- נוצרת משימה ללא אחראי
- מסירים אחראי ממשימה קיימת
- הגיע הזמן לביצוע משימה ללא אחראי
2. בניתוח מיילים - אפשרות לזהות יישות קיימת לפי אימייל או טלפון (במקום אימייל וגם טלפון).
3. בשימוש בתוספי שליחויות HFD ניתן להגדיר משלוחים עם "סוגי כתבות" שונים (בתים פרטיים, עסקים, מרכזי שירות/נקודות חלוקה).
4. ברשימות של פניות/הזמנות/מוצרים מוזמנים ניתן לסנן לפי "סיבה לשינוי סטטוס", ובדו"חות הניהול ניתן לחלק עמודות/שורות לפי "סיבה לשינוי סטטוס".
5. עבור תבנית אימייל אשר מציגות רשימת מוצרים בהזמנה - ניתן להגדיר סטטוסים / סוגי מוצרים שלא יכללו - כלומר לא יופיעו וגם לא ילקחו בחשבון בחישובים.
6. אפשרות חדשה למנוע ממשתמשים עם הרשאות "סוכן" לבצע "המרת פניה ללקוח".
7. בהקלטות של שיחות של אומניטלקום תיקון אפשרות הורדה + הרצה קדימה.
8. אפשרות הגדרת מסגרות לשליחת הודעות/מיילים להגדיר את ימות השבוע בנפרד במקום "ראשון - חמישי".
9. בתהליך אוטומטי הפועל בעת "שינוי סטטוס הזמנה" - ניתן לסנן לפי "סוגי מוצרים" כדי להפעיל רק על הזמנה שיש בה לפחות אחד מסוגי המוצרים הנבחרים.
10. בתהליך אוטומטי הפועל בעת "שיחה נכנסת" - ניתן להגדיר סינון לפי שלוחה/ות.
11. בתהליך אוטומטי הפועל בעת "יצירת פניה" - כאשר מסננים לפי פניות דומות (קיימות / לא קיימות) - ניתן להוסיף סינון לפי סטטוס עבור הפניות הדומות.
12. בתנאי הצגה של מאפיינים/קבוצות, אפשר להשתמש במידע מתוך שדות מערכתיים על ידי שימוש במחרוזת מקדימה של "entity."
למשל באופן הבא (כאשר במקום 111 ו-222 יש לרשום את ה-ID של הדפים):
{ "depend": { "entity.page_id": [ "111", "222" ] } }
13. בחלונית הנפקת מסמך, בהתאם להגדרת מערכת, ניתן להציג כפתור סימון "מנע שימוש במספר לקוח קיים" כאשר מוצג מספר לקוח מתוך ספק הנהלת החשבונות.
במידה ומסמנים ב-V:
א. יזוהה לקוח קיים או שיווצר לקוח חדש (אצל ספק הנהלת החשבונות)
ב. לא ישמרו בכרטיס הלקוח בקאלה פרטי הבנק שהוזנו למסמך (אם הוזנו) והמספר המזהה של הלקוח
14. בסינון פניות / הזמנות לפי "סינון לפי סטטוס עבר", העמודה "עדכון סטטוס" תציג את התאריך האחרון שהפניה/הזמנה עברה אל הסטטוס הנבחר במקום אל הסטטוס הנוכחי.
15. שמירת היסטוריית שינויים בטופס עריכת משתמש מערכת, ואפשרות הצגת השינויים למנהלי מערכת.