ניתן לפנות אל הלקוחות / הספקים ישירות מהמערכת באמצעות:
- שליחת אימייל - אפשרות בחירה מתוך תבניות אימייל הניתנות להכנה מראש ומכילות תכנים דינאמים המשתנים בהתאם לנתונים בכרטיס.
- שליחת הודעת טקסט (סמס / וואטסאפ) - אפשרות שליחת הודעות מתוך תבנית דינאמית או כתיבת הודעה במקום.
- ביצוע שיחת טלפון בלחיצת כפתור (מותנה בחיבור למרכזיה טלפונית). השיחה תתועד במערכת בצורה אוטומטית ברטיס ממנו בוצעה השיחה.
- המערכת מאפשרת להגדיר שליחת אימייל / הודעת טקסט ללקוח או למנהל האתר באופן אוטומטי לאחר שקרתה פעולה מסויימת כגון שינוי סטטוס / זמן טיפול בסטטוס עבר ועוד.
כל התקשרות עם הלקוח / הספק מתועדת במערכת:
- קבלת אימיילים - ישירות לכרטיס המתאים / כפניה חדשה, כולל אפשרות ניתוח תוכן האימייל.
- קבלת הודעת טקסט (סמס / וואטסאפ) - עם תיעוד בכרטיס המתאים ואפשרות קבלת התראה לאחראי לטיפול.
- שיחות טלפון נכנסות / לא נענו - משתמשי שירות הטלפון הוירטואלי, נהנים מתיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות לעסק. התיעוד כולל מי ענה, מתי, משך השיחה, וקישור להקלטה. גם שיחות שלא נענו מתועדות.