דוגמאות למפעילים (טריגרים) שעבורם ניתן להגדיר פעולות אוטומטיות:
- קבלת פניה חדשה - התייחסות לפניות מסויימות בלבד לפי מקור הפנייה, נושא עם מילה מסויימת, ועוד...
- שינוי סטטוס פניה/הזמנה מסטטוס מסויים לסטטוס מסויים
- הימצאות של פניה/הזמנה בסטטוס מסוים יותר מ-X זמן מוגדר
- אימייל נשלח (מתבנית מסויימת)
- הודעת טקסט נשלחה (מתבנית מסויימת)
- שיחה נכנסת נענתה
- שיחה נכנסת הסתיימה
- פניה הומרה להזמנה / לקוח
- לקוח נוסף
- משימה בוצעה / לא בוצעה
- כל המשימות הושלמו
- מסמך הונפק
- מוצר נוסף להזמנה
- סטטוס הזמנה השתנה / סטטוס מוצר בהזמנה השתנה
- מצב תשלום הזמנה עודכן
- פעילות מתוזמנת
- פעולות חוזרות כל X זמן
- תזמון תהליכים לתאריך מסויים / דינאמי
- אפשרות ביצוע פעולה על רשימת פניות/ לקוחות / הזמנות.
- ועוד...
דוגמאות לפעולות אוטומטיות שניתן להגדיר עבור הטריגרים:
- קביעת אחראי לטיפול בפניה / הזמנה / לקוח / שירות ללקוח
- יצירת משימה לביצוע תוך קביעת אחראי לביצוע ותאריך יחסי
- שינוי סטטוס פניה / הזמנה
- שליחת הודעת SMS דינמית ללקוח או למספר מוגדר אחר (למשל מנהל או ספק חיצוני)
- שליחת תבנית אימייל לפונה / מנהל
- שליחת קריאה חיצונית לכתובת חיצונית (POST Webhook לשרת אחר או למערכת חיצונית)
- שינוי עדיפות
- עדכון ערכים בשדות מותאמים אישית
- הצגת הודעה למשתמשים מחוברים
- ביטול משימות
- המרת פניה ללקוח
- ייבוא מוצרים
- ביצוע קריאת API /Webhook דינאמית (לצורך חיבור המערכת לשירותים נוספים)
- ועוד...
דוגמאות לתהליכים אוטומטים
- בעת קבלת פנייה מפייסבוק => הגדרת עדיפות גבוהה יותר + שיוך אחראי מסויים לטיפול.
- בעת שליחת אימייל מתבנית "הצעת מחיר" => שינוי סטטוס ההזמנה ל- "הצעת מחיר נשלחה ללקוח" + שליחת תבנית סמס ללקוח על מנת להתריע לו לבדוק את תיבת האימייל.
- 24 שעות לאחר שינוי הזמנה לסטטוס מסוג "נסגר בהצלחה" לשלוח תבנית אימייל "סקר שביעות רצון" ללקוח אשר מקשר לדף נחיתה במערכת קאלה עם טופס מותאם אישית.
- הגדרת עדיפות גבוהה לפניות המגיעות דרך חברת טלמרקטינג (למשל).
- יצירת משימת מעקב אחר הצעת מחיר (FollowUp), אשר תופיע לסוכן האחראי לאחר X זמן מרגע שליחת אימייל הצעת מחיר להזמנה.
- שליחת סמס אוטומטי ללקוח לאחר יותר מ-X זמן בסטטוס מסויים (למשל, לקוח שנשלחה אליו הצעת מחיר והמערכת מזכירה לו שעליו לעיין בה ולאשר אם הוא רוצה להמשיך בתהליך).
- זיהוי סוכן מטפל אחרון לפניות חדשות ושיוך אוטומטי של הסוכן בתור אחראי.
- שליחת SMS לפונה בעת מעבר לסטטוס: "בוצעו מספר נסיונות יצירת קשר ללא הצלחה".
- יצירת משימה "יש להרכיב את המוצר" בעת שינוי סטטוס ההזמנה ל-"מוכן להרכבה" + SMS עדכון ללקוח.
- שינוי סטטוס הזמנה ל-"ממתין ללקוח" לאחר שליחה של אימייל "הצעת מחיר" + אפשרות לביצוע FollowUp אוטומטי או יצירת משימה לביצוע מעקב על הצעת המחיר מול הלקוח.
- שליחת תזכורת ללקוח שהזמין שירות X ותאריך התור נקבע לעוד יומיים.
- שליחת אימייל עם פרטי הזמנה ומעקב בעת שינוי סטטוס הזמנה ל-"נשלחה בדואר".
- Lead webhooks - אפשרות העברת מידע אודות נתוני הגלישה והפנייה. מאפשר העתקת לידים בין מערכות CRM נפרדות.
- שליחת הודעת מערכת למשתמשים מסויימים המחוברים למערכת.
- המרה פניה ללקוח.
- ביטול כל המשימות הפתוחות.
דוגמא להגדרת תהליך אוטומטי - צילום מסך
תוכן זה מעודכן לפי גרסה 4.3.57