כיצד מגדירים שליחת אימייל / SMS / וואטסאפ באופן אוטומטי

על מנת לבצע פעולה אוטומטית של שליחת אימייל או הודעת טקסט, נגדיר תהליך אוטומטי.

1. בתפריט העליון משמאל למעלה נעמוד על 'הגדרות' ונבחר 'תהליכים אוטומטיים' מהתפריט שנפתח.
2. בדף שנפתח (רשימת תהליכים אוטומטיים) יש ללחוץ על כפתור "הוספה" (ירוק משמאל למעלה)
3. בחלון שנפתח ראשית יש לבחור את הפעולה שתגרום לביצוע השליחה ("בחר פעולה כאשר..."),
למשל נשתמש ב- "סטטוס פנייה השתנה", ועבורו נגדיר גם "מסטטוס X" אל "סטטוס Y" (ניתן להגדיר אוטומציה מבוססת תאריך).
4. לאחר בחירת הפעולה, נבחר את התהליך שנרצה לבצע אוטומטית, למשל "שליחת אימייל"
או "שליחת הודעת טקסט" ועבורה נגדיר את התנאים המתאימים.
נלחץ שמור ונבצע בדיקה של התהליך החדש.

(במידה וישנה אפשרות חסומה, יש לפנות למרכז התמיכה דרך סמל '?'
בפינה השמאלית התחתונה באותו דף)

תיעוד פעילות והיסטוריית תקשורת:
ברשימת התהליכים, עבור כל תהליך ניתן לדעת את תאריך ושעת ההרצה האחרונה,
וגם ניתן לצפות בהיסטוריית הפעילות שלו.
בעמידה על החץ מימין לשורה (>) ולחיצה על סמל העין מתוך הפעולות המוצגות בתפריט
תופיע רשימת היסטוריית פעילות.

בחלונית היסטוריית התקשורת המופיעה בכטיס פנייה / לקוח / הזמנה,
ניתן לראות תיעוד של כל ההודעות והאימיילים שנשלחו עבור אותו כרטיס
ועבור כל תיעוד ניתן לדעת מי המשתמש שביצע את הפעולה או מספר התהליך האוטומטי שגרם לפעולה,
וכמו כן קישור לצפיה בהגדרות המשוייכות אליו.

עוד מתוך תקשורת עם לקוחות דרך המערכת

שליחה חוזרת של הודעות טקסט (sms / whatsapp) שנכשלו

כאשר שולחים ממערכת Kala הודעות טקסט - SMS / WHATSAPP, הן יכולות להיכשל ממגוון סיבות כגון: קרדיט...

איך שולחים אימייל?

ניתן לשלוח אימייל לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הרשימה באמצעות לחיצה על פעולת "שליחת...

הודעות וואטסאפ לא נשלחות/מגיעות למערכת - מה עושים?

שימו לב! במידה וניתן לשלוח אבל לא ניתן לקבל, פנו מיידית לצוות התמיכה של Kala. רק במידה ואינכם...

עדכון גרסה של תוסף Waboxapp

מידי פעם יוצאת גרסה חדשה לתוסף המאפשר שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ דרך מערכת Kala. על מנת לעדכן את...

שמירת קבצים מהודעות whatsapp נכנסות במאגר הקבצים

קבצים המגיעים מהודעות וואטסאפ (תמונות / מסמכים) אינם נשמרים במאגר הקבצים מערכת אלא רק אצל הספק. עם...

מיפוי שיחות / הודעות טקסט נכנסות

על מנת להגדיר משתמש אחראי לטיפול בפניות הנוצרות משיחות טלפון / הודעות המגיעות אל טלפון מסויים (למשל...

איך שולחים סמס / הודעת whatsapp?

ניתן לשלוח הודעת טקסט מסוג SMS או Whatsapp לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הטופס באמצעות לחיצה על...

הגדרת הפניית אימייל מתיבת ג'ימייל לתוך קאלה

מה צריך פרטי גישה לחשבון ג'ימייל להכנס לחשבון להכנס לגלגל שיניים - הגדרות לבחור בטאב...

באזור התקשורת ופעילות מופיעים תיעודים על פניות / לקוחות / הזמנות אחרות

בחלונית התקשורת בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה מופיעים נתונים גם מיישויות דומות - לקוחות / פניות /...

כיצד ניתן לחבר / להוסיף מספר וואטסאפ נוסף לשליחת / קבלת הודעות?

יש לחבר תוסף wabox במחשב נפרד (לא ניתן לחבר שני מכשירים באותו מחשב). להורדת התוסף לחץ כאן....

שימוש בשדה "מעוניין בדיוור"

בטופס פניה / לקוח ישנו שדה בשם "מעוניין בדיוור" אשר מופיע מתחת לכתובת האימייל (כאשר...

זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים

זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות,...

הגדרת ימים בשבוע ושעות בהם ישלחו הודעות טקסט / אימיילים

במידה ותרצו שהודעות / אימיילים הנשלחות מהמערכת לא יצאו בכל יום ושעה, אלא רק בזמנים מסויימים, ניתן...

איך שולחים תפוצה של אימיילים או סמסים?

ניתן לשלוח מספר אימיילים וסמסים בבת אחת למספר פניות / לקוחות / הזמנות.

צפיה בהיסטוריית תקשורת

על מנת להסתיר את היסטוריית התקשרות של הזמנות דומות מאותו לקוח, יש לסמן בחלונית 'תקשורת...

מה עושים אם התראות הדפדפן הפסיקו להופיע?

במערכת Kala מוצגות למשתמשים התראות דפדפן כאשר קורות פעולות עליהן חשוב שיקבלו התראה כגון: שיחות /...

מה מופיע בעמודה "תאריך תקשורת אחרונה"?

ברשימות המציגות פניות, לקוחות והזמנות, מוצגת עמודה עם הכותרת ​"תאריך תקשורת אחרונה"....

כיצד להעביר מסמך בווטסאפ (למשל הצעת מחיר)

את ההצעת מחיר ניתן לשמור כקובץ HTML (או PDF במידה והתחברתם לשירות יצירת PDF) ואת הקישור לשלוח ללקוח...