו תהליך שיכול להיות פשוט ומהיר או ארוך ומסורבל. על מנת שעיצוב יהיה קל להטמעה, יש לדאוג שקבצי העיצוב יסופקו באופן התואם לעקרונות מנחים בעיצוב אתרי אינטרנט. יצירת עיצוב לאינטרנט הינה אתגר המצריך פעולת מלאכת מחשבת. ריכזנו עבור מעצבים רשימת הנחיות ונקודות למחשבה,...
קראו עודאיך מתעדים?
לכרטיס יצירת קשר / הזמנה / לקוח ניתן להוסיף תיעוד בנוגע לכל פרט חשוב / רלוונטי. תוכן התיעוד יוצג בהיסטורית תקשורת של הפונה / לקוח.
קראו עודשמירת קבצים מהודעות whatsapp נכנסות במאגר הקבצים
קבצים המגיעים מהודעות וואטסאפ (תמונות / מסמכים) אינם נשמרים במאגר הקבצים מערכת אלא רק אצל הספק. עם זאת ניתן כמובן לצפות בקבצים מתוך היסטוריית התקשורת בכרטיס המתאים / בדו"ח התקשורת במערכת. על מנת לשמור אותם במאגר הקבצים במערכת יש להדליק את האפשרות "Whatsapp - שמירת תמונות / מסמכים...
קראו עודלא ניתן להעלות קבצים למאגר? הסבר על מחיקת קבצים
במידה והגעתם למגבלה של שטח האחסון המוקצה לכם, תופיע לכם הודעה מתאימה בדף הניהול הראשי ובחלונית ההעלאת קובץ ולא יהיה ניתן להעלות קבצים למאגר או ליור קבצים באוטומציות. במקרה כזה, ניתן למחוק קבצים מדף מאגר הקבצים, שם אפשר לסדר לפי "משקל" ולמחוק קבצים מיותרים על ידי מעבר עם העכבר על...
קראו עודמיפוי שיחות / הודעות טקסט נכנסות
הגדרת מקור הפניה ומשתמש אחראי לטיפול לפי מספר טלפון אליו הגיעה שיחה / הודעה
על מנת להגדיר משתמש אחראי לטיפול בפניות הנוצרות משיחות טלפון / הודעות המגיעות אל טלפון מסויים (למשל טלפון מחלקת שירות), ניתן להשתמש בתוסף מיפוי שיחות/הודעות טקסט נכנסות. יש לגשת לרשימת התוספים (תפריט עליון -> אייקון גלגל שיניים -> תוספים), וללחוץ על התוסף "מיפוי שיחות/הודעות טקסט...
קראו עודאיך להנפיק מסמך המבוסס על חשבונית עסקה?
ברשימת המסמכים נעמוד על החץ שורה החשבונית עסקה. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על "חשבונית" תפתח חלונית הנפקת מסמך מסוג חשבונית, כאשר כל פרטי המסמך יתמלאו לפי החשבונית עסקה. כברירת מחדל סוג המסמך שיבחר הוא "חשבונית" אך ניתן לשנות את סוג המסמך לפי הצורך, למשל...
קראו עודאיך מבצעים עדכון גורף?
עדכון גורף מאפשר לנו לבחור מספר רשומות רלוונטיות, להגדיר ערכים רצויים ולעדכן את כולן בבת אחת.
קראו עודאיך מעבירים לארכיון?
מה ניתן להעביר לארכיון? יצירות קשר / הזמנות / לקוחות. בכל עת תוכלו לשחזר את המידע שעבר לארכיון.
קראו עודאיך שולחים סמס / הודעת whatsapp?
ניתן לשלוח הודעת טקסט מסוג SMS או Whatsapp לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת סמס מוצגת רק כאשר קיים טלפון סלולרי באותו כרטיס. * שליחת סמס דורשת רכישת בנק הודעות. * שליחת הודעות וואטסאפ דורשת חיבור פעיל לתוסף המתאים.
קראו עודהגדרת סטטוסים שמצריכים רישום סיבה
ניתן להגדיר כך שבהעברת פניה/הזמנה לסטטוס מסויים, חובה יהיה לרשום הסבר לגבי מעבר לסטטוס זה.
קראו עודאיך מנפיקים מסמך זיכוי עם/בלי זיכוי בפועל?
נעמוד על החץ מימין לחשבונית קבלה שאותה נרצה לזכות. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על נפתחה חלונית "זיכוי חש' + קבלה". בשדה "זיכוי ב-" נבחר את צורת הזיכוי. (במידה ובוחרים כרטיס אשראי ולא מסמנים למטה "כבר זוכה", אזי יבוצע זיכוי בפועל של כרטיס האשראי!) במידה...
קראו עודאיך משחזרים מהארכיון?
ההסבר מדגים שיחזור מהארכיון של יצירות קשר. באותה צורה בדיוק ניתן לשחזר גם ישוייות אחרות. יש ללחוץ על כפתור "אפשרויות סינון נוספות" הנמצא מצד שמאל למעלה. מתיבת הסינון המורכבת שנפתחה יש לסמן ב V את "הצג ארכיון". ניתן לשחזר שורה על ידי לחיצה על האייקון של שחזור בפעולות...
קראו עודאיך שומרים פרטי אשראי לשימוש חוזר?
שמירת פרטי אשראי מצריך שימוש בשירות ה- Token של חברת הסליקה. ה- Token מאפשר לבצע חיובים חוזרים בכרטיס האשראי של הלקוח CRM.
קראו עוד