מערכת ניהול קריאות שירות

איך נותנים ללקוחות שפונים לצורך תמיכה, חווית שירות מעולה לכל אורך הדרך?
עם מערכת ניהול קריאות השירות של Kala, הלקוחות שלכם ירגישו שמטפלים בהם באופן אישי, שחוזרים אליהם במהירות, שהם מקבלים מענה זמין, יעיל וענייני, בכל הערוצים, ושגם אם הם משוחחים לאורך הדרך עם מספר נציגים שונים, הם לא צריכים לחזור על אותו מידע שוב ושוב.
מעוניינים במערכת ניהול קריאות שירות? לחצו כאן או התקשרו ל 077-8067225

ומה אתם, כבעלי עסק, תוכלו לעשות בעזרת המערכת?

1. לנהל בנוחות ובמהירות את נתוני הלקוחות

  • לזהות במהירות לקוח חוזר ולשלוף מיידית את כל המידע עליו, עוד לפני המענה לשיחה
  • לצפות בתיעוד מרוכז של כל היסטוריית התקשורת מול הלקוח
  • להגדיר שדות ולהפיק דוחו"ת בקרה בהתאם למידע הנחוץ לכם
  • לתת ללקוחות אחריות לשירות / מוצר ולדעת בזמן אמת האם האחריות בתוקף

2. לייעל את עבודת מוקד התמיכה

  • לאסוף ולרכז את כל הפניות מכל המקורות
    • טפסים באתר / דפי נחיתה
    • אימיילים, הודעות ווטסאפ / סמס / פייסבוק מסנג'ר
    • ומידע ממערכות שונות המאפשרות תקשורת ב-API / Make / Zapier
    • חיבור לצ'אט בוט באתר
  • ​להגדיר תסריטי טיפול התומכים בתהליכי העבודה הספציפיים שלכם
  • להגדיר משימות למשתמשים, ידנית ואוטומטית
  • להקצות משימות לצוותי עבודה ולווסת את חלוקת העומס בניהם
  • לעקוב אחר ביצועי המוקד באמצעות דו"חות טיפול בקריאות

3. לשדרג את השירות ולחסוך בזמן באמצעות תהליכים אוטומטיים

  • לקבל ולשלוח הודעות (מייל, ווטסאפ / סמס / פייסבוק) ישירות מהמערכת, גם באופן ידני וגם כתהליך אוטומטי בתרחישים שונים
  • להוציא ולקבל שיחות טלפון (חיבור למרכזיה VOIP) כולל התראות בזמן אמת וזיהוי לקוחות
  • להגיב במהירות בעזרת מענה אוטומטי המבוסס על זיהוי תוכן הפניה



מערכת ניהול קריאות השירות של Kala – היתרונות הבלעדיים שלנו עבורכם:

  • פתרון מקיף לכל שלב בתהליך הטיפול בפניות
  • התאמה מדויקת לתהליכי העבודה הספציפיים של העסק
  • ניהול נוח במיוחד של נתוני היסטוריית הלקוח
  • סנכרון מלא עם: מיילים, הודעות ווטסאפ / SMS / Facebook, טלפוניה, API, ומערכות חיצוניות
  • מענה אוטומטי חכם ומהיר המתבסס על זיהוי תוכן הפניה

עוד מתוך פתרונות לניהול העסק

מערכת ניהול פניות

מערכת Kala נותנת פתרון מקיף לתהליכי טיפול בפניות של לקוחות אל העסק וניהול מאגר נמענים. המערכת מרכזת...

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות וספקים

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת...

ניהול מערך מכירות

עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים. Kala מרכזת את...

מערכת הצעות מחיר

מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר. בעזרת המערכת ניתן...

מערכת ניהול מוקד שיחות

Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת...

מערכת לתיאום פגישות / טיפולים

מטפלים או מאמנים בקליניקה? מקבלים לקוחות לפגישות ייעוץ במשרד?  מוזמנים לקחת את העסק שלכם לרמה...

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש...

ניהול סוכני שטח

לתאם לסוכנים פגישות ולשבץ ביומן שלהם, בלחיצת כפתור. לשלוח ללקוחות הודעות ותזכורות...

מערכת ניהול מנויים

בעלי חדר כושר או מרכז לחוגים / אימונים / שיעורים / קורסים / סדנאות / מכללות? האם אתם מספקים שירותים...

מערכת ניהול פרויקטים

מערכת Kala לניהול פרויקטים נותנת פתרונות מותאמים אישית לבתי עסק וארגונים מכל הסוגים. המערכת מעניקה...

מערכת השמה - גיוס עובדים לעסק

מערך ההשמה / ניהול גיוס עובדים לעסק של קאלה, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך איכותי,...

ניהול מלאי וספקים

מערכת Kala נותנת פתרון לניהול מלאי שוטף הכולל: ניהול מחסנים כולל בלאי ותצוגה ניהול קטלוג מוצרים...