כיצד ניתן לחבר / להוסיף מספר וואטסאפ נוסף לשליחת / קבלת הודעות?

  1. יש לחבר תוסף wabox במחשב נפרד (לא ניתן לחבר שני מכשירים באותו מחשב). להורדת התוסף לחץ כאן.
  2. יש לוודא שתוסף Wabox בדפדפן פעיל. בדרך כלל ניתן לראות אותו בשורה של הכתובת בצד שמאל או ימין  (אם לא, הוא יופיע בלחיצה על הכפתור בצורה של חתיכת פאזל ליד התפריט האפשרויות של שורת הכתובת).
    במידה וצבעו של התוסף הוא אדום או שבלחיצה עליו מתקבלת השגיאה הזאת:
       

    יש ללחוץ על "Enter your waboxapp API key" - בחלון שיפתח יש להזין את ה-API TOKEN

    את ה- API TOKEN ניתן למצוא במערכת קאלה, ברשימת התוספים (תפריט עליון -> גלגל שיניים בצד שמאל -> תוספים) ניתן לביצוע על ידי מנהל מערכת בלבד, בלחיצה על התוסף של wabox ניתן לראות את "מפתח Token".



    בנוסף הוא מופיע בחשבון ה-Wabox שלכם, תחת MY PHONES במאפיין "API Token" ולהעתיק אותו. אסור ללחוץ על כפתור "Regenerate" (זה ינתק מיד את החיבור ותצטרכו לבצע שוב את סעיף 2).
    יש להזין את ה"API Token" שהעתקנו לחלון שנפתח בתחילת הסעיף (הגדרות התוסף בקאלה).
  3. יש לגלוש לאתר web.whatsap.com ולהתחבר עם הטלפון הנוסף (לסרוק את הקוד).
  4. ניתן לוודא שהטלפון חובר בהצלחה על ידי צפיה בחשבון ה-wabox שלכם תחת "My phones"
  5. במידה ומחליפים את המספר היחיד שהיה מוגדר בקאלה, יש לגשת לתוסף במערכת קאלה ולעדכן את מספר הברירת מחדל (כולל 972).

במידה ורוצים להוסיף מספר ממנו ישלחו/יתקבלו הודעות יש לשים את המספר החדש בטופס עריכת המשתמש הרצוי בשדה "טלפון נייד / נוסף" או "טלפון" במערכת קאלה (קודם ילקח הנייד אם קיים).
לאחר שינוי פרטי המשתמשים יש לבקש מהם להתנתק (log out) מהמערכת ולהתחבר מחדש.
בנוסף יש להדליק את הגדרת מערכת של "שימוש במשתמש המחובר כשולח ההודעה", כדי שכאשר המשתמש  הרצוי ישלח הודעות הן יצאו מהמספר שלו.

כאשר משתמש שלא מוגדר עבורו "טלפון" ישלח הודעת וואטסאפ, היא תצא מהמספר שמוגדר בתוסף (במערכת קאלה) כברירת מחדל.
כאשר נשלחת תבנית שמוגדר לה ספציפית "מספר השולח" ההודעה תישלח מהמספר המוגדר ולא מזה של המשתמש.

חשוב מאוד! במידה ומוסיפים מספר חדש במערכת קאלה יש לפתוח קריאה בסימן שאלה בצד שמאל במערכת התמיכה ולרשום שרוצים להוסיף מספר נוסף לשליחה וקבלה של הודעות ווטסאפ ולרשום את המספר שרוצים להוסיף.
שימו לב - שימוש במספר נוסף כרוך בתשלום

עוד מתוך תקשורת עם לקוחות דרך המערכת

כיצד מגדירים שליחת אימייל / SMS / וואטסאפ באופן אוטומטי

על מנת לבצע פעולה אוטומטית של שליחת אימייל או הודעת טקסט, נגדיר תהליך אוטומטי. 1. בתפריט העליון...

שליחה חוזרת של הודעות טקסט (sms / whatsapp) שנכשלו

כאשר שולחים ממערכת Kala הודעות טקסט - SMS / WHATSAPP, הן יכולות להיכשל ממגוון סיבות כגון: קרדיט...

איך שולחים אימייל?

ניתן לשלוח אימייל לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הרשימה באמצעות לחיצה על פעולת "שליחת...

הודעות וואטסאפ לא נשלחות/מגיעות למערכת - מה עושים?

שימו לב! במידה וניתן לשלוח אבל לא ניתן לקבל, פנו מיידית לצוות התמיכה של Kala. רק במידה ואינכם...

עדכון גרסה של תוסף Waboxapp

מידי פעם יוצאת גרסה חדשה לתוסף המאפשר שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ דרך מערכת Kala. על מנת לעדכן את...

שמירת קבצים מהודעות whatsapp נכנסות במאגר הקבצים

קבצים המגיעים מהודעות וואטסאפ (תמונות / מסמכים) אינם נשמרים במאגר הקבצים מערכת אלא רק אצל הספק. עם...

מיפוי שיחות / הודעות טקסט נכנסות

על מנת להגדיר משתמש אחראי לטיפול בפניות הנוצרות משיחות טלפון / הודעות המגיעות אל טלפון מסויים (למשל...

איך שולחים סמס / הודעת whatsapp?

ניתן לשלוח הודעת טקסט מסוג SMS או Whatsapp לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הטופס באמצעות לחיצה על...

הגדרת הפניית אימייל מתיבת ג'ימייל לתוך קאלה

מה צריך פרטי גישה לחשבון ג'ימייל להכנס לחשבון להכנס לגלגל שיניים - הגדרות לבחור בטאב...

באזור התקשורת ופעילות מופיעים תיעודים על פניות / לקוחות / הזמנות אחרות

בחלונית התקשורת בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה מופיעים נתונים גם מיישויות דומות - לקוחות / פניות /...

שימוש בשדה "מעוניין בדיוור"

בטופס פניה / לקוח ישנו שדה בשם "מעוניין בדיוור" אשר מופיע מתחת לכתובת האימייל (כאשר...

זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים

זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות,...

הגדרת ימים בשבוע ושעות בהם ישלחו הודעות טקסט / אימיילים

במידה ותרצו שהודעות / אימיילים הנשלחות מהמערכת לא יצאו בכל יום ושעה, אלא רק בזמנים מסויימים, ניתן...

איך שולחים תפוצה של אימיילים או סמסים?

ניתן לשלוח מספר אימיילים וסמסים בבת אחת למספר פניות / לקוחות / הזמנות.

צפיה בהיסטוריית תקשורת

על מנת להסתיר את היסטוריית התקשרות של הזמנות דומות מאותו לקוח, יש לסמן בחלונית 'תקשורת...

מה עושים אם התראות הדפדפן הפסיקו להופיע?

במערכת Kala מוצגות למשתמשים התראות דפדפן כאשר קורות פעולות עליהן חשוב שיקבלו התראה כגון: שיחות /...

מה מופיע בעמודה "תאריך תקשורת אחרונה"?

ברשימות המציגות פניות, לקוחות והזמנות, מוצגת עמודה עם הכותרת ​"תאריך תקשורת אחרונה"....

כיצד להעביר מסמך בווטסאפ (למשל הצעת מחיר)

את ההצעת מחיר ניתן לשמור כקובץ HTML (או PDF במידה והתחברתם לשירות יצירת PDF) ואת הקישור לשלוח ללקוח...