בדף הראשי של מערכת הניהול:
- הוספנו אפשרות להגדיר שמשתמשים עם הרשאת "מנהל" יוכלו לצפות אך ורק ביישויות שהם אחראים עליהן במקום שתוצג להם אפשרות של סינון המשתמשים שהם מורשים לצפות בהם.
ברשימת מוצרים בהזמנה הכללית (לא בתוך הזמנה מסויימת):
- הוספנו אפשרות סינון לפי שם לקוח האבא ו/או איש קשר ספציפי.
בטופס הוספת / עריכת הזמנה:
- הוספנו אפשרות להגדיר ששדות "חשבונית על שם" ו-"מספר העסק / ח.פ" יוצגו תמיד גם אם הם ריקים.
- ברשימת המוצרים בתוך ההזמנה - הוספנו כפתור (כתום) לייצוא כל העמודות ללא צורך לבחור אותן (על מנת שלא לשנות את התצוגה הנוחה למשתמש בכל פעם שרוצים לייצא).
ביומן הפגישות:
- באפשרות מניעת פגישה חופפת הוספנו אפשרות להגדיר זמן המתנה בין פגישות, לצורך מניעת אפשרות קביעת פגישה X זמן לפני ואחרי פגישה אחרת.
בתוסף רישום זמנים:
- הוספנו אפשרות רישום זמנים על מוצרים בהזמנה במקום רק על ההזמנה באופן כללי.
- הוספנו אפשרות התחלה / הפסקה של רישום זמנים באמצעות הגדרת תהליך אוטומטי (למשל שינוי לסטטוס X מתחיל את רישום הזמנים ושינוי לסטטוס Y מפסיק אותו).
- הוספנו אפשרות להגדיר למשתמשים "שכר לשעה" ובהתאם להציג בדוח "זמן מושקע" עמודה המחשבת את עלות העבודה.
בתוסף המפה:
- הוספנו אפשרות יצירת פילוחים (שמירת סינונים).
- הוספנו אפשרות סינון הזמנות ו/או מוצרים בהזמנות לפי "עם מוצר מסוג מסויים" וגם "עם מוצר מסויים".
בדו"חות ניהול פניות / הזמנות:
- בעמודת "לקוח" יוצג גם השם של לקוח "אב" של הלקוח המקושר (משמש בדרך כלל להצגת שם החברה שאליה משוייך הלקוח כאיש קשר)
- ניתן להציג עמודות פרמטרים שיווקיים - מקור / קמפיין / מדיה
בדו"ח זמן תגובה (לפניות):
- הוספנו עמודה חדשה של "זמן לסגירה" אשר מציגה את הזמן שעבר מאז שנוצרה פניה ועד שעברה לסטטוס מסוג "נסגר בהצלחה". חישוב הזמן מתייחס לשעות הפעילות (אם הוגדרו).
- הוספנו אפשרות להגדיר שהפעולה הראשונה תתחשב בסטטוס/ים מסויימים.
- הוספנו אפשרות להגדיר שהפעולה הראשונה לא תתחשב בפעולות אוטומטיות.
- הוספנו אפשרות להגדיר שבדיקת "תקינות" תהיה לפי 15 או 30 או 45 דקות בנוסף לאפשרויות הקיימות.