התגברות על התנגדויות במהלך שיחות "קרות" (טלמרקטינג)
"אני לא צריך את זה", "אין לי את הבעיה הזו" ואמירות דומות, מצטמצמות לאותו כוונה: "אני לא מעוניין". בעת ביצוע שיחות "קרות" (טלמרקטינג), אתם תחוו התנגדויות. רבים מן האנשים שתתקשרו אליהם יאמרו לכם שהם אינם מעוניינים, בלי קשר למילים אשר...
קראו עודהנחיות עיצוב למעצב אתר אינטרנט / דף נחיתה
תהליך הטמעת עיצוב בדף נחיתה או אתר הינו תהליך שיכול להיות פשוט ומהיר או ארוך ומסורבל. על מנת שעיצוב יהיה קל להטמעה, יש לדאוג שקבצי העיצוב יסופקו באופן התואם לעקרונות מנחים בעיצוב אתרי אינטרנט. יצירת עיצוב לאינטרנט הינה אתגר המצריך פעולת מלאכת מחשבת. ריכזנו עבור מעצבים רשימת הנחיות ונקודות למחשבה,...
קראו עודבהפקת קבלה איך מגדירים צורת תשלום?
קביעת צורת התשלום מתאפשרת רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.
קראו עודהטמעת קטעי קוד וסקריפטים בדפים
על מנת להוסיף קטע קוד שירוץ בדף באתר או בעת שליחת טופס יש להוסיף את הקוד אל רשימת קטעי הקוד במערכת (דרך אייקון הגלגל שיניים משמאל למעלה ובחירה באפשרות "קטעי קוד"). ניתן לקבוע באיזה דף או באילו סוגי דפים יופיע קטע הקוד וניתן לקבוע את המיקום של הקוד בדף. במידה ולא הוזן דף או סוג...
קראו עודאיך מתעדים?
לכרטיס יצירת קשר / הזמנה / לקוח ניתן להוסיף תיעוד בנוגע לכל פרט חשוב / רלוונטי. תוכן התיעוד יוצג בהיסטורית תקשורת של הפונה / לקוח.
קראו עודהנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים
הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר), ולעיתים במוצרים בהזמנה. ההסבר הרשום כאן הוא עבור פניות אך נכון גם לגבי הזמנות ומוצרים בהזמנה.
קראו עודכיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה
בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...
קראו עודהטמעת פיקסלים בטופס
במערכת ניתן ליצור קטעי קוד של פקסלים ואותם לשייך לטפסים. לחיצה על הפתור שלח בטופס יפעיל את הפקסל, אין צורך במעבר לדף חדש.
קראו עודמיפוי שיחות / הודעות טקסט נכנסות
הגדרת מקור הפניה ומשתמש אחראי לטיפול לפי מספר טלפון אליו הגיעה שיחה / הודעה
על מנת להגדיר משתמש אחראי לטיפול בפניות הנוצרות משיחות טלפון / הודעות המגיעות אל טלפון מסויים (למשל טלפון מחלקת שירות), ניתן להשתמש בתוסף מיפוי שיחות/הודעות טקסט נכנסות. יש לגשת לרשימת התוספים (תפריט עליון -> אייקון גלגל שיניים -> תוספים), וללחוץ על התוסף "מיפוי שיחות/הודעות טקסט...
קראו עודאיך מבצעים עדכון גורף?
עדכון גורף מאפשר לנו לבחור מספר רשומות רלוונטיות, להגדיר ערכים רצויים ולעדכן את כולן בבת אחת.
קראו עודאיך להנפיק מסמך המבוסס על חשבונית עסקה?
ברשימת המסמכים נעמוד על החץ שורה החשבונית עסקה. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על "חשבונית" תפתח חלונית הנפקת מסמך מסוג חשבונית, כאשר כל פרטי המסמך יתמלאו לפי החשבונית עסקה. כברירת מחדל סוג המסמך שיבחר הוא "חשבונית" אך ניתן לשנות את סוג המסמך לפי הצורך, למשל...
קראו עודאיך מעבירים לארכיון?
מה ניתן להעביר לארכיון? יצירות קשר / הזמנות / לקוחות. בכל עת תוכלו לשחזר את המידע שעבר לארכיון.
קראו עודהגדרת סטטוסים שמצריכים רישום סיבה
ניתן להגדיר כך שבהעברת פניה/הזמנה לסטטוס מסויים, חובה יהיה לרשום הסבר לגבי מעבר לסטטוס זה.
