במידה ושולחים אימיילים דרך מערכת Kala, תוך שימוש בשירות קבלה וניתוח של אימיילים נכנסים, תוכן התגובה ינותח ויוצג כחלק מהתיעוד בהיסטוריית ההתקשרות.
במידה ומוגדרת להיווצר משימה בעבור אימיילים נכנסים, התוכן המנותח יוצג בתוכן המשימה ובאימייל התראה אשר ישלח אוטומטית.
חוסך זמן רב, מייעל את תהליך התקשורת ומאפשר שיתוף תקשורת בצורה פשוטה עם גורמים אחרים בחברה.
בעתיד הקרוב נוסיף אפשרות ניתוח של תוכן התגובה ולאפשר ביצוע אוטומציות אשר מבוססות על תוצאת הניתוח. למשל עדכון לסטטוס "אישור התקבל" בעת קבלת תגובת אישור על אימייל מסויים.
דוגמה לתוכן אימייל נכנס אשר נותח ומוצג בתוך אזור היסטוריית התקשורת: