- האם כל הסטטוסים שקיימים במערכת מוגדרים ב"סוג" המתאים להם?
לדוגמא סטטוס "הזמנה סגורה" בדרך כלל לא אמור להיות מסוג "טיוטה"/"חדש" אלא אמור להיות בסוג "סגור" או "נסגר בהצלחה"
במאמר הזה מוסבר איך להיכנס לרשימת הסטטוסים שם אפשר לבדוק את זה.
- האם המשתמשים משנים את הסטטוס כאשר הם מסיימים לטפל בפניה/הזמנה?
במידה ולא אפשר לחשוב על פתרון של אוטומציה מסוימת שתשנה את הסטטוס במקום / בנוסף לשינויים שהמשתמש צריך לזכור לבצע.
- האם ההגדרות שמשפיעות על יצירה של פניה/הזמנה חדשה מוגדרות נכון בהתאם לצורך של העסק?
ישנן מספר הגדרות שתמיד טוב להכיר ולבדוק:- מנע שיוך ליישויות על פי סוגי סטטוסים - לא משייך תקשורת ליישות בסוגי סטטוסים שרשומים
- מספר ימים מקסימלי מהתקשרות האחרונה עם היישות - יוצר פניה חדשה כאשר המספר ימים מהתקשורת האחרונה גדול ממה שמוגדר
- שיחות נכנסות - צור תמיד פניה חדשה
- הודעת טקסט נכנסת - צור תמיד פניה חדשה
- מניעת הוספת פניות כפולות - מנע הוספת לידים עם אותו שם / דוא"ל / טלפון / נושא / תוכן / חבר / דף מקור ווידג'ט, שנוצרו ב-X השעות האחרונות (הגדרה נוספת שמוצג בעת הדלקת ההגדרה הזאת). לא כולל לידים עם סוג סטטוס שהוגדר בהגדרה של "מנע שיוך ליישויות על פי סוגי סטטוסים"