- לכל סוכן המחובר למערכת תהיה אפשרות להפעיל / לעצור את החייגן.
- בעת הפעלת חייגן, הנציג יבחר את הסטטוס של הלידים אליהם מעוניין שהחייגן יתקשר (New / Try again).
- המערכת בוחרת לידים בסטטוס הנבחר ומתקשרת אליהם אחד אחרי השני ברקע.
- במידה ואין תשובה
- אם עברו 19 שניות, סטטוס הליד ישתנה (New => Try again או Try again => No answer).
- אם תוך פחות מ-5 שניות מקבלים תשובה שהשיחה נכשלה, הסטטוס יעודכן ל Unavailable.
- החייגן ימשיך אוטומטית לחייב לליד הבא.
- במידה ויש תשובה
- השלוחה של הסוכן תצלצל.
- החייגן האוטומטי יעצור כדי לא להכניס שיחות מקבילות לסוכן.
- סטטוס הליד יעודכן אוטומטית ל Answered.
- יפתח טאב חדש בדפדפן עם הליד המקושר לשיחה.
- הנציג יענה וידבר עם הלקוח.
- בסיום השיחה הנציג יעדכן לסטטוס המתאים ויתעד את תוכן השיחה במידת הצורך.
- הסוכן יפעיל ידנית את החייגן.
- במידה ויש תשובה בצד הלקוח אך שלוחת הסוכן תפוסה, השיחה תועבר לתור אשר מצלצל בשלוחות כל הסוכנים הזמינים. (יכולת זו תלויה ביכולת הגדרה של ספקית הטלפוניה)