שיפורים במערך הטלפוניה - 02/2020

  • אפשרות מיפוי הודעות טקסט נכנסות לפי מספר אליו נשלחה ההודעה (ניתן למשל להחזיק 2 מספרי וואטסאפ, לתמיכה ומכירות ובעת קבלת פניה בוואטסאפ, לדעת אם פנו למספר תמיכה או למכירות).
  • חיפוש טוב יותר לפי טלפון - התעלמות ממקפים, רווחים, סוגריים, קידומת מדינה וכו.
  • פאנל תקשורת בדף הבית - אפשרות להגיב להודעות טקסט ישירות מתוך הפאנל עצמו.
  • אפשרות ביצוע שיחה / שליחת הודעת טקסט ישירות מתוך הערכים בטבלאות.
 

בטבלאות המכילות מספר טלפון, ניתן מעתה לשלוח הודעת סמס / וואטסאפ על ידי לחיצה על האייקון המתאים בטבלה.
כמו כן, ניתן ללחוץ על אייקון הטלפון על מנת לבצע שיחה:
אפשרות שליחת הודעת טקסט / ביצוע שיחה ישירות מתוך ערכים בטבלאות

עוד מתוך פיצ'רים ועדכונים - 02/2020

שיפורים במערך האוטומציה - 02/2020

כאשר נעמדים על סמל גלגל השיניים (ראש המסך משמאל) וניגשים בתפריט אל 'תהליכים אוטומטיים', ניתן...

שיפורים במערך הדו"חות - 02/2020

דו"חות - אפשרות הגדרת רענון נתונים אוטומטי כל X שניות. מצויין לדוחות שמעוניינים להציג על מסך...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 02/2020

אפשרות הגבלת סוכנים להנפקה של מסמכים מסויימים. אפשרות הגדרת המשך טיפול מסוג יצירת מסמך מסויים....

שיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020

ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 02/2020

תצוגת יישויות דומות - אפשרות הגדרת שדה תאריך אשר יוצג ליד כל יישות דומה. אפשרות הצגת מספר יומנים...