קראו עודאיך שולחים סמס / הודעת whatsapp?
ניתן לשלוח הודעת טקסט מסוג SMS או Whatsapp לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת סמס מוצגת רק כאשר קיים טלפון סלולרי באותו כרטיס. * שליחת סמס דורשת רכישת בנק הודעות. * שליחת הודעות וואטסאפ דורשת חיבור פעיל לתוסף המתאים.
קראו עודאיך מנפיקים מסמך זיכוי עם/בלי זיכוי בפועל?
נעמוד על החץ מימין לחשבונית קבלה שאותה נרצה לזכות. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על נפתחה חלונית "זיכוי חש' + קבלה". בשדה "זיכוי ב-" נבחר את צורת הזיכוי. (במידה ובוחרים כרטיס אשראי ולא מסמנים למטה "כבר זוכה", אזי יבוצע זיכוי בפועל של כרטיס האשראי!) במידה...
קראו עודהוספת מקורות הגעה לאפשרויות הבחירה
בכרטיס פניה / הזמנה קיים שדה להזנת מקור ההגעה המאפשר לבחור מקור הגעה מתוך רשימה שהוגדרה מראש. ניתן לשים מקור מותאם אישית על ידי בחירת "אחר" וכתיבתו. על מנת לערוך / לשנות את האפשרויות המופיעות בבחירת המקור יש לשנות את ההגדרה המתאימה:
קראו עודאיך משחזרים מהארכיון?
ההסבר מדגים שיחזור מהארכיון של יצירות קשר. באותה צורה בדיוק ניתן לשחזר גם ישוייות אחרות. יש ללחוץ על כפתור "אפשרויות סינון נוספות" הנמצא מצד שמאל למעלה. מתיבת הסינון המורכבת שנפתחה יש לסמן ב V את "הצג ארכיון". ניתן לשחזר שורה על ידי לחיצה על האייקון של שחזור בפעולות...
קראו עודאיך שומרים פרטי אשראי לשימוש חוזר?
שמירת פרטי אשראי מצריך שימוש בשירות ה- Token של חברת הסליקה. ה- Token מאפשר לבצע חיובים חוזרים בכרטיס האשראי של הלקוח CRM.
קראו עודבחלונית תקשורת ופעילות חסר מידע / מוצג מידע מכרטיסים אחרים
בכרטיס פניה / הזמנה / לקוח ישנה חלונית המציגה תקשורת ופעילות של אותו כרטיס (משימות / טלפונים / מיילים / הודעות ועוד). הצגת מידע ישן כברירת מחדל על מנת למנוע עומס של פרטים בתצוגה, כל מידע התקשורת עם הלקוח מוצג עד 6 חודשים קודמים. להצגת מידע מעבר לתקופה זו יש לסמן את אפשרות "הצג...
קראו עודאיך משייכים פניה / הזמנה ללקוח קיים?
נלחץ על הכפתור "שיוך ללקוח" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. בשדה "שיוך ללקוח" שנפתח נבחר את הלקוח הרצוי. נלחץ על הכפתור "שמור" שבראש המסך מצד שמאל.
קראו עודאיך מחליפים סיסמא למשתמש מערכת?
על מנת לשנות את הסיסמא איתה אתם נכנסים למערכת הניהול, יש לגשת לרשימת המשתמשים דרך התפריט העליון -> יש לעמוד על האייקון של המשתמש מצד שמאל -> וללחוץ על "משתמשים". ברשימה המופיעה יש ללחוץ על השם של המשתמש עבורו רוצים להחליף סיסמא. בטופס עריכת המשתמש יש ללחוץ על "קבע סיסמא...
קראו עודהגדרת רשימת כותרות למשימה/תיעוד ידני
בהוספת משימה/תיעוד, יש לרשום כותרת או לבחור מתוך רשימה מוגדרת מראש כך שבמקום הזנה ידנית של הכותרת תופיע תיבת בחירה עם האפשרויות הרצויות (ואפשרות בחירת "אחר" במידת הצורך).
קראו עודאיך להנפיק מסמכי הנהלת חשבונות?
הנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסכומן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה. לאחר הנפקת המסמך, המקור ישלח אוטומטית לכתובת האימייל שהוזנה בהזמנה.
קראו עוד