כיצד נקבע סדר המוצרים בהזמנה (ובאימייל / מסמך עם רשימת המוצרים)?

המוצרים המופיעים בטופס ההזמנה ובאימיילים עם פרטי הזמנה מסודרים באופן אוטומטי ומושפעים ממספר הגדרות ונתונים:

1. ראשונים יופיעו מוצרים המשוייכים למוצר מהקטלוג, ואחריהם יופיעו מוצרים ללא שיוך למוצר מהקטלוג.
במידה וניתן להוסיף חבילות עם תת-מוצרים, הם יופיעו מיד לאחר השורה של מוצר האב.

2. לאחר מכן הסדר מושפע משדה "מיקום" ומהעומק ההיררכי של "קטגוריה" של המוצר בקטלוג (קטגוריה = הדף אליו משוייך המוצר בקטלוג)

3. לאחר מכן הסדר מושפע משדה "מיקום" של "סוגי המוצרים"

4. לאחר מכן הסדר מושפע משדה "מיקום" של "המוצרים בקטלוג"
 
ניתן לשנות את הסדר כך שיופיעו לפי סדר ההוספה (אחרון למטה) - על ידי הגדרת מערכת תואמת

עוד מתוך ניהול מכירות ומוצרים

כיצד מוסיפים מוצרים לקטלוג?

המערכת מאפשרת ליצור קטלוג מוצרים אותם אנו מעוניינים למכור. הגדרת המוצרים נעשית ע"י הוספת דף /...

כיצד מוסיפים מוצרים להזמנה?

בדף המציג את פרטי ההזמנה / הצעת מחיר, מופיעה רשימה של מוצרים המשוייכים אליה. במידה ולא קיים אף...

כיצד ניתן להוסיף חבילת מוצרים

1. חבילה דינאמית: ישנה הגדרת מערכת בשם "אפשרות שימוש בחבילת מוצרים דינאמית", וכאשר...