יש אפשרות שליטה על התנהגות הנתב ע"י קביעת הפעולות שיבוצעו בעת:
- שיחה נכנסת ממספר מזוהה אשר כבר קיים במערכת => במידה וקיים סוכן אחראי אשר כעת זמין, השיחה תופנה לאותו סוכן.
- במידה ואותו סוכן בשיחה אחרת או לא עונה לשיחה, ניתן להעביר את השיחה לתור מכירות מרכזי, תא קולי או העברה לשירות השארת הודעה חיצוני.
- שיחה נכנסת ממספר חסוי => ניתן להעביר שיחות שכאלו לתוך מיוחד שם ניתן להשמיע הודעה אחרת מאשר בתור מכירות עם מספר גלוי. (כאשר המספר גלוי, ניתן להשמיע הקלטה אשר אומרת כי המספר שמור במערכת ושבמידת הצורך יחזרו אל הלקוח)
- שיחה נכנסת ממספר לא מזוהה => העברה של השיחה לתור או שלוחה מסויימת, להמשך טיפול.