תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה...
התממשקות של מערכת טלפוניה עם מערכת CRM היא בגדר חובה כיום, אך האם זה מספק את הצרכים המלאים? קאלה...
כחלק מתהליכים רבים, מקובל להגדיר אוטומציות אשר מייצרות משימות לביצוע. בשביל לגרום לזרימה של התהליך,...
כחלק מתהליך עסקי, מקובל להפוך פניה ללקוח (ועל ידי כך לשייך את כל הפניות הקיימות והעתידיות של אותו...
פיתחנו יכולת המאפשרת תקשורת דרך המייל אשר מתועדת במקביל במערכת CRM בכרטיס הפונה המתאים: כאשר...
הוספת תמיכה בחלוקה לתשלומים בעת תשלום באשראי דרך האתר / מערכת ה-CRM. הנפקת מסמך חשבונאי בצורה...
בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה. שליטה האם ניתן לבחור...