באוטומציות:
- אפשרות יצירת מוצר בהזמנה כפעולה בתהליך אוטומטי כולל הגדרת שדות מערכתיים ומאפיינים של המוצר.
- אפשרות סינון לפי מקור / קמפיין / מדיום בתהליך אוטומטי הפועל כאשר "סטטוס הזמנה השתנה".
דף הבית:
- ניתן לעדכן סטטוס פניה / הזמנה - בלחיצה עליו תיפתח חלונית עדכון סטטוס.
תקשורת:
- אפשרות שליחת קוד 2FA באימייל (במקום סמס שזה ברירת המחדל).
- הצגת היסטוריית פעילות ותקשורת של אנשי קשר ביישויות המקושרות ללקוח האב:
כלומר אם יש לאיש קשר פניה עם משימה, היא תופיעה בכרטיס לקוח האב וגם בפניות המקושרות ישירות ללקוח האב. ישנה הגדרה המונעת את זה (parent_form_hide_contacts_entities).
- הוספנו את האפשרות לשלוח הודעת Whatsapp מתוך דו"ח ניהול מוצרים מוזמנים:
הטלפון ילקח מפרטי ההזמנה של אותו מוצר.
אם נבחרו מספר מוצרים מאותה הזמנה - תשלח רק הודעה אחת.
- בדוח ריכוז תקשורת, בשורה של תקשורת שגרמה לפניה להיווצר יהיה כתוב "נוצר" מודגש בעמודה של השם ויהיה כתוב "נוצר - חדש" עבור תקשורת שיצרה פניה בשעה האחרונה.
ברשימת היסטורית פעילות:
- נוספה אפשרות לחפש לפי "שם ערך" בכדי למצוא בקלות תיעוד הקשור לערך מסויים מתוך אלו המופיעים בעמודת "ערכים" (גם ברשימה הכללית וגם בזו המופיעה בתחתית כרטיסי יישות).
- בתוך כרטיסי יישות ניתן להציג חלק מהסינונים כולל אפשרויות חדשות של "ישירות עבור החבר" / "ישירות עבור ההזמנה" בכרטיסים התואמים.
תקשורת עם ספקים:
כאשר מגיבים לספק ביצענו תיקון: ה"שם" המופיע אוטומטית בתגובה יהיה של הספק ולא של הלקוח.
בתבניות של מיילים לספקים אשר משתמשים בהם לשליחת מייל לספק מתוך יישות של לקוח (ידנית בלבד) - ניתן להשתמש בפרמטר כדי לקבל את שם הספק.
בטופס פניה - ברשימת פניות דומות:
- בפניה הותיקה ביותר יהיה רשום "הותיק ביותר" אלא אם הפניה שעורכים ותיקה יותר מכולן (במצב כזה יהיה אייקון עם הסבר ליד הכותרת "פניות דומות")
ברשימת הזמנות (בלבד):
- נוספה עמודה בשם "בארכיון" (מוספתרת כברירת מחדל) אשר מציגה את תאריך העברת ההמנה לארכיון.
כאשר מוצגת העמודה, לחיצה על ראש העמודה יגרום לסידור הרשימה לפיה, לחיצה נוספת - תסדר באופן הפוף.
- כאשר הרשימה מסוננת להציג הזמנות בארכיון, ניתן לסמן שורות של הזמנות ולשחזר אותן בבת אחת על ידי שימוש בכפתור "עדכון גורף" וסימון האפשרות "שחזר".
ברשימות פניות/הזמנות/חברים
- הוספנו אפשרויות סינון עם אופרטורים של "ריק" / "לא ריק" / "מכיל" / "שווה ל" / "גדול/קטן מ".
אפשרות בחירת עדיפות של משימות עבור הודעות נכנסות / שיחות שלא נענו / תא קולי