פירוט יכולות עיקריות במערכת Kala למוקדי שיחות יוצאות:
- ייבוא לידים מקובץ חיצוני - ניתן לייבא לידים למערכת תוך סינון לידים כפולים.
- הקצאת לידים לנציגים - בצורה פשוטה ונוחה ניתן להקצות את הלידים לנציגים, כך שאף ליד לא ילך לאבוד.
- חיוג ישירות מהמערכת - בקליק!
- חייגן אוטומטי - חוסך זמן יקר בניסיונות החיוג ומותאמת אישית לצרכי המשתמש.
- שליחת אימייל - אפשרות בחירה מתוך תבניות אימייל הניתנות להכנה מראש ומכילות תכנים דינאמים המשתנים בהתאם לתוכן הפנייה / הזמנה.
- שליחת הודעת SMS/Whatsapp - אפשרות שליחת הודעות וואטסאפ / סמס מתוך תבנית דינאמית או כתיבת הודעה במקום.
- קביעת תזכורת ליצירת קשר עם הלקוח - הגדרת תזכורת למועד התקשרות עתידי עם הלקוח- בזמן שנוח בעבורו.
- יצירת משימות - יצירת משימה לביצוע עבור ליד ספציפי.
- תיעוד שיחות - כתיבת הערות ותיעוד לכל שיחה עם לקוח.
- היסטוריית תקשורת - ניתן לצפות בהיסטוריית התקשרות עם הלקוח: מועדי השיחות, תיעוד שבוצע, אימיילים וסמסים.
- תסריטי שיחה - הכנת תסריט שיחה שיופיע על גבי מסך הנציגים, מה שיאפשר להם לנהל שיחה רציפה וממוקדת עם הלקוח.
- דף בקרה לריכוז מידע:
- סוכנים - רואים את הלידים והמשימות שבאחריותם, הנמצאות בסטטוס הדורש טיפול.
- מנהלים - רואים מידע על כל הסוכנים + מידע סטטיסטי.
- פילוח הטיפול בלידים לפי סוכן - מאפשר מעקב רציף אחר התקדמות הטיפול בלידים לפי סטטוס ולפי סוכן (רק מנהל רואה לוח זה).
יכולות נוספות:
- אוטומציה של תהליכי תקשורת - מאפשר לקבוע מראש את מסלול המכירה בו עובר הלקוח ולשלוח אליו באופן אוטומטי אימייל / סמס בהתאם לצומת בו נמצא.
- הקלטת שיחות – הקלטה, מדידת אורך שיחה ותיעוד אוטומטי בהיסטוריית התקשורת.
- גמישות גבוהה - המערכת נבנתה עם דגש על גמישות ומתן פתרונות מתקדמים הניתנים להתאמה אישית על פי צרכי הלקוח.
- תמיכה בריבוי שפות - התאמת שפת המערכת לפי הצורך.