דו"ח "משימות לביצוע" שודרג ומומלץ בחום לשימוש. הדו"ח יודע להציג בתוכו יכולות התואמות לפי סוג המשימה, כגון השמעת הקלטה בתא קולי, צפיה ישירה באימייל נכנס ועוד...
דו"ח "מוצרים מוזמנים" המכיל ריכוז של מוצרים שהוזמנו ומותאם לשתילה בדפי לקוח. מיועד לשימוש במערכות בהם חשוב לראות ריכוז הזמנות של מוצרים לפי לקוח.
נוסף סטטוס תשלום "שובר התקבל"
תמיכה באינטגרציה עם חברת שילוח HFD בשילוב EPOST לשילוח ללוקרים. מומלץ בחום לכל בעל חנות וירטואלית המעוניין באוטומציה מלאה של תהליך השילוח.
חנויות וירטואליות - בהזמנות המגיעות מהאתר - זיהוי מקור ההפניה של הגולש.
אפשרות שימוש במסמכי הנהלת החשבונות גם ללא התחברות לספקית הנהלת חשבונות (icount, ריווחית וכו...).
אפשרות שילוב כפתור קיצור דרך ליצירת אירוע בגוגל קלנדר. ניתן לבסס את הנתונים (כותרת, מיקום, תיאור, משתתף) על נתונים המופיעים בטופס בו שותלים את הכפתור.
אוטומציה
אפשרות קביעת תאריך סיום לתהליכים מבוססי זמן. התאריך יכול להיות תאריך מסויים או תאריך המבוסס על שדה מותאם אישית. (לדוגמא: טריגר ששולח להזמנה סמס או אימייל פעם בשבוע, עד שמגיע תאריך שהוגדר בעבור אותה הזמנה בשדה מותאם אישית כמו "תאריך קבלת השירות